Dzisiaj jest 22 kwie 2025, 11:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2009, 19:46 
*

Rejestracja: 12 lip 2009, 12:59
Posty: 9
Pojazd:
Witam! Po raz kolejny sięgam po waszą pomoc , jestem zielony w temacie tuningu skutera , lecz kładę nadzieję w waszym doświadczeniu w tej dziedzinie :)
Skuter to Cpi Popcorn 2003 (e2) ma przejechane 12tyś. km
Mam do wydania 500zł i chciałbym tą kwotę zainwestować w mojego mopedzika :)
Co mi polecicie na początek tuningu ? Mam na myśli tuning mechaniczny oczywiście. :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Tecnigas Next-R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 0:08
Posty: 11
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
gvt pisze:
Tecnigas Next-R


Dokładnie,kup wydech bo da Ci najwięcej (jeżeli chodzi o v-max i przyśpieszenie)
Tylko pamiętaj,że później czeka Cię regulacja ;)




_________________

Gilera Runner 2003r.
Wariator: Malossi Multivar
Sprzęgło: Hebo R
Wydech: Stage6 Pro Replica
Cylinder: Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 21:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Wydeszek , postaraj się używkę , wyjdzie taniej i zostanie coś kasy na regulacje :)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 10:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Wszyscy mówią że wydech. To prawda że najwięcej właśnie to daje i ogólnie jest to podstawa do dalszego tuningu. Jednak po przebiegu 12 tyś. km w CPI już cylinder i tłok jest dosyć mocno zużyty tak więc przydałoby się najpierw kupić cylinder. A jak kupować to albo 70ccm albo robić szlif seryjnego cylindra. Chyba że skutera nadal ma wysoką kompresje i nic mu nie dolega, ale w to wątpię.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 10:10
Posty: 322
Lokalizacja: SKO
Pojazd:
tym razem zgadzam sie z Tox`em. 12 tys. km to juz dosyc sporo i nawet dobrze dotarty cylinder moglby sie juz zużyc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 18:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
a ja widzialem skuter 70letniego emeryta 4T 70k przebiegu na 1 cylu ... :)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 18:18 
*

Rejestracja: 21 lip 2009, 10:16
Posty: 28
Pojazd:
Cytuj:
4T 70k przebiegu

to chyba ocean spokojny objechał...
bajka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 9:29 
Zbanowany

Rejestracja: 27 cze 2009, 17:53
Posty: 223
Pojazd:
TNT_ Ja moim poprzednim chinolem 4t zrobiłem w rok 16 tys, a paiił na dotyk i oleju nie brał praktycznie wcale, więc ja jestem skłonny wierzyć że sieku mówi prawdę. A i zeby nie było offtopu na Twoim miejscu dozbierałbym jeszcze trochę bo to taka kwota i warunki średnie. Uzbieral sobie jeszcze na cylek (chociaż 50) łożyska wału, wario i wydeszek. Całość to 1000-1500 a pojeździsz ze spokojem drugie 12 tysięcy




_________________

://img.userbars.pl/123/24476.jpg[/img]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 10:08 
*

Rejestracja: 21 lip 2009, 10:16
Posty: 28
Pojazd:
ja nie mówie ze nie da rady zrobić 70k - bo da rade
Ale napewno nie na 1 silniku a tym bardziej na 1 cylku

Zwróc uwage ze skuter z przebiegiem powiedzmy 30/40k to jak mercedes z nabitymi 2 milionami
:)


Ostatnio zmieniony 12 sie 2009, 10:09 przez nowy_, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 8:21 
*

Rejestracja: 12 lip 2009, 12:59
Posty: 9
Pojazd:
Czy cylinder Airsal t6 70cc to dobry wybór ? :) :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 11:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 206
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Dobry lecz nie najlepszy :P Lepiej kup coś bardziej znanego. Dołóż ze 100zł i kup Metrakit Hand Made ;] Myślę, że to najlepszy wybór. A co do tych 70k przebiegu, to chyba przez pół życia ten starszy człowiek musiał jeździć, żeby tyle kilosów nabić :P Nie wyobrażam sobie stanu w jakim jest ten skuter :D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

http://www.takeagift.pl/polecam:21248


Ostatnio zmieniony 13 sie 2009, 11:42 przez Bryłka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 11:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 10:10
Posty: 322
Lokalizacja: SKO
Pojazd:
Polini Sport, Metrakit HM czy cos S6. Zależy czy chcesz zeliwny czy aluminiowy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 11:49 
*

Rejestracja: 12 lip 2009, 12:59
Posty: 9
Pojazd:
Lecz czy z przebiegiem 12k km wraz z wymianą tłoka na 70cc trzeba wymienić wał ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Jak jest w dobrym stanie i nie ma luzów, to wystarczy kupić tylko łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 17:19 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Muszel pisze:
Jak jest w dobrym stanie i nie ma luzów, to wystarczy kupić tylko łożyska.


Jak nie ma luzów to właśnie łożysk nie trzeba zmieniać ale wypadało by




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy