Dzisiaj jest 03 lut 2025, 16:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 sie 2012, 18:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Co powiecie o tym silniku? Czy ten taki uskok / pierścień obok okien to normalka?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 01 sie 2012, 18:09 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 18:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
chodzi ci o tą rysę między oknami tak? to tylko lekkie niegroźne przetarcie, może tam minimalnie przepuszcza kompresje, minimalnie, gdybyś widział co jest u mnie w cylindrze china 70cc :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 19:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
niee, nie o ryse tylko o ten taki pierścień, który się zrobił poniżej okien, tj w strone karterów.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 20:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
to jest bardziej spolerowane bo na tym dystansie, tzn na tą długośc dochodzą pierścienie a one są minimalnie większe niż średnica tłoka i bardziej ocierają cylinder, po prostu musi byc ciasno zeby kompresja nie uciekała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 20:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
tutaj masz zaznaczone do kąd dochodzi tłok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 13:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Aha, spox. A coś jeszcze możecie powiedzieć? Tzn w jakim stanie tłok? Można coś wywnioskować ciekawego?




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 13:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Ja juz bym pierscionki wymienił dla spokoju :) Bo zaczynaja przepuszczać




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy