Dzisiaj jest 06 lut 2025, 5:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2009, 23:22 
*

Rejestracja: 15 maja 2009, 15:47
Posty: 68
Pojazd:
Planuje kopic sprężynę centralna z malossi lub polini do sprzęgła Polini 2G i przy okazji rolki chce dodać ze chce mięć prędkość maksymalna niż przyspieszenie co polecacie za sprężynę ile gramowe rolki(Wariator seryjny)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 0:16 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Rolki 5,0g. i spreżyne hebo czarną +50%




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 2:43 
*

Rejestracja: 19 maja 2009, 19:11
Posty: 11
Pojazd:
Powiem ci tak rolki nie mają nic spólnego do v-maxu ani sprężyna centralna to jest na przyspieszenie. Jak chcesz v-max to kup wariator doda ci 5-10km/h więcej...


Ostatnio zmieniony 11 sie 2009, 2:44 przez ninjia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 8:08 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
ninjia, mylisz się, czym cięższe rolki tym większy v-max a mniejsze przyspieszenie i na odwrót. Jestes w błędzie !.




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 10:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
gniew1971, masz racje ninjia sie myli...
ninjia, Ninjia po co piszesz głupoty jak sie nie znasz? I wprowadzasz innych początkujących w bąd...
Powiedz mi jaki sens miały by rolki o różnych wagach jak na każdych roklach skuter jechał by tak samo? :P

mafiozo1510, jakie masz seryjne rolki? Zmieniałeś wydech na sportowy? Jak tak to daj 2g lżejsze rolki to pojedzie lekko szybciej i będzie miał fajne przyśpieszenie... Możesz też dać o wiele cięższe rolki ale to nie ma sensu... Bo zyskasz lekko większą prędkość a skuter nie będzie miał przyśpieszenia... A przy zmianie rolek zyskuje sie niewiele... Lepiej zmienić cały wario na sport ;) dać wydech itp.




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 11:35 
*

Rejestracja: 12 cze 2009, 17:43
Posty: 36
Pojazd:
Powiem tak, wszyscy się mylicie xD Hehehe
Rolki mają sporo do v-maxu, ale nie w ten sposób, jak uważacie. Idąc tokiem myślenia Foley TGB303 RS i gniew1971, a właściwie to 90% użytkowników wszelkich for o skuterach, do seryjnego skutera 50cc można wsadzić rolki 100g, a wtedy wyciśnie 200km/h, tylko wiecie no, od 150km/h już będzie miał słabą przyspiechę... :twisted: albo dać 1g i skuter będzie brał wszystkich spod świateł (przyspieszenie jak w ścigaczu 1000cc), ale wyciśnie 15km/h. :lol:
Rolki o różnych wagach są po to, że jak zmieniasz jakąś część w skuterze na tuningową, to zmienia się trochę charakterystyka napędu (czy jak to się tam mówi :P) i wtedy konieczna jest zmiana rolek na inną wagę, aby uzyskać optymalną moc (największy v-max i dobre przyspieszenie). Wsadzając cięższe rolki od optymalnych wcale nie zyskasz na v-max, a stracisz na przyspieszeniu, a wsadzając lżejsze przyspieszenie będzie takie same, a v-max spadnie.
Wszyscy uznajecie tą zasadę, że czym lżejsze rolki, to mniejszy v-max i większe przyspieszenie, a jednocześnie mówicie, że po zmianie wydechu na sportowy należy dać lżejsze rolki, a wtedy przyspieszenie się poprawi i v-max "!!" wzrośnie "!!" . To drugie akurat jest prawdziwie, zresztą jaki sens miałaby wymiana wydechu i wtedy rolek na lżejsze, gdyby one zmniejszały v-max? Niektórzy woleliby walnąć z 50g, to skuter wyciśnie te 150km/h :mrgreen: W ogóle po co tuningować skuter, skoro wystarczy wsadzić cięższe rolki i v-max się poprawi? Rolki kluczem do sukcesu!!! ...ironia... Krótko mówiąc, sami sobie zaprzeczacie :P


Ostatnio zmieniony 11 sie 2009, 11:56 przez Adrianoo1994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 11:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
No w sumie masz troche racji... Bo rolki w końcu służą do regulacji napędu... Ale nie w takiej mierze... Jak dasz rolki 100g :P (jeśli uda ci sie takie zdobyć ;P hehe :P ) to skuter może mieć nawet problemy z ruszeniem :P I nie poleci 200km/h... :P To jest nie możliwe...




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 14:25
Posty: 70
Pojazd:
chyba że by ktoś go pociągną do tej prędkości to może by ją utrzymał :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 15:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
raczej by jej nie utrzymał :P
Nawet jak koło by sie obracało przy takiej prędkości to coś mogło by sie rozwalić :P Bo nie wierze że seryjne części wytrzymały by taką prędkość :P

Dobra kończmy ten spam bo to sie zaczyna robić smieszne :P




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 15:30 
*

Rejestracja: 12 cze 2009, 17:43
Posty: 36
Pojazd:
Heheh dyskusja na temat: czy skuter 50cc wyciśnie 200km/h? :D Też mi się wydaje, że by się rozpadł :P Dobra koniec tematu xD


Ostatnio zmieniony 11 sie 2009, 15:31 przez Adrianoo1994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 17:40 
*

Rejestracja: 15 maja 2009, 15:47
Posty: 68
Pojazd:
Mam rolki 5,5g i jedzie mi maks 75 wsadzę 7,0g to idzie 85 ale ze sprzęgłem seryjnym ,a sportowego tłumiku nie mam tylko odblokowany seryjny Arrow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy