Dzisiaj jest 19 lis 2024, 0:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2012, 13:40 
*

Rejestracja: 06 lis 2010, 17:41
Posty: 91
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Witajcie. Mój keeway po zrobieniu szlifu i założeniu rolek 3,5 grama śmigał jak głupi,wiadomo czasem go docierałem a czasem nie :/ pewnego dnia była ulewa i skuter spadł na bok.. przyszedłem odpaliłem i zacząłem jechać . Strasznie z niego się kopciło i nie chciał sie tak jakby rozgrzać.. nie miał tej pary . Dopiero po chwili coś zaczęło się dział,ale bez rewelacji. Górka nie górka była tragedią dla niego.. co mogło się stać? Od tej pory nie poznaje go. Wgl inaczej jeździ.

Setup:
Streetrace
17,5 gaźnik
Wariator naraku 3,5 g
Wydech pro replica




_________________

Greg0016


Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 13:42 przez greg0016, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 18:56 
*

Rejestracja: 19 paź 2010, 17:20
Posty: 186
Pojazd:
I tak to jest z tymi azjatyckimi skuterami raz leci 100 potem mu odwala i leci 30, to skośno oki a nie markowy


SPAM=WARN.


Ostatnio zmieniony 04 sie 2012, 10:35 przez skuterek 55, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 19:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
skuterek 55, odpowiedź adekwatna do twojego nicku.

greg0016, Zacznij od czyszczenia filtra i gaźnika, na koniec dobra regulacja i powinno być dobrze.




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 20:33 
*

Rejestracja: 06 lis 2010, 17:41
Posty: 91
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Trynithy, W porządku :) filtr stożkowy więc może być wina dostania się wody?




_________________

Greg0016




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2012, 14:44
Posty: 162
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
skuterek 55 pisze:
I tak to jest z tymi azjatyckimi skuterami raz leci 100 potem mu odwala i leci 30, to skośno oki a nie markowy


NP. Yamaha Aerox = Japonia

Japonia = Azja ..

Trynithy dobrze mówi :D sprawdzaj filtr i mów czy jakaś poprawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 21:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
greg0016, pewnie, w dodatku był przewrócony i filtr nasiąkł.




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana


Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 21:12 przez Trynithy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 9:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Tak jak koledzy wyżej.

Poza tym Keeway to firma węgierska, więgierskie części tylko, że składane w Chinach.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 12:30 
*

Rejestracja: 06 lis 2010, 17:41
Posty: 91
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Panowie. Gaźnik został przeczyszczony filtr suszy się na słońcu. Jedyne co mnie zaciekawiło to rozwalona fajka na świecę. Mogło to też popsuć osiągi ?




_________________

Greg0016




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 13:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
uszkodzenie fajki może powodować przebicie iskry i w rezultacie na świecy będzie za słaba lub jej wcale nie będzie czyli osiągi będą spadały a to ze kopci to może być nie dopalone paliwo i wypala się w wydechu




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 18:50 
*

Rejestracja: 06 lis 2010, 17:41
Posty: 91
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
To tak : Gaźnik wyczyszczony.filtr,świeca ... zrobiłem z fajką i nadal jest to samo :cry: Dostanie na początku w piz.e A zaraz wraca na minimalne obroty.. pod górke to ledwo jedzie i ciągle pyrka mu dziwnie z tłumika. Co ten deszcz mógł narobić to ja nie wiem :/




_________________

Greg0016




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 21:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
czyli że przez chwilkę masz normalne obroty po tym spadają i bardzo słabo się kręci
jeśli masz możliwość zamontuj oryginalny filtr powietrza bo wygląda na to że pory w stożkowym się pozamykały większość stożków jest robione z tego samego materiału co samochodowe czyli bibuły która nie lubi wilgoci i po zmoczeniu nie wraca do poprzedniej formy
spadek mocy może być spowodowany brakiem powietrza prawdopodobnie silnik w trakcie bardzo spokojnej jazdy chodzi prawie normalnie po przyśpieszeniu idzie przez moment i zaraz jakby tracił moc
pod górkę musisz odkręcić więcej manetkę a silnik prawie nie reaguje

szkoda że na odległość tak trudno coś stwierdzić ale może wspólnie uda nam się cokolwiek poradzić




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 23:23 
*

Rejestracja: 06 lis 2010, 17:41
Posty: 91
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
No jutro jadę do pewnego kumpla więc może coś zdziałamy... założyłem dzisiaj podobny filtr stożkowy i robił buu. Wiadomo regulacja? Ale mój stożek nie miał jak przemoknąć bo nie jest w nim żadna gąbka itd...wiec dziwne. No,ale będę próbował dalej :) Poaptrze też na świece i przewody.. może woda sie gdzieś dostała i było Bum.




_________________

Greg0016




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 9:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
skuterek 55 pisze:
I tak to jest z tymi azjatyckimi skuterami raz leci 100 potem mu odwala i leci 30, to skośno oki a nie markowy


nie wnosisz nic do tematu to sie zamknij i nie nabijaj postów



wg tak jak koledzy wyzej wina lezy po stronie filtra, zmien na oryginalny albo jakis inny, wyreguluj gaźnik i wtedy zobacz co sie bedzie dzialo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 16:34 
*

Rejestracja: 06 lis 2010, 17:41
Posty: 91
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Założyłem wszystko i jest tak samo. Pewien mechanik powiedział mi,że mogłem zrobić zwarcie? Może też tak być? Nalało do magneto i gdy odpaliłem wszystko poszło z dymem...




_________________

Greg0016




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 0:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
gdybyś spalił cewki to by nie zapalił skuter nie ma zapłonu bateryjnego a wyłącznie korzysta z tego rozruch
filtr gąbkowy ma wiele zalet a zalanie go nie powinno powodować utraty mocy
jest jeszcze jedna możliwość odpowietrznik zbiornika paliwa może być zatkany lub ma bardzo ograniczony przepływ
ostatnią że czą jaka przychodzi mi na myśl jest przestawiony zapłon minimalnie ale nie pozwala na normalną jazdę
kup sobie na stacji benzynowej dodatek do paliwa "STP GAS Teartment" w czerwonej butelce wystarcza na 60l paliwa ale wiąże wodę z paliwem i czyści układ paliwowy aż do cylka
tego nie trzeba stosować ciągle lecz raz na jakiś czas




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 20:59 
*

Rejestracja: 06 lis 2010, 17:41
Posty: 91
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
jobi, Okej mam ten preparat więc może wleje jutro. Może po prostu coś z paliwem... tylko strasznie pluje olejem teraz :cry: no i osiągi złee...

Tylko to jest to,że nie mam akumulatora i zapalam tylko z kopki. Więc może dlatego normalnie pali ?




_________________

Greg0016


Ostatnio zmieniony 05 sie 2012, 21:01 przez greg0016, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 21:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
ok skoro pluje olejem to zacznijmy od początku
napisz jakie masz moto typ silnika czyli 2T czy 4T
oba silniki potrzebują odrębnego traktowania
wykręć świecę i powiedz jaki kolor jest na elektrodzie
Siwy, Szary lub troszkę sadzy to poprawne spalanie lekko tłustawa z nalotami oznacza żę olej dostaje się do cylindra w przypadku 4T lub zbyt wiele oleju w mieszance dla 2T
W 4T mógł pęknąć lub się zapiec pierścień olejowy. W 2T padł ci mieszalnik i podaje zbyt wiele oleju do mieszanki choć to jest najmniejszy problem




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 23:12 
*

Rejestracja: 06 lis 2010, 17:41
Posty: 91
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Więc tak. Mam keewaya f-nkd 2T . Mieszankę robie sam ponieważ nie wierze podajnikom :/ Świeca ma zawsze troche oleju na Sobie... i jest dziwnego koloru nie moge określić. Tak jak pisałem wyżej.. wszystko się zaczęło psuć od tego deszczu.. gdyby nie on Skuter jeździły pewnie jak wcześniej :(




_________________

Greg0016


Ostatnio zmieniony 05 sie 2012, 23:24 przez greg0016, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 9:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
zdemontuj gaźnik i króciec dolotowy wymień pod nimi uszczelki na nowe zamontuj gaźnik skręć wkręt składu mieszanki do oporu po czym odkręć o 1,5 obrotu
sam upadek mógł coś naruszyć i rozszczelnić
to że pyrka w tłumiku oznacza że go zalewa podczas jazdy a mokra świeca to raczej potwierdza
jeśli nadal będzie się tak zachowywał przyjrzyj się ponownie gaźnikowi ale od środka bo może pływak o coś haczy lub ma wygiętą oś
podczas regulacji wkrętem składu mieszanki zwróć uwagę czy stawia delikatny opór podczas kręcenia
bo możliwe że uszkodził się oring i trzeba go wymienić na nowy




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 16:28 
*

Rejestracja: 06 lis 2010, 17:41
Posty: 91
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Witam. Gaźnik został wyczyszczony na cacy.. filtr wysuszony jak nigdy :| Robiłem z kranikiem paliwa bo myślałem,że może coś zepsuty,ale jest Dobry. Wszystko złożyłem w kupe i nadal to samo :cry: Wina nie tkwi w regulacji moim zdaniem lecz w przewodach :/ Może gdzieś iskra ucieka bądź cokolwiek ? Jak sądzicie... Bo już konczy mi się do niego Cierpliwość :evil:




_________________

Greg0016




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy