Dzisiaj jest 26 lis 2024, 7:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sie 2012, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Siema tak jak niektórzy wiedzą puchł mi tłok Meteor którego załozylem ok 1,5k km temu. Teraz znów bd szlif i Asso tym razem. Potrzebuje tylko rady dlaczego najwięcej jest przytarty od strony gaźnika ? Jeżdżony na actevo ok 1:45 dało sie nim na początku jeździć do 4,5 k rpm a później do 5,5 rpm i dalej puchł. Pomożecie ?
Foto : Obrazek
Obrazek
Obrazek

I przestrzegam z Meteorem to loteria !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 20:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
squad55 pisze:
Potrzebuje tylko rady dlaczego najwięcej jest przytarty od strony gaźnika ?
Być może coś wpadło przez okno.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
squad55 pisze:
dalej puchł

wojak pisze:
Być może coś wpadło przez okno.


skoro regularnie puchł to raczej nie wina jednorazowego wpadniecią " czegoś " przez okno ..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 20:50 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
Ja osobiście słyszałem że te nowe tłoki metora puchną właśnie bo robią je w chinach... Nie wiem ile w tym prawdy ale widzę że jednak ziarno jest.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Puchł od samego początku i to w pewnym zakresie obrotów. Czyli to tylko i wyłącznie wina tłoka ? bo boje sie że po szlifie kolejny tłok bd mi łapać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 8:26 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
Wina tłoka lub złego chłodzenia, na docieraniu walnij mu mieszankę 1:40 ja robię do crossówki taką dla bezpieczeństwa, kopci bardzo ale olej spala i ma dobre smarowanie. Kup olej Castrol Racing 2T (pełny syntetyk) na docieranie. Kup nowy tłok ten asso załóż docieraj tak z 300 km , jeździj normalnie ale nie forsuj silnika, rób mu co jakiś czas przerwę żeby dużej temp. nie łapał i powinno być git.
@Oczywiście wymień filtr paliwa oraz pytanie... Masz stożek?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 06 sie 2012, 8:28 przez kamilczan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 8:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Smarowanie miał dobre.. chłodzenie też bo sie bardzo nie grzała chłodnica i nigdy nie zagotowałem. A filtr to seryjna puszka. A do jakich obrotów kręcić go na dotarciu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 10:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tłok przytarł się wyraźnie od dolotu tak jak byś bez filtra powietrza jeździł. Sprawdź wszystkie połączenia między silnikiem i filtrem tak samo wyczyść sam filtr. Kup droższy firmowy tłok zrób szlif i docieraj normalnie. Na początek mieszanka 1:20 później 1:30 itd i w całym zakresie obrotów.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 10:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Wszystko było szczelne i czyste w 100 % sprawdzałem i czyściłem to kilka krotnie. CZyli jak złoże mieszanka na 1:20 i odpalić by pochodził i potem jak go kręcić ? bo troche sie obawiam by mi ten nie spuchł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 10:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
docieranie to nie jazda non stop 45km/h. Docieraj raz 2k obrotów,raz 10k.. w kazdym zakresie musisz jeździć,pamiętaj żeby go nie zagotować,czyli załóżmy max 20 km jednorazowo..




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 11:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Normalnie najzwyczajniej w świecie jeździć tylko że nie jechać np. kilometr cały czas na 10 tyś obrotów i nie pałować na luzie itd.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 12:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
squad55, Przed każdą jazdą dobrze go rozgrzej, a nie że po odpaleniu machanie manetką. Niech pochodzi chwilę na wolnych, potem troszkę przegazuj. Po zagrzaniu przejedź ~1km na spokojnie i potem dopiero gaz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 16:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
No Panowie bardzo mi pomogliście dzieki wielkie za info. Gdy lada dzień przyjdzie asso to opisze jak sie bd sprawował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 14:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
No to Odkop. Tzr złożona i chodzi wyśmienicie. Jak najbardziej polecam Tłok Asso.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy