Dzisiaj jest 01 gru 2024, 8:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 sie 2012, 1:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Witam wszystkich,
moje pierwsze małe pędzidło kupione za kilka setek :) Stan wizualny trochę odratowałem ale nie ma chyba plastiku które nie byłby pęknięty czy połamany... Jeździłem już kilkoma skuterkami ale w TGB najbardziej mi się spodobało jak elegancko przyśpieszają z dołu dlatego taki wybór :) Wygląda to mniej więcej tak:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Skuterek ma nowy cylinder z tłokiem 50cc żeliwny założony przez poprzedniego właściciela więc specyfikacji nie znam tak samo jak gaźnika. Skuter poskładany niestety "na sztukę" ale nie przejmujemy się bo kupiony za dosłownie kilka setek tak więc pierwsze zakupy:

Obrazek

Pędzidło rozebrałem nieco i poskładałem po swojemu bo poprzedni właściciel użył wkrętów wielkości palca oraz wspaniałych trytytek...

Obrazek
Obrazek

Klocków nie było a sprzedać mi w serwisie nie chcieli bo nie miałem na wzór. Zdjęcie zacisków nie pomogło także specom z drugiego serwisu do którego się udałem bo sprzedali mi złe

Obrazek

udało się wreszcie znaleźć pasujące na drugi dzień

Obrazek

niestety okazało się że poprzedni właściciel przekazał mi tylko jedną śrubkę do mocowania klocków więc znowu jestem w czarnej dupie...

Obrazek
Obrazek

Jeździć się więc nie da spokojnie bo tylny hampel na szczękach co najwyżej zwalnia...

Trzeba było jeszcze poprawić elektrykę bo na zapłonie ze startera nie było iskry. Nie było też fajki, przewód WN był cieniutki a świeca samochodowa z długim gwintem...
Zapodałem dobry gruby przewód, fajkę i świeczkę NGK R. Linka prędkościomierza też była przerwana ale udało mi się zmierzyć przy pomocy drugiego skutera że moje pędzidło rozwija zawrotne 56km/h. Na wariatorze pierścień już był zdjęty, na wydechu raczej też nie ma blokady. Zamówiłem stożek bo puszki nie idzie dopasować i łapie lewe powietrze...

Obrazek

Gaźnik wyczyszczony, dysze itd, iglica ustawiona w połowie.

Pędzidło chciałbym zrobić do 70km/h tyle mi spokojnie wystarczy. Mam nadzieję że mi pomożecie bo to nie moja branża :) Na codzień dłubię moje stare BMW.

Teraz prośba do Was. Mam zepsuty kopniak. Wyłamane łopatki wirnika, pękniętą sprężynę i chyba wyłamaną zębatkę. Te części nazywają się jakoś bardziej fachowo? Będą mi pasowały od wszystkich silników TGB? Czego mi potrzeba? Tam powinno być coś przykręcone na 3 śruby do wirnika... ale tego nie ma... Liczę na Waszą pomoc!
Z góry wielkie dzięki :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D


Ostatnio zmieniony 18 cze 2013, 12:14 przez PROZAC, łącznie zmieniany 8 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 23:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Ogarniał ktoś taki motyw?

http://www.vidoevo.com/yvideo.php?i=akR ... acja-lampy




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 14:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Trochę poczytałem i myślę nad sensem tuningu tego zeswapowanego TGB a kolejnym swapem na Minarelli LC... Co myślicie? Warto tuningować ten silnik od TGB 303 RS?




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Witaj. Hehe swapik w dużym chińskim skuterku no to teraz coś ode mnie pierwsze to twój malutki v-max tgb powinno 75 realne lecieć spokojnie ! Te łopatki to masz wyłamane na "przeciwtalerzu wariatora"

Jeżeli masz kase na taką zabawe najlepsze wyjście było by swap na Minarelli Horizontal bardzo dobre silniczki na full seri polecisz 80km/h a taki silniczek wyrwiesz za 350zł chodzi mi oczywiście o chłodzenie powietrzem i hamulec raczej bębnowy . Tarcza i chłodzenie cieczą to już większe koszta.




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Po pierwsze to naprawdę super forum i pomocne chłopaki jesteście :lol: Ja wiem że jestem leszcz bo na skuterach się nie znam a wszystko było srylion razy opisane na forum tyle że nie każdy ma czas żeby pół dnia siedzieć na forum. Jakbyście coś podpowiedzieli czasem to nikomu korona z głowy nie spadnie a informacje Wasze i doświadczenie na pewno były by dla mnie cenne.

klarok, dzięki że odwiedziłeś i zainteresowałeś się. Skuter odkąd mam (niecałe 2 tyg) to jeździłem tylko 2 dni. Kupiłem go bez klocków z przodu a że z tyłu szczęki to wiadomo jak hamuje dlatego zacisnąłem mocno szczęki żeby dało się jakoś zwalniać. Efekt uboczny był taki że na podniesionym tylnym kole ręką było bardzo ciężko nim kręcić dlatego też prędkość taka a nie inna czyli 56km/h. Pod koniec drugiego dnia jazdy wyregulowałem nieco dawkę paliwo-powietrze i skuter zaczął żwawiej jechać nadal na hamulcu a że wtedy jeszcze nie miałem wymienionej linki prędkościomierza to nie wiem ile jechał. Podejrzewam też nieszczelność przy wydechu i dolocie.

Skuter na obecną chwilę prawie całkiem poskładany. Klocki założone, zalany nowym płynem i odpowietrzony hamulec działa bardzo przyjemnie. Elektryka poprawiona. Nie złożyłem jeszcze przodu z reflektorem bo nie mogę sobie od wczoraj poradzić z tymi pałąkami trzymającymi gniazda z żarówkami. Przkładam silniki w samochodach a tu mnie chiński skuter robi.... Przepalone żarówki były na tych pałąkach zamontowane sztywno ale rozebrałem na pałe. Do głowy mi nie przyszło robić zdjęcia jak to było zamontowane...

Obrazek
Obrazek

Z kolejnych rzeczy to dzisiaj przyszedł zamówiony stożek ale przysłali nie taki jaki zamówiłem więc jutro odsyłam ehhhh :evil:

Znalazł się też dawca na części do kopniaka :O

Obrazek

Za 90zł przeciwtalerz wariatora, sprężyna zębatki rozruchu nożnego, podkładka tarcza na 3 śrubki oraz sprężyna kopniaka wszystko razem z wysyłką. Powinno być jutro jak nie to w poniedziałek.

Obrazek
Obrazek

Poprzedni właściciel miał w tym silniku cylinder aluminiowy 70ccm i leciał tym scootem lekko ponad stówkę więc TGB też się da.

klarok, ze swapem się jeszcze wstrzymam na Miranelli, najpierw chcę skończyć tego TGB i zobaczyć ile będzie latał i jak przyśpieszał bo wiem że też dają radę te TGB a mi w sumie bardziej zależy na dobrym przyśpieszeniu niż v-maxie bo lubię po lasach jeździć.

Apropo za czasów liceum jeździliśmy rowerami tam w Twoich okolicach klarok, Stara Miłosna, Sulejówek. Bardzo fajne trasy i dawno tam nie byłem chyba z 6 lat. Chetnie bym tam skuterem polatał :)

Jak już dojdzie do kolejnego swapa to napewno wleci tarcza z tyłu bo szczęki są do zwalaniania a ja przyzwyczajony po rowerze do tylnego hampla w trialu.




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 21:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2011, 14:42
Posty: 333
Lokalizacja: Śmigiel
Pojazd:
pracuj pracuj a cos z tego bedzie, a te swiatla z linka sa super :)
zapraszam do mnie




_________________

Zapraszam do mojego KB
Zapraszam Kymco zx/kb


Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 21:19 przez tobiasz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2011, 12:00
Posty: 86
Pojazd:
PROZAC Nie pisz postów jeden za drugim,edytuj.Taka rada a po za tym ładnie ładnie będę oglądał projekt. :D




_________________

Nie jeżdżę szybciej niż potrafię myśleć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Okej, okej to może mi jeszcze doradzicie na prędkości czy ten stożek sobie zostawić czy wymieniać. Zamówiłem taki z obudową żeby syfu nie łapał bo po asfaltach będę mniej jeździł niż po bezdrożach :mrgreen:

Obrazek

A przysłali mi taki:

Obrazek

Na też pałąki od żarówek rozumiem nie ma tu speca żeby mi coś pomógł? Ma ktoś na forum Eos'a oprócz mnie albo bliźniaka? Chyba nie tylko w Zumico są tak montowane oprawki z żarówkami...




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D


Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 22:01 przez PROZAC, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2011, 14:42
Posty: 333
Lokalizacja: Śmigiel
Pojazd:
mogłes kupic gąbkowy no ale cóz ten pierewszy jak dla mnie lepszy




_________________

Zapraszam do mojego KB
Zapraszam Kymco zx/kb




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Gąbkowym nie ufam, może wpaść przez nie coś. Druga wada muszą być dużo częściej czyszczone, trzecia - przy czyszczeniu łatwo go porwać, czwarta - dużo częściej trzeba go nawilżać olejkiem a wtedy się lepi i łapie szybko brud. Sprawdzałem temat na beemce. Filtry gąbkowe są dobre ale np. na wypad na wyścigi czy na tor ale nie do jazdy na codzień.




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 22:14 
**

Rejestracja: 24 cze 2011, 1:12
Posty: 322
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
wiesz co ja na twoim miejscu z taką masą skutera kupił bym cały silnik 250ccm i elektryke od jakiegoś piaggio lub coś i wpakował i byś miał v-max z 160 oraz być miał fajne przyspieszenie itp :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 22:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Ale ja nie chcę jeździć na skuterze nawet 90km/h. Za małe kółka za słabe hamulce i kłaść w zakręty się nie da. Zresztą naoglądałem się wypadków na motorach. Skuter jest fajny na rekreacyjne wypady i mi o to chodzi. w ogóle to chciałbym sobie kupić kiedyś Junaka M10 tyle że w należytym stanie to trzeba 12 000zł wyłożyć. Do zapierdzielania mam beemke po przeszczepie a osiągi niewiele gorsze od ścigaczy bo do pierwszej setki mam ok 5,5sec :wink:
Mi wystarczy jak mój skuter będzie jechał 70km/h i bardzo dobrze przyśpieszał. No może z czasem zaszaleje i zrobię go do 80km/h :cool:




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D


Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 22:25 przez PROZAC, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 22:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2011, 12:00
Posty: 86
Pojazd:
Dobry tok myślenia :D




_________________

Nie jeżdżę szybciej niż potrafię myśleć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 2:20 
**

Rejestracja: 24 cze 2011, 1:12
Posty: 322
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
ścigacze mają 3-4 sec najwięcej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 7:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 13:38
Posty: 234
Lokalizacja: Okolice Wołomina
Pojazd:
Widzę że z moich okolic ;) Składaj go i będzie latał :) Przełożenia masz odblokowane ?




_________________

Obrazek
Wpadnij do mojego Roxa :D


Ostatnio zmieniony 03 sie 2012, 7:53 przez Qu4k, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 11:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Cytuj:
ścigacze mają 3-4 sec najwięcej :)


Dobra nie szalej poniżej 3sec do 100km/h to chyba na nitro i biturbo :P

Pokaż mi ile aut na naszych drogach robi ok 5sec do setki i jak często takie spotykasz na drodze :mrgreen:

Qu4k pisze:
Przełożenia masz odblokowane ?


Na wariatorze tego pierścienia nie mam jeżeli o to chodzi. Na wydechu też nie ma. Będą części do kopniaka i wariatora dzisiaj albo w poniedziałęk. Jak będę wymieniał to wyjmę wariator i porobię fotki rolek czy czegoś tam to mi powiecie czy coś było dłubane i na co ewentualnie można zmienić żeby było lepiej :)

Coś jeszcze przy okazji rozbiórki warto sprawdzić i obfotografować?

Qu4k, co tydzień robimy spoty BMW przy placu 3go Maja może teraz zaczniemy jeszcze robić spoty skuterów :P Ode mnie jest 5 skuterów łącznie z moim :)




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D


Ostatnio zmieniony 03 sie 2012, 14:01 przez PROZAC, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 12:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 13:38
Posty: 234
Lokalizacja: Okolice Wołomina
Pojazd:
PROZAC pisze:
Cytuj:
ścigacze mają 3-4 sec najwięcej :)


Dobra nie szalej poniżej 3sec do 100km/h to chyba na nitro i biturbo :P

Pokaż mi ile aut na naszych drogach ok 5sec do setki i jak często takie spotykasz na drodze :mrgreen:

Qu4k pisze:
Przełożenia masz odblokowane ?


Na wariatorze tego pierścienia nie mam jeżeli o to chodzi. Na wydechu też nie ma. Będą części do kopniaka i wariatora dzisiaj albo w poniedziałęk. Jak będę wymieniał to wyjmę wariator i porobię fotki rolek czy czegoś tam to mi powiecie czy coś było dłubane i na co ewentualnie można zmienić żeby było lepiej :)

Coś jeszcze przy okazji rozbiórki warto sprawdzić i obfotografować?

Qu4k, co tydzień robimy spoty BMW przy placu 3go Maja może teraz zaczniemy jeszcze robić spoty skuterów :P Ode mnie jest 5 skuterów łącznie z moim :)


No to chętnie wpadnę ;) Mam 10km więc tyle co nic :) A co do przełożeń to chodziło mi nie o wariator tylko i przełożenia koła, bo w Morini były blokowane ;) Jak chcesz możesz sprawdzić ile obrotów dzwonem = 1 obrót koła :)




_________________

Obrazek
Wpadnij do mojego Roxa :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 14:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Na wydechu kiszki nie mam, pierścienia na wario też nie ma. Jeden obrót koła = 15 obrotów sprzęgła czyli wypadałoby zmienić tak? Tylko na jakie przełożenie i/lub od czego? Jak będę robił kopniak to warto chyba zobaczyć jakie mam rolki i w jakim stanie i co za sprężyna centralna siedzi. Na jak największej prędkości max mi nie zależy ale jak tanie mody to zrobię :) Wolałbym żeby jak najlepiej szedł z dołu.

Teraz dwa pytania:
- jak sprawdzić czy moduł jest zablokowany?
- co sądzicie o opinii że zmiana przełożeń skraca żywotność silnika?

Znalazłem info że przekładnia wtórna Polini 14/40 będzie odpowiednia. Prawda li to czy inna będzie lepsza?




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D


Ostatnio zmieniony 03 sie 2012, 14:36 przez PROZAC, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 14:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2011, 12:00
Posty: 86
Pojazd:
Tylko na jakie przełożenie i/lub od czego ? pasują od Itajleta.




_________________

Nie jeżdżę szybciej niż potrafię myśleć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 15:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Jedna aukcja tylko takiego przełożenia:

http://allegro.pl/przekladnia-malossi-b ... 63125.html

pytanie jak się zmieni przyśpieszenie po zmianie tej zębatki? Jakbym miał 10 kucy to by było pewnie elegancko a tak to nie wiem czy go nie zmuli...




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy