Dzisiaj jest 01 gru 2024, 6:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sie 2009, 22:10 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 19:54
Posty: 13
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Jak w temacie. LC czy AC? Czy jest jakaś różnica?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 0:31 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
LC wienksza moc i wytrzymałość AC po mojemu chyba tylko słaby sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 9:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Witamy moda z s.net :P czy to tylko zbieżność nicków?

Według mnie do stuntu lepiej AC bo LC przy wolnej gumie będzie łapał temperaturę. Chyba, że założysz jakiś wiatrak od innego moto na chłodnice wtedy było by ok :] No i ac będzie lżejsze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 9:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2008, 7:16
Posty: 36
Pojazd:
dokładnie potwierdzam to co napisal mass95, ac caly czas sobie bedzie chlodzil , a lc jest dobre ale ewentualnie w trase ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 15:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2008, 16:50
Posty: 78
Lokalizacja: łomża
Pojazd:
ja do stuntu polecam ZDECYDOWANIE AC




_________________

Obrazek

Zapraszam!!!! http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=27397




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 18:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
ja smigam czasami po kilka h bez przerwy na moim boosterku (AC) i sie nie przegrzewa:P Jedynie co sie moze stac to benzyna sie skonczyc :]




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 18:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
No właśnie a ja moim jechałem przez ok.3-4km z prędkością 20/30km/h i musiałem się zatrzymać bo temperatura skoczyła za połowę :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 19:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Ac, bo jest lżejsze ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 20:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Lżejsze? O 1 czy 1,5 kg nie więcej.
Tyle że w AC nie martwisz się o zapowietrzanie układu, czy wycieki płynu przy różnych sytuacjach.
Ale jak masz skuter też do jazdy codziennej, to wiadomo że LiquidCooled, większa moc cylindra tej samej klasy, większe możliwości tuningu, chłodzenie w trasie itp. Pod stunt montujesz wentylator na chłodnicę i jest Ok.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 21:07 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
Ja polecam LC jeśli masz na co dzień, Chłodzenie? To nie jest aż taki wielki problem znam ludzi którzy stuncą na LC, zakładają Radiator od komputera i chłodzenie jest na prawdę przyzwoite ;) I nawiasem na wszystkim da się stuncić ale pytanie czy chcesz to robić dla sportu czy dla zabawy :P




_________________

Porting Silników 2T/4t, Składanie, Remonty. Dobre Ceny, Wykonanie na Wysokim Poziomie! tel.606550800


Ostatnio zmieniony 09 sie 2009, 21:07 przez damian1322, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 22:18 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 19:54
Posty: 13
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
Przymierzam się do kupna czegoś nowego, ale wiadomo - po 3 letniej jeździe na chińczyku chciałoby się mieć wszystko - Roxa do jazdy, Stalkera do latania na gumie, Sende w teren i na miasto. Myślałem nad Roxem tak do jazdy i nieraz na gume wejść (ciekawe jakby wyglądało to "nieraz"), stąd moje pytanie. Sam nie wiem co wybierac teraz, na chwile obecną bardziej senda chyba :)

PS. Tak, tak, moderator ;]]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 22:33 
*

Rejestracja: 09 cze 2009, 19:45
Posty: 25
Pojazd:
Ja trenuje na LC i powiem ci że jak troche pojeżdże to zapala mi się kontrolka od wody :( Chyba lepjei AC to nie będziesz miał takich problemów... No chyba żebyś do LC wstawił pompe wody +40% to wtedy może by było lepjei ale nie wiem jak to by się sprawdziło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 23:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
Pompa +40% wiatrak na chłodnice i zalać płynem obniżającym temperaturę(podobno nawet o minus 15 stopni :shock: nie sprawdzałem tak piszą) i nie powinno być różnicy miedzy ac a lc :lol:




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 23:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
M4CZ3K, Będzie różnica wagowa :mrgreen: youngcolor, Jak nie bierzesz skuta tylko do stuntu to kup LC a jak chcesz tylko latać na gumie to kupuj AC.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 0:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
LC ci polecam
po pierwsze: LC jest najkożystniejszą wersją ponieważ skuter ci napewno nie będzie słuzył tylko do latania na gumie jakieś trasy napewno bedą i napewno lubisz pobujać sie z kolegami po miescie i poza miastem
po drugie: lepiej sie lata na gumie przy większej prędkosci wiec nie będzie się tak grzał chyba, że lubisz tylko jazde wolną na gumie, najwyżej dasz wiatrak na chhlodnice to niejest duży problem,lub chlodnice przepływową i bedzie ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 9:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
Kumpel na roxie stunci i mu chłodnica pękła, nie wiem na wet od czego ale tak też bywa :?




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 16:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2008, 14:55
Posty: 131
Lokalizacja: Zaniemyśl
Pojazd:
a Speedfight 2 AC się nada do stuntu?




_________________

Mieloch Racing Team ON TOUR 2009

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
Speedfight 2 nie za bardzo przez jego przedni wahacz który można łatwo zniszczyć od uderzeń :/




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy