Dzisiaj jest 30 lis 2024, 17:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2012, 17:29 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Hej, dzisiaj zalozylem nowego tloka..
Przejechalem sie kawalek i bylo oke, pozniej pojechalem kawalek dalej, dalem mu full gaz zeby sprawdzic jak sie zbiera i czy wszystko jest oke a tu stalo sie to co dawniej..spuchl tlok...
Skuter odpalil i dojechalem do domu ale czemu tak sie stalo?
Jezdze na oleju Castrol Power 1

Prosze pomożcie..
Czy bede musial cylinder wymienic.?
Czy moze sie to jakos "dotrze" jeszcze..?

Pozdro..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 20:09 
*

Rejestracja: 04 lut 2012, 19:56
Posty: 106
Pojazd:
Dlaczego wymieniałeś sam tłok, robiłeś szlif, zmieniałeś pierścienie ? Jakiej firmy był ten tłok ? Jeżeli chiński lub jakiś inny no-name to trafiłeś na lipny, niestety podróbki tak mają jedne lepsze drugie gorsze... :roll:


Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 20:10 przez test6767, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 20:54 
*

Rejestracja: 28 lip 2012, 18:39
Posty: 16
Pojazd:
I kasa poszla sie "jebac" juz nic nie zrobisz bedzie ci puchl musisz kupic zestaw cylinder + tłok, tak to jest jak sie nie zna a chce sie robic. Jak mogles po wymianie tloka ktory sie dopiero przyzwyczaja do poruszania w cylindrze dac pelny gaz? Przykro mi ale za bledy sie placi sam to przerabialem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 13:19 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
test6767 pisze:
Dlaczego wymieniałeś sam tłok, robiłeś szlif, zmieniałeś pierścienie

Bo cylinder byl w dobrym stanie?:) Tak pierscienie nowe.

longjiaexactly pisze:
I kasa poszla sie "jebac" juz nic nie zrobisz bedzie ci puchl


A slyszeliscie o czyms takim zeby wygotowac tlok w oleju? ;o

Dzieki ;)




_________________

______________
Keeway hurricane
-Stage sport pro 70ccm
-Arrache 19mm
-Polini AirBox
-Laser x-pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 13:39 
*

Rejestracja: 21 maja 2009, 20:33
Posty: 97
Pojazd:
longjiaexactly pisze:
I kasa poszla sie "jebac" juz nic nie zrobisz bedzie ci puchl musisz kupic zestaw cylinder + tłok, tak to jest jak sie nie zna a chce sie robic. Jak mogles po wymianie tloka ktory sie dopiero przyzwyczaja do poruszania w cylindrze dac pelny gaz? Przykro mi ale za bledy sie placi sam to przerabialem

Znasz się kolego jak gówno na poezji... Cylinder można przeszlifować, tyle że cylinder do puchnięcia tłoka się nie przyczynia. Idź pooglądać teletubisie, a nie wypowiadaj się tutaj bo tylko straszysz a nic nie wiesz. A tak w ogóle to może tłok ma jakieś uczucia i musi się na randkę wybrać z cylindrem żeby działało jak powinno? Ma w pizdę dostać i jechać.
Tłok masz pewnie jakiś najtańszy chiński - w nich to normalne, że puchną. Albo masz ponadwymiarowy tłok, który ze względu na jakieś tam wytarcie cylindra dałęś radę włożyć i jak się rozszerza, bo każdy tłok to robi tylko w różnym stopniu po prostu luzu brakuje i się tłok ruszyć nie chce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 13:47 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Arti102 pisze:
bo każdy tłok to robi tylko w różnym stopniu po prostu luzu brakuje i się tłok ruszyć nie chce.
A słyszałes może o czymś takim jak ułożenie się pierścieni ,jak nie to tez możesz iśc pooglądac teletubisie ,przynajmniej kolega nie bedzie samotny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 14:28 
*

Rejestracja: 04 lut 2012, 19:56
Posty: 106
Pojazd:
Snajper246 pisze:
test6767 pisze:
Dlaczego wymieniałeś sam tłok, robiłeś szlif, zmieniałeś pierścienie


Bo cylinder byl w dobrym stanie?:) Tak pierscienie nowe.

longjiaexactly pisze:
I kasa poszla sie "jebac" juz nic nie zrobisz bedzie ci puchl


A slyszeliscie o czyms takim zeby wygotowac tlok w oleju? ;o

Dzieki ;)


Mi się wydaje że wsadziłeś tłok o złym wymiarze tzn - ma mały luz montażowy, a po rozgrzaniu "łapie go" lub rzeczywiście tłok bardzo niskiej jakości. Słyszałem o gotowaniu tłoka w oleju aby mniej puchł w czasie docierania lecz ten temat był poruszany na forach o Mz 150 do której nie są dostępne tłoki wysokiej jakości. Po wygotowaniu tłoka potrzebna była by ponowna jego owalizacja (kształtowanie). Jeżeli już raz złapało tłoka to raczej gładź cylindra tylko do szlifu jeśli to żeliwo i do tego jakiś markowy tłoczek Meteor lub Vertex. A po tym powolne i staranne docieranie cylindra. Lub kupno całego zestawu markowy cylinder + tłok. Jeżeli masz dozownik oleju sprawdź czy dozuje on olej odpowiednio.


Ostatnio zmieniony 14 sie 2012, 14:29 przez test6767, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 15:12 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
test6767 pisze:
Mi się wydaje że wsadziłeś tłok o złym wymiarze
- niemożliwe;) Mialem w sklepie stary tlok i gosciu i ja sprawdzalismy..;)
test6767 pisze:
Lub kupno całego zestawu markowy cylinder + tłok

Mam zamiar wlasnie kupic jaies stage6 bo juz sie przekonalem co do tych no name..

Jeszcze sproboje wygotowac tego tloka i zobaczymy... ; /




_________________

______________
Keeway hurricane
-Stage sport pro 70ccm
-Arrache 19mm
-Polini AirBox
-Laser x-pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 18:15 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Snajper246 pisze:
Mam zamiar wlasnie kupic jaies stage6 bo juz sie przekonalem co do tych no name..

Jak znowu tak zrobisz jak z tym no name... to znowu założysz taki temat. :D :D :D


Ostatnio zmieniony 14 sie 2012, 18:19 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 19:11 
*

Rejestracja: 21 maja 2009, 20:33
Posty: 97
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Arti102 pisze:
bo każdy tłok to robi tylko w różnym stopniu po prostu luzu brakuje i się tłok ruszyć nie chce.
A słyszałes może o czymś takim jak ułożenie się pierścieni ,jak nie to tez możesz iśc pooglądac teletubisie ,przynajmniej kolega nie bedzie samotny

A czy ja coś napisałem o pierścieniach? Ja napisałem o tym, że KAŻDY tłok się pod wpływem temperatury rozszerza (cylinder też, tylko w bardzo małym stopniu). Dalej nie rozumiem jak to się ma do ułożenia pierścieni. Możesz wytłumaczyć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 19:22 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Arti102 pisze:
A tak w ogóle to może tłok ma jakieś uczucia i musi się na randkę wybrać z cylindrem żeby działało jak powinno? Ma w pizdę dostać i jechać.
Właśnie że nie napisałeś o ułożeniu się pierścieni ,ten temat przerósł zasób twoich wiadomości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 21:05 
*

Rejestracja: 04 lut 2012, 19:56
Posty: 106
Pojazd:
Arti102 pisze:
n0ooRt pisze:
Arti102 pisze:
bo każdy tłok to robi tylko w różnym stopniu po prostu luzu brakuje i się tłok ruszyć nie chce.
A słyszałes może o czymś takim jak ułożenie się pierścieni ,jak nie to tez możesz iśc pooglądac teletubisie ,przynajmniej kolega nie bedzie samotny

A czy ja coś napisałem o pierścieniach? Ja napisałem o tym, że KAŻDY tłok się pod wpływem temperatury rozszerza (cylinder też, tylko w bardzo małym stopniu). Dalej nie rozumiem jak to się ma do ułożenia pierścieni. Możesz wytłumaczyć?


Cytuje z pewnej strony www

Cytuj:
Wielu użytkowników zapewne zdecyduje się wyremontować swój stary silnik, lub poskładać drugi mocniejszy.

Jednym z fizycznych procesów, które należy odpowiednio przeprowadzić jest docieranie silnika.

Co to jest i na czym ono polega?

Jest to proces „układania” się pierścieni tłokowych w cylindrach tak, aby zachować maksymalną możliwą szczelność układu tłokowego. Dzięki procesowi docierania nie tylko podnosimy wydajność i możliwości silnika (większa moc przy lepszym sprężaniu/szczelności), ale także zwiększamy jego żywotność.


Cytuj:
Jeszcze sproboje wygotowac tego tloka i zobaczymy... ; /


Tłok może wtedy stracić swój pierwotny kształt i będzie potrzebna owalizacja tłoka !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy