Dzisiaj jest 20 lip 2025, 8:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dziwne syczenie
Post: 23 lip 2012, 21:28 
*

Rejestracja: 22 cze 2012, 20:09
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jak w temacie. Kupując Aprilie gulliver z silnikiem leżącym mineralli horizontal, cisnęła 95km/h potem przeczyściłem gaźnik wyregulowałem od początku i mam taki problem że gdy jest 70km.h zaczyna posykiwać aż w końcu jak jeszcze troszkę obrotów dam to syk jest ciągły i szybciej nie chce pojechać... Mam ten problem już od miesiąca i nie wiem w czym jest jego geneza... Proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 23:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Spróbuj określić mniej więcej skąd syczy, czy świeca dokręcona, szczelność króciec>gaźnik>filtr




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 8:13 
*

Rejestracja: 22 cze 2012, 20:09
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Świeca dobrze dokręcona, króciec sportowy bardzo gruby szczelny, ale zauważyłem że jedno pióro zaworu membranowego jest nieszczelne. przerwa na około 0,5mm . Czy to on może syczeć przez co zatrzymuje moc i tak jakby go zalewa (powietrzem xd )?


Ostatnio zmieniony 30 lip 2012, 8:13 przez Altaro, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 0:13 
*

Rejestracja: 30 lip 2012, 15:57
Posty: 17
Pojazd:
zawór membranowy ma się zamykać idealnie, nie może być prześwitów pomiędzy obudową a blaszkami, jeżeli masz jak sprawdź uszczelkę pod głowicą i cylindrem. Możliwe jest też że silniczek ciągnie lewe powietrze przez simmeringi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 12:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2010, 13:12
Posty: 109
Lokalizacja: tarnogród
Pojazd: KTM Duke 125
Jak to stało się po bawieniu się z gaźnikiem itp, to trzeba szukać przyczyny z tej strony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 7:09 
*

Rejestracja: 22 cze 2012, 20:09
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Kurde, ale gaźnik zdemontowałem na częsci pierwsze, umyłem wyregulowałem i dalej to samo. Możliwe że to wina zawóru membranowego który zepsuł się pod wpływem jazdy ze źle wyregulowanym gaźnikiem ? Wiem że mam też wgniecenie na kolanku mojego niskoobrotowego giannelli, co jest bardzo istotne dla 2T. Ale to tego wina może być, skoro wcześniej też był wgniot i 95km/h jechał..??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy