Dzisiaj jest 11 wrz 2025, 22:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 21:28 
*

Rejestracja: 01 sie 2012, 21:52
Posty: 11
Pojazd:
barto96, skopiowałem opis z tablicy.pl z ogłoszenia kolesia którego silnik mnie zainteresował.



psort96, a ty w jakim skuterze robiłeś swapa ?


Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 21:32 przez micek02, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 14:05 
*

Rejestracja: 01 sie 2012, 21:52
Posty: 11
Pojazd:
Sory za double. Jakbym kupił silnik za 400 zł z cewkomodułem to ile bym musiał jeszcze wydać na zmianę silnika ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 14:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
Linka gazu, wahacz , adapter amora ;p




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 15:38 
**

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:00
Posty: 295
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Posty niektórych z was normalnie mnie bawią.
Po co wypowiadają się ludzi którzy nie mają pojęcia w temacie?
Ktoś powiedział że instalacja 4t nie pasuje? Debilizm i brak pojęcia.
Jak ktoś wyżej napisał kilka kabli i wszystko gra.
Ktoś podał też link do mojego poradnika na questforum.pl.
Wszystko jest tam opisane i wytłumaczone.
Jeśli chcesz już brać się za swap odłóż kasę na lc oraz tarczę.
Bo później będziesz żałować.
Jak masz kase i trochę pojęcia to poradzisz sobie.
I z góry proszę o nieudzielanie się osób które nie mają pojęcia na temat swapu ponieważ wprowadzacie chłopaka w błąd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 13:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
swap, popieram ;) lecz ja mam zrobiony swap na ac i bęben, no troche żałuje że tej cieczy nie ma, ale oszczędzam na nią :D, wzmocnić ramę, w moim przypadku musiałem bo się wyginała :D




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 sie 2012, 14:11 przez Mefisto, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 13:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Mefisto pisze:
lecz ja mam zrobiony swap na lc


Mefisto pisze:
no troche żałuje że tej cieczy nie ma,


Zastanów sie czy masz czy nie :roll:


W p/g żeby z bębna zrobić tarcze musisz kupić długi karter przystosowany do tego. Pompe wody możesz zamontować nawet w ac bo jest już pod to przystosowany silnik.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
Oj sory pomyliło mi sie, bo tu co post piszą o czym innym ;)




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy