Dzisiaj jest 23 wrz 2024, 18:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sie 2012, 15:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2012, 19:52
Posty: 79
Lokalizacja: Brodnica
Pojazd:
Witam . Mam pytanie co się może stać jeżeli kupie cylinder który wymaga gaźnika 19mm a mam 17,5mm ?




_________________

Evo0320 pisze:
Ja jego nawet wypowiedzieć się nie można co ty myślsiz , że jesteś jaki Paul senior z American Chopper czy co , ogar chłopie!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 15:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Cylinder będzie miał gorsze chłodzenie , w skrajnych przypadkach możesz doprowadzić do zatarcia cylindra.




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 17:54 
*

Rejestracja: 25 cze 2012, 20:23
Posty: 47
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
A co ma wspólnego gaźnik i chłodzenie ????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 17:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:04
Posty: 366
Lokalizacja: B-Stok
Pojazd:
kubusss9, Noo duużo jakbyś chciał wiedzieć. W silnikach AC jak chcesz zapewnić lepsze chłodzenie to inwestujesz w większy gaźnik.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=259048
Kymco Agility RS Naked 2T 70ccm

hubert514-Sprzedawca godny polecenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 17:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
kubusss9, chłodzeie to nie tylko ciecz czy wentylator który dmucha na cylinder, ważne jest chłodzenie WEWNĘTRZNE, większy gaźnik daje bogatszą mieszankę paliwową, wtedy jest lepsze smarowanie i mniejsza temperatura we wnętrzu cylindra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Ja miałem gaźnik 10, a mam 17,5... Na 10 jeździł, ale dużo gorzej, grzał się, no i przyspieszyło to remont. Przy 17,5 zwiększyła sie dynamiki silnika, jego kultura pracy w zakresie całych obrotów. A nie jest jeszcze wyregulowany.... Ale w Twoim przypadku nie jest aż tak źle, gdybyś miał 14nastke byłoby już gorzej... A 17,5 ludzie mają i do 70cmm ale wiadomo że nie każdy silnik jest taki sam, no i ogólny setup




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 20:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2012, 19:52
Posty: 79
Lokalizacja: Brodnica
Pojazd:
do polini evolution 70cc ? ; D




_________________

Evo0320 pisze:
Ja jego nawet wypowiedzieć się nie można co ty myślsiz , że jesteś jaki Paul senior z American Chopper czy co , ogar chłopie!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 21:01 
*

Rejestracja: 25 cze 2012, 20:23
Posty: 47
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Aha no spoko nie wiedziałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2012, 10:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Pan Rox pisze:
do polini evolution 70cc ? ; D
Gaźnik minimum 24 mm.




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2012, 10:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
O Polini Evolution nie wspomniałeś xD No 24 byłoby raczej akurat, musi trochę ssać paliwka :mrgreen:




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 22:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 21:47
Posty: 5
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
a że sie tak wtrące :D
jaki gaźnik do keeway hurricane 70ccm ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 23:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
droooszcz pisze:
70ccm ?

Fajnie że podane są szczegóły cylindra (bo są też różne klasy 70ccm). Pełen profesjonalizm :roll: .




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 15:26 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
Ja mam w malossi mhr replica 70cc gaźnik 19mm i nic się nie grzeje a to poziom racing ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 15:56 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 14:49
Posty: 56
Lokalizacja: Dębica
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
Czyli rozumiem że jak mam cylek 72 cmm china i gaźnik 17 i wyciąga mi ledwo 60 to oznacza że jak dam 19 to będzie odpowiednia mieszanka i pójdzie mi te 70?




_________________

Nie ważne czym jeździsz ale jak tym jeździsz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 16:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Dziku1997, u Cb trzeba zmieniać wałek ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 15:51 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 14:49
Posty: 56
Lokalizacja: Dębica
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
Maciek1997, Na jaki? :D
Sry ale jestem amatorem :lol:




_________________

Nie ważne czym jeździsz ale jak tym jeździsz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 16:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Wałek rozrządu.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 20:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2012, 20:46
Posty: 195
Lokalizacja: to wiesz ?
Pojazd:
ej chłopaki a da rade pojeździć 1tyg na gaźniku 17.5mm 105dysza z s6 racingiem ? : D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 7:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2011, 14:14
Posty: 145
Pojazd:
@UP
Do racinga to ja dysze 105 miałem w gaźniku 21'.




_________________

SETUP
Malossi Sport 70
S6 HPC
Yasuni R
S6 Sport Pro Variomatic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 9:14 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Ja mam w 4t gaźnik 18mm i dysze 90 i jak glupi lata ;3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy