Cześć. Ostatnio też pisałem podobny temat, jednak nikt nie odpowiadał.
Kupiłem ten licznik, mam go kilka dni i wszystko jest bardzo łatwo podpiąć.
Bałem się o obrotomierz ale jednak to najprostsza rzecz. Kabel specjalny wpinasz w cewke. Stary kabel do cewki idzie w drugie, obok wejście nowego kabla. Taka rozdzielka.
Obrotomierz zadziałał natychmiast.
Z kontrolkami też jest ok, ale jak mam długie światła to mi kontrolka gaśnie jak osiągnę daną prędkość obr. silnika, ale to szczegół. Być może kable słabo stykają bo złączyłem je tymi zwykłymi złączkami z zestawu.
Z kablami się dużo nie bawiłem bo wiedziałem jakie idą od roxa do czego... sprawdzałem z kostki co gdzie idzie w liczniku. Śledziłem przewody po płycie głównej licznika itd. ;)
Gorąco polecam.
P.S. Mocowanie tego licznika z zestawu nie nadaje się do kierownic sportowych bo kostka z kablami wadzi o kiere. Trzeba sobie zrobić inne mocowanie lub co innego wymyślić.
Ostatnio zmieniony 09 sie 2012, 21:45 przez arek95, łącznie zmieniany 2 razy
|