Dzisiaj jest 22 kwie 2025, 1:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2009, 12:04 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 11:37
Posty: 29
Pojazd:
Witam,

mam problem z moim skutem. Od jakiegoś czasu nie chce mi odpalać, mimo że jest iskra na świecy (świeca nie jest zalana).
Dziś zacząłem kombinować i sam nie wiem w jaki sposób ale odpalił.
Niestety zauważyłem że cieknie mi paliwo od spodu z gaźnika. Widać wszystko na filme który załączam. Dodam że śruba jest odkręcona na maxa (ta od tego kanaliku).

Co to może dla mnie oznaczać, jak to zlikwidować??

Poniżej link do filmu:
http://www.youtube.com/watch?v=sq20ZFp_NZk

Proszę o pomoc.
pozdr


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 13:09 
*

Rejestracja: 18 sie 2008, 21:59
Posty: 27
Pojazd:
to wkręć ją na maksa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 13:12 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 11:37
Posty: 29
Pojazd:
sęk w tym że wydaje mi się że jest wkręcona na maxa. Mogę spróbować jeszcze mocniej ale boję się zerwać gwint.
P.S czy jeśli śruba byłaby wkręcona na maxa to powinno lecieć stąd paliwo?? czy może specjalnie tak jest aby usuwać nadmiar paliwa w gaźniku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 13:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
cieknie ze spustu paliwa z komory pływakowej, musisz zakręcić na maxa tą śróbke bo ona zamyka tą dziurkę którą ucieka ci paliwo!! :roll:

P.S ten spust służy do spuszaczania paliwa przez ten otwór gdy odkręcisz śrubkę. Spusza się tendy np. gdy zmieniasz dysze i spuszczsz paliwo z gaźnika.

Spróbuj odkręcić tą śróbke przeczyścić miejsce po niej i samą śróbke i potem wkręć


Ostatnio zmieniony 10 sie 2009, 13:15 przez szymekMBK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 8:53 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 11:37
Posty: 29
Pojazd:
odkręcenie i przeczyszczenie i ponowne wkręcenie nic nie dało tak więc po prostu zatkałem ten wlot od dołu i już nie cieknie :)

Choć nie ukrywam że drażni mnie to że nie mogłem tej śruby tak dokręcić ażeby nie stosować "Adama Słodowego"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 9:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Heh u mnie było to samo. Na postoju też kapało?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 12:41 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 11:37
Posty: 29
Pojazd:
mass95 pisze:
Heh u mnie było to samo. Na postoju też kapało?


Kapie tylko wówczas gdy silnik jest uruchomiony. Na postoju również!
Po wyłączeniu silnika po chwili przestaje kapać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 13:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jak silnik jest zgaszony to komora paliwowa wtedy nie jest napełniana wężykiem od paliwa bo kranik nie dostaje podciśnienia z króćca. Masz chyba problem z cały czas przepuszczającym zaworkiem iglicowym. Pływak powinien po jakimś czasie podnieść się i zaworek zamykać dopływ paliwa gdy ma go już wystarczająco dużo a u Ciebie nawet jak jest max. to paliwo dalej dostaje się do komory. Póki co spróbowałbym dokręcić tą śrubkę przy gaźniku i sprawdziłbym szczelność zaworka iglicowego. Sprawdza się ją poprzez dmuchnięcie w rurkę którą paliwo dostaje się do gaźnika. Jeśli pływak jest na dole to powinieneś móc normalnie dmuchnąć, jak pływak podniesiesz do góry i dmuchniesz to nie powinno być przepływu.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 9:34 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 11:37
Posty: 29
Pojazd:
Ok spróbuję w weekend sprawdzić. Na razie od 2 dni jeździ bez większych problemów. Zalałem go do pełna i sprawdzę jeszcze jak wygląda teraz spalanie bo wcześniej na pełnym baku robiłem tylko max 100km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 11:27 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
szymekMBK pisze:
ten spust służy do spuszaczania paliwa przez ten otwór gdy odkręcisz śrubkę.
To jest akurat najmniej ważne.Ten króciec spustowy i śrubka do spuszczania służą do kontroli poziomu paliwa w komorze pływakowej.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 13 sie 2009, 11:28 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
Nie bd zakładać nowego tematu mam takie pytanko jak zgaszę skuter i przechylę go na bok na stronę z której jest filtr powietrza to leci przez niego paliwo to co się nazbierało w komorze zleci trochę i przestaje tak powinno być?? bo to trochę dziwne... :/




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2009, 18:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
Wypowie się ktoś może??




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2009, 18:20 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
cezar2244 pisze:
zgaszę skuter i przechylę go na bok
Tzn na bocznej podpórce.Mocny przechył :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2009, 19:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
Mycen pisze:
Tzn na bocznej podpórce.Mocny przechył :?:



nie no jak go trzymłem na boku bo kumpel przykręcał replice do cylindra i żeby dojść to musiałem mu przechylić sqta prawie leżał tak kąt od podłogi może z 45 stopni może nawet nie no i zaczęło lecieć paliwo z filtra powietrza ...




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2009, 19:08 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
cezar2244 pisze:
45 stopni może nawet nie no i zaczęło lecieć paliwo
Pod tym kątem to normalne.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy