Dzisiaj jest 24 lis 2024, 0:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: dane technicze
Post: 09 sie 2012, 0:13 
*

Rejestracja: 23 maja 2010, 9:27
Posty: 41
Pojazd:
siemanko;) ciekawi mnie dane techniczne mito 6 speed. różnice między 7-speed a 6 speed
Jakie prędkość powinna rozwinąć 6-biegowa?

szukałem sporo i nie mogłem znaleźć na czym były blokowane mito....?

znalazłem artykuł z którego wynika,że mito 7 speed miały 30km? i osiągały v max 157? Natomiast po wprowadzeniu norm została zmniejszona ilość biegów i ograniczona moc do 15km?

Tylko na czym zostały założone te blokady? I jak ich się pozbyć?

znalazłem filmik na którym widać możliwości evo 7 http://www.youtube.com/watch?v=UukEjPmc ... re=related

ciężko mi ocenić potencjał mojej mito? help;) Jak wiadomo to najszybsza 125? Tylko po artykule zwątpiłem 15km? Najszybsza? pffff..... Posiadam mito z 2006r leciałem nią 145km/h mało.... według mnie....


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 1:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
artykuł z którego wynika że zredukowano do 6 biegów przez jakies normy to bzdura, w mito 7 bieg służył po to aby zredukować obroty przy maksymalnej prędkości, czyli zmniejszyc spalaniem, mito seryjna ze zdrowym silnikiem pociągnie jakies 180km/h, blokady to, ślepa kiszka na dyfuzorze w niektórych mito tak jest, przegrody w dyfuzorze, no i moduł

mito po 2005r były blokowane, trudno dostac moduł odblokowany do tego czegos, najlepiej daj do jakiegoś speca, poszperaj na innych forach no www.125.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 10:38 
*

Rejestracja: 23 maja 2010, 9:27
Posty: 41
Pojazd:
odnośnie skrzyni ja mam 6 :roll: więc bzdura to nie jest dokońca, ponieważ była wersja evo 7-speed i zwykła 6 speed




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 11:42 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
barto96 pisze:
mito seryjna ze zdrowym silnikiem pociągnie jakies 180km/h,


Mito pojedzie max 170-175km/h :) uwierz mi już jeden użytkownik z tego forum co ma mito sie ze mną kłócił potem gdy sprawdził v-max było mu wstyd :)

Ale z tym 7 biegiem to się zgodzę, siódemka nic nie daje prędkości, służy do redukcji obrotów,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 13:07 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
7 to tzw nadbieg żeby nie piłować na 6 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 13:48 
*

Rejestracja: 23 maja 2010, 9:27
Posty: 41
Pojazd:
to nie wiem czemu moja leci ok 140km/h fakt waże 100kg :P ale to mnie cały czas męczy gadałem z mechanikiem,który powiedział,że nie mam co się więcej spodziewać.... Może wymiana przełożeń coś by mi dała?


cały czas nie mogę otrzymać odpowiedzi na pytanie o blokadach.... Moduł dobra... Wydech? Jedni mówią,że dyfuzor trzeba rozciąć....? Tylko nie wiem czy jest sens...ponieważ spotkałem się z tym na jakimś forum i koleś od mito powiedział,że się napierdolił przy tym i nie było nic..... A co z gaźnikiem?

Faktem jest,że te 7 speed były mocniejsze, sprawa większego gaźnika? Bo chyba wszytsko jest to samo prócz felg gaźnika i skrzyni? :cool:






chciałbym się kilku rzeczy dowiedzieć.... Ponieważ jestem właścićelem od roku i praktycznie nie mam bladego pojęcia o tym moto...



nie wiem czemu ale moje motorki nigdy nie osiągneły v maxu zgodnego z tym co piszą posiadałem runnerka 180cc fakt zatarłem go ale v max 130 nie przekroczyłem..... może czasami do 140 km/h ale to wszystko a pisali 150 itd więc cięzko określić jak to z tym jest :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 14:40 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Zawór wydechowy działa Ci poprawnie?, ma moc na każdych obrotach?, jakie masz zębatki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 15:54 
*

Rejestracja: 23 maja 2010, 9:27
Posty: 41
Pojazd:
Zębatki orginalne, przy niskich obrotach słabo powyżej 7 wmiarę ładnie.... Zawór działa poprawnie :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy