Dzisiaj jest 02 gru 2024, 7:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 17:36 
*

Rejestracja: 07 sie 2009, 20:34
Posty: 11
Pojazd:
Tak świeca jest dobra, ja mam moduł top racing do 2t gaźnik wyregulowany w serwisie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 18:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 0:08
Posty: 11
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
hubo12,
a masz blokade na wydechu?




_________________

Gilera Runner 2003r.
Wariator: Malossi Multivar
Sprzęgło: Hebo R
Wydech: Stage6 Pro Replica
Cylinder: Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 0:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2008, 9:56
Posty: 89
Pojazd:
Ci niektorzy panowie z serwisu to tez fajnie te gazniki reguluja... To moze wsadz twoj modul do jakiegos innego skutera z obrotomierzem i zobacz jakie obroty kreci na nim




_________________

Pozdro dla Ciebie [you] :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 13:08 
*

Rejestracja: 07 sie 2009, 20:34
Posty: 11
Pojazd:
Tak zrobiłem obroty kręci dobre




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 18:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Przełożenia dają , wtórna i pierwotna , tak jak w hurricane od 2006 roku wylot spalin z cyla jest 50% węższy i przełożenia krótsze ... takie życie , dorwij z starego modelu przełożenia , Na pewno pomoże i ten cylek do wyszlifowania tego gówna :) ja też to daje do szlifowania :)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 13:12 
*

Rejestracja: 07 sie 2009, 20:34
Posty: 11
Pojazd:
dzięki za podpowiedź




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 14:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Poszerzenie tego wylotu kompletnie nic Ci nie da, zobaczysz.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 15:21 
*

Rejestracja: 07 sie 2009, 20:34
Posty: 11
Pojazd:
ja niemam zamiaru powiększać wylotu tylko pokombinować z przełożeniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 15:56 
*

Rejestracja: 11 sie 2009, 21:56
Posty: 10
Pojazd:
Ja nie mam okraglego otworu w cylku. ale zaokraglenie wydaje mi sie ze powinno cos dac bo spaliny lepiej by wychodzily. wiec jak jest z tym otworem? robic na okragly? czy nic nie da?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 16:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
To nic nie daje. Tak samo jest a Apriliach itp. i to kompletnie nic nie daje.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 13:06 
*

Rejestracja: 07 sie 2009, 20:34
Posty: 11
Pojazd:
jeżeli żadne metody dodania prętkości rocznikowi 2007 nie przynoszą rezultatu to potrzeba złotego środka .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 22:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2008, 9:56
Posty: 89
Pojazd:
wstawic do niego silnik minarelli :P chyba to byloby najlepsze rozwiazanie




_________________

Pozdro dla Ciebie [you] :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2009, 16:10 
*

Rejestracja: 30 cze 2008, 21:39
Posty: 12
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ehhh... W tym modelu o którym tutaj jest mowa, nie ma w nim problemu z wałem, z żadnymi łożyskami itd... :/ Skuter dostaje złą mieszanke paliwo/powietrze i to go dławi, wiem bo tydzień temu sam takiego robiłem i zyskał około 8km/h... Radzę zmienić dyszę. Można też pobawić się z rolkami;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2009, 23:27 
*

Rejestracja: 18 sie 2009, 12:18
Posty: 3
Pojazd:
Hmm szczerze powiem że te zawirowywacze to gówno prawda.

Ja jadąc na blokadzie modułu jechałem 50, teraz kupiłem odblokowany i jedzie 55.

Ja mam Quantuma GT5 z 2007

Kumpel ma GT5 z 2008 kupił moduł i jedzie 80 WoW

w 2007 jest zły tłok który się nagrzewa i powoduje tarcie, że prędkość się nie podnosi.

Ja polecam kupić nowy tłok (aluminium nie żadnego rodzaju żeliwo)
Lecz sam wymieniam cylinder z 50 na 65 :D

Nie klnij nie jesteś w chlewie! Poza tym pierwsze słyszę o tłoku z żeliwa. Coś takiego nie istnieje. Są tylko aluminiowe tłoki, ewentualnie kute. \\ ToX


Ostatnio zmieniony 27 sie 2009, 2:02 przez BioHazard, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 14:31 
*

Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Posty: 1
Lokalizacja: ngd
Pojazd:
witam posiadam zippa wersje gt5 i nie narzekam na niego wymieniłem modół i tłumik oraz rolki wariatora i jego v max ziekszył sie do 85km/h całkowity koszt tego mnie wyszedłokoło 500zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 18:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 19:04
Posty: 132
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
cholewkal, "Pozdro dla Ciebie Grabos" WTF?!
sorry za offtopic .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy