Dzisiaj jest 29 lis 2024, 18:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sie 2012, 9:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
Witam!
Nie ukrywam,że chcę założyć sobie cylinder 80 racing,zasięgnąłem trochę informacji u kolegów z którymi śmigam i nie okazało się ociekać złotem.. Koledzy w skuterach mają te same cylindry czyli Polini Race żeliwo i tu zaczyna się paradoks.Cylindry zatarli już po 2-3 razy..Podkreślam,że dwa skutery chłodzone są powietrzem (YAMAHA NEOS i Speedfight chyba). Czy ja u siebie mając chłodzenie cieczą (chłodnica) + dodatkowa przepływowa Hebo będę miał takie problemy? Kolega który ma już w tym jakieś doświadczenie powiedział mi że to nie ma nic do rzeczy czy chłodzenie jest powietrzem czy cieczą.. Może mają ch...owe cylindry? Słyszałem,że Airsal Tech Racing 80 (NICASIL) jest bardziej odporny na pizganie po manetce.. Czy to wina cylindra,chłodzenia czy czego? Czekam na odpowiedzi,bo nie wiem co mam robić..




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 12:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
IceTX, Chłodzenie napewno będziesz miał dużo lepsze. Jak nie umieli eksploatować silnika to takie potem są opinie o cylindrach. Odpowiednia mieszanka, dobry wał i łożyska, łożysko igiełkowe, regulacja gaźnika, świeca, czysty i szczelny filtr powietrza - to jedne z rzeczy których należy pilnować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 22:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
czyli smiało zakładac cylinder? To ktory jest dobry,dobry w sensie ze ktory wytrzyma pizganie po manecie..
Do wyboru: Polini race 80 , airsal tech racing 80 nicasil ,malossi mhr replica.




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
IceTX, Pewnie, że możesz zakładać :D. Nt. cylindrów najlepiej niech się wypowiedzą posiadacze. Ja brałbym żeliwniaka i takiego do którego są dostępne tłoki na kolejne szlify. Pod te cylindry radzę dobry wał kupić, bo seria może nie wytrzymać na nich długo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 21:39 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
bartexc pisze:
IceTX, Pewnie, że możesz zakładać :D. Nt. cylindrów najlepiej niech się wypowiedzą posiadacze. Ja brałbym żeliwniaka i takiego do którego są dostępne tłoki na kolejne szlify. Pod te cylindry radzę dobry wał kupić, bo seria może nie wytrzymać na nich długo.



A moim zdaniem, powineneś wziąć Aluminium do miasta, ponieważ lepiej oddaje ciepło, szybciej stygnie i ogólnie jest minimalnie mocniejsze, jednak wiadomo, nie zrobisz szlifa :)




_________________

Aprilia SX 125 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 22:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
nie jezdze po miescie,to supermoto,chce zapier...lac a nie jezdzic na poł gazu. Ktory cylinder najwytrzymalszy? Amelinium nie chce. Wydaje mi sie ze malossi ale zastanawiam sie czy mi ramy nie pognie :d




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 22:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
IceTX pisze:
supermoto,chce zapier...lac


po pierwsze. hahahahahaha po drugie sm to nie sprzet do zapierpapierpapierowania do tego są ścigacze

IceTX pisze:
zastanawiam sie czy mi ramy nie pognie :d

po trzecie haahahahhaahah po czwarte jak rama ci sie ma wygiąć to lepiej nie pakuj tam takiej mocy swoją drogą reszta silnika tez moze nie wytrzymac




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 0:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Do takich obrotów tylko aluminium czyt nicasil. Jak sam widzisz koledzy zacierają żeliwne raz dwa.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 0:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 18:55
Posty: 105
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
btw marcinek scigacze to szajs :lol:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=51697 Runner Sp full sport by mate




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 9:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
mate pisze:
btw marcinek scigacze to szajs :lol:
dokładnie :) szczególnie 50tki.

marcinek pisze:
po pierwsze. hahahahahaha po drugie sm to nie sprzet do zapierpapierpapierowania do tego są ścigacze


marcinek pisze:
po trzecie haahahahhaahah po czwarte jak rama ci sie ma wygiąć to lepiej nie pakuj tam takiej mocy swoją drogą reszta silnika tez moze nie wytrzymac


Nie wnosisz nic do tematu więc się zamknij,dzięki : )




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html


Ostatnio zmieniony 08 sie 2012, 9:34 przez IceTX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 9:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Kolega miał Polini Race 80cc żeliwnego w AM6 przy gaźniku PWK 28mm, wydechu SCR corse itp i zrobił na nim bardzo dużo km i przy zmianie trybów w skrzyni jak zdjął cylinder to wyglądał jak nówka.


Ostatnio zmieniony 08 sie 2012, 9:39 przez Bereda95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 21:14 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Bereda95 pisze:
Kolega miał Polini Race 80cc żeliwnego w AM6 przy gaźniku PWK 28mm, wydechu SCR corse itp i zrobił na nim bardzo dużo km i przy zmianie trybów w skrzyni jak zdjął cylinder to wyglądał jak nówka.
Widać że dbał, więc i pojeździł

Ale panowie, nie spinajcie, wszystko zależy od tego jak dbacie. Moim zdaniem również taka pojemność i moc, to tylko ALU. Ale decyzja należy do Ciebie, my tylko podpowiadamy :)




_________________

Aprilia SX 125 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 23:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Grunt to dobra regulacja gaźnika, dbanie o filtr i dobry olej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy