Siemanko

Wczoraj kupiłem sobie uszkodzoną Aprilie SR DiTech przerobioną na gaźnik.
Mam Yamaha Aerox tam ogarniam jak coś się zepsuje ale tej sr nie

A więc tak:
-Jak podłączyć wężyki go gaźnika? Są 2 wyloty w gaźniku (tzn. od paliwa i powietrza) lecz tam nigdzie nie daje powietrza zeby paliwo leciało, Jest jeszcze jeden taki wylot na kruciec (ten daje te powietrze czy tam ciągnie

) i jeszcze jeden taki pod gaźnikiem? wgl poco te niektóre są . Bym by wdzięczny gdyby ktoś WSTAWIŁ FOTKI JAK JEST PODŁĄCZONE i najlepiej zęby tez w sr przerobionej.
-A teraz 2 problem iskra ma inny kolor powinna mieć taki niebieski a ma jakiś czerwony/pomarańczowy/żółty jak to zrobić?
I CO JESZCZE MOŻE BYC PRZYCZYNA? PROSZE NIECH KAZDY WYRAZI SWOJE ZDANIE LUB CO ZROBIĆ TO OD RAZU PÓJDĘ ZOBACZYĆ
