Dzisiaj jest 29 lis 2024, 15:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2012, 15:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 20:44
Posty: 47
Pojazd:
Mam problem ze swoją dt, po remoncie na biegu jałowym nie kręci więcej niż 10tys obrotów, w czasie jazdy nie kręci więcej niż 8,5k obrotów.
Ponadto czasami ma wycieki oleju, teraz już nie wycieka ale myślę że w skrzyni już tego oleju po prostu prawie nie ma więc motor stoi, niby smaruje sprzęgło jest obieg oleju gdy odkręcę korek wlewu ale gdy odkręcam śrubę przepływową olej nie leci.
Zmieniłem filtr powietrza na stożek (jakiś chiński) i nadal to samo, tyle że tym razem gdy wrzuca się biegi to gaśnie przy puszczeniu sprzęgła nie da rady ruszyć.
Remontowany był silnik, łożyska, uszczelniacze, szlif cylindra (obecnie cylinder mam wsadzony taki sam Power Force 70cc tyle że nowy przebieg 500km bo już po dotarciu)
używane koło magnesowe (z demontażu) ponieważ zapiekło się na wale.
Podejrzewam że simmering od strony sprzęgła może być przyczyną wszystkich problemów.
Myślę że olej który wydobywa się spod świecy http://zapodaj.net/4b84e778d219d.jpg.html
to niespalony olej przekładniowy. Obecnie Dt rozebrana, czekam na wasze propozycje czy kupować filtr stożkowy polini czy jednak zostawić oryginalnego boxa?
Moto szykuję pod sprzedaż i robię wszystko na tip top.
Prosiłbym również o instrukcje zmiany simmeringu na wale, podobno da sie to zrobić bez rozpoławiania silnika :)
DT z roku 2007 silnik am6 :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 19:09 
*

Rejestracja: 07 paź 2011, 8:26
Posty: 157
Lokalizacja: Głogów
Pojazd:
Żeby zmienić uszczelniacz przynajmniej u mnie tak było ściągnąć dekiel,kosz sprzęgłowy,i trzeba ściągnąć zębatkę z wału i za nią jest uszczelniacz.A dymi ci mocniej na postoju lub podczas jazdy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 20:44
Posty: 47
Pojazd:
Dymi, czasami jak jest bezwietrznie i rozgrzewa się na wolnych to całe podwórko zadymione, nie mocno ale to taki siwy dymek i śmierdzi. Do tego końcówka wydechu uwalona w czarnym oleju, wiem że to od oleju z mieszanki ale chyba byłoby tego trochę mniej.
Jutro rozkręcam dekiel i wymieniam ten simering, nawet jak będzie w dobrym stanie dla pewności go wywale :)

Edit: Szczerze to nie wiem czy dymi mi mocniej na wolnych czy w czasie jazdy.

Edit2: Więc wziąłem się dzisiaj za dt, pospuszałem wszystko, odkręcam sprężyny sprzęgła, zdejmuje tarcze sprzęgłowe i śruba na koszu sprzęgłowym nie chce się odkręcić. Próbowałem zablokować koło pieńkiem i przyciskać je ale to nic nie daje, dostępu do klucza pneumatycznego nie mam ;/


Ostatnio zmieniony 16 sie 2012, 18:38 przez pacpac, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 18:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 20:44
Posty: 47
Pojazd:
Może wiecie gdzie dostać te uszczelniacze?
Nigdzie nie mogę znaleźć jakichś dobrych, na jednej stronie piszą że to uszczelniacz do pralek na drugiej że nie jest odporny na olej, macie jakieś sprawdzone strony? W moim mieście nie ma sklepu w którym mógłbym kupić owy uszczelniacz.
Szukam wymiaru 24x35x7 czyli od strony sprzęgła


Ostatnio zmieniony 16 sie 2012, 19:36 przez pacpac, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 15:03 
*

Rejestracja: 07 paź 2011, 8:26
Posty: 157
Lokalizacja: Głogów
Pojazd:
Ja odkręcałem kosz sprzęgła tak ze brałem obcęgi do blachy i rozstawiałem je a 2-ga osoba mi trzymała i odkręcałem i było ok.A takie uszczelniacze w sklepie motoryzacyjnym a jak nie to na alle***.pl wpisujesz rozmiar i wyskakuje taki np.za 3zł jest bdb chyba ze wolisz droższy to kupuj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 16:19 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
ja gdy kupowałem uszczelniacze poszedłem do pierwszego lepszego motoryzacyjnego (gostek miał części do ciągników) i tam je dostałem :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 16:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
pacpac, Napisz tutaj http://allegro.pl/uszczelniacze-technic ... 77472.html i powiedz, żeby były firmy Corteco.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy