Dzisiaj jest 23 lis 2024, 23:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2012, 23:00 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 21:58
Posty: 33
Pojazd:
Witam!
Chciałbym sobie sprawić jakieś supermoto. Tylko teraz mam pytanie - jakie?
Na początku w grę wchodziły 4t, gdyż mają ładny dźwięk, mało palą itp, ale powoli doszedłem do wniosku, że tak naprawdę to 4t nie będzie jechać jakoś bardzo dużo szybciej od mojej aprili, która jedzie około 85km/h (jeżeli tak nie jest, to powiedzcie ile to pojedzie). Chyba najbardziej skłaniałbym się ku yamasze. Jeżeli 4T to rozważałem WR/XT (powiedzcie czym to się różni), a 2T yamahe DTx . (dodam że nie interesuje mnie husqa, choć wiem, że to dobry motocykl)

Co chciałbym wiedzieć:
V-Max tych 3 motocykli, oraz jakie przyspieszenie względem siebie, oraz spalanie yamahy DT przy średniej jeździe, oraz jej awaryjność. Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedzi ;)

Pozdro!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 23:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
125 w 2t poleci około 170km/h przy spalaniu ok 7l natomiast 125 w 4t poleci do 140km/h aczkolwiek przy spalaniu o połowe mniejszym




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 23:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
125 4t potrafią bujnąć się 115km/h, po lekkich modach troszeczke więcej ale wszystko zależy od przełożen, dt seryjna jeżeli zadbana to jakieś 140 moze więcej na seryjnych przełożeniach, ale jeszcze zależy czy te motorki nie sprowadzone są np z niemiec, bo w niemczech były blokowane do 70km/h, 4t mają całkiem przyzwoite przyśpieszenie, ja na mz 125sm wycisnąłem 13s do setki, dt potrafi jakies 6-7s, spala sporo bo to 2t, licz na 6-7l na 100, silniki dt są mało awaryjne, to jest ich główny atut bo nie są tak żyłowane jak przeciętny 2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 23:24 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
barto96, szwaby blokują do 80km/h

Co do tematu, to bardziej określ, czy zależy Ci na spalaniu czy prędkości, bo wiadomo że 2t będzie zapierdzielać - Yamaha DT raczej najsłabsza z 2t? (niech się wypowie ktoś to ma z tym doświadczenie), DTka jest bardzo mało awaryjnym dwu suwem, ale nie bierz tego tak że kupisz i będziesz jeździł 20k km i nic przy niej nie robił, tłok trzeba zawsze zmienić na czas, bo inaczej wszystko szlag trafi, spalanie też chyba nie przeraża zapewne da się zejść do 5-5,5l. Co do 4t to jakiś w dobrym stanie poleci ze 130km/h, spali z 4l, a i silnik jest o wiele lepiej elastyczniejszy niż w 2 suwach.

Ogólnie jeżeli chcesz prędkości to kup sobie Mito, NSR, RS, a nie sm, bo tam bardziej liczy się przyśpieszenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 23:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
TeDeX, a no tak do 80, nie ten klawisz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 7:34 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
Xt poleci ok 120 prz spalaniu max 4 l i przy tym równo oddaje moc . Dt max to około 140-150 przy spalaniu 7=8 l .Kwestia czy chcesz dużo jeździć jeśli tak to bież 4t tańsza w utrzymaniu mało pali i miły dzwięk .W dt będziesz zmieniał tłok co 5-6 tyś (nie wiem dokładnie ale coś koło tego) więc koszty utrzymania są większe .
4T plusy i minusy
+spalanie
+remont raz na ruski rok
+zarąbisty dźwięk
+ bardzo elastyczny silnik
- trochę słabe jak na 125
2t
+moc
+v-max
- spalanie
-częste remonty
i nie wiem co jeszcze napisać jak co to poprawcie mnie ;)




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 8:29 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
maszko12 pisze:
W dt będziesz zmieniał tłok co 5-6 tyś (nie wiem dokładnie ale coś koło tego)


Pfff... w RSce robi się co 15k km, a że DT nie jest tak wysilona to jeszcze pewnie więcej przejeździ.. tylko trzeba lać dobry olej, dbać o czystość filtra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 10:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
maszko12 pisze:
W dt będziesz zmieniał tłok co 5-6 tyś


jakby to było enduro i by jeździł ostro w terenie to tak, a tak jak kolega wyżej spokojnie 15k km przejedzie na 1 tłoku


Ostatnio zmieniony 03 sie 2012, 10:09 przez barto96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 20:28 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 21:58
Posty: 33
Pojazd:
Ja już się zdecydowałem na super moto, jeżeli mi wr 125x pojedzie te 120km/h to mi to starczy, gdzieś czytałem, że 95km/h i sobie pomyślałem, że mi się wgl średnio opłaca zmieniać za takie różnice. Najbardziej mnie niepokoją te tłoki w 2t bo części do 125 są b. drogie w porównaniu do skutera. Jak można tuningować te 125 4t? Wydech nowy zmieni coś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 20:39 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
nie za bardzo wydech ci polepszy osiągi poprawi ci jedynie głos moto .Jeśli chcesz coś robić z v-max to zębatki ci pozostają




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 20:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
są też większe cylindry, ale to rzadko spotykane zestawy a jak już to strasznie drogie, np do varadero 125 cylindry 180cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 21:24 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 21:58
Posty: 33
Pojazd:
Patrzyłem na cylki - +/- 2k ;(

Myślicie, że byłbym zadowolony z tej 4t (chyba wrx), ja lubię przycisnąć, ale paliwo i wszystko kupuje za swoje pieniądze, naprawy też więc to też się dla mnie liczy, weźcie też pod uwagę, że mogę trochę wydać i kupić DT w niezłym stanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 21:42 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
jeśli stać cb na utrzymanie dt to kupuj . Licz się że spalanie jest spore i te tłoki . Za cenę utrzymania 2t zrobisz na 4t 2 x więcej km bez wkładu finansowego




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 23:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
ale wrażenia z jazdy nie porównywalne, dt do wrx albo innych 4t, ale przynajmniej lepiej brzmi 4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 2:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2012, 23:59
Posty: 287
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
Nic nie wniose do tematu. Ale mnie dziwi jedno czy ty chcesz kupic SM dla v-max'u ? I masz zamiar jezdzic SM po ulicy ? ;o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 9:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
Hassan, a sm do czego jest? COOOOOOOOOOOOOOOOO?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 9:35 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 21:58
Posty: 33
Pojazd:
No właśnie ;O Przecież chyba lepsze sm na ulicę niż full enduro, co nie? Domyślam się, że większy v-max ma ścigacz lecz ja nie lubię tego typu motocykli. Jak już mam kupować to wolałem wiedzieć ile to poleci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 9:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
na chopperach się zastanowiałes? a może jakis turystyk jak varadero 125?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 11:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Hassan pisze:
I masz zamiar jezdzic SM po ulicy ? ;o

a po czym ? :roll:


a na husqvarny patrzyłeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 17:01 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Husqvarna sms może Cię zadowoli ? lub 125s




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy