Dzisiaj jest 11 lis 2024, 17:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 344 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 7:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
TeDeX, a gdzie ja napisałem, że kaczorowski2b poleruje ramę?

Pisząc: "jak ładnie wyjdzie polerka ramy, to poradź mi jakim papierem ściernym i co po kolei.", miałem na myśli oczywiście lakiernika, który ma polerować ramę :wink:

Temat się bardzo fajnie zapowiada, oglądam na bieżąco :twisted:

Dziś zrobię słit focie, to będziecie mój oceniać :lol:

Co do manetek, to na pewno polepszą płynność w dodawaniu gazu. W tych seryjnych czuć malutki luz. Co do wyglądu, to kompletnie mi nie pasuje... takie maneteczki zawsze kojarzyły mi się z wiejskim tuningiem :| Pewnie powiecie że o gustach się nie dyskutuje i macie rację. To tylko moja opinia. Ważne żeby Ci się dobrze użytkowało :D

kaczorowski2b, jak tak kupujesz na tym moto125.pl, to może jakiś zakup grupowy? Nie ukrywam, że mam ochotę na karbonowe lusterka i w niedługim czasie zmieniam cały napęd. O remoncie jeszcze nie myślę, bo mam nabite dopiero 8k km :mrgreen:




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 8:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 16:54
Posty: 43
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
RedDevil, Zamówiłem je na allegro bo moto125.pl nic nie ma na stanie -_- i długo trzeba czekać .

Napęd kup sobie DID ale i tak nie opłaca się go zmieniać jak jest dobry . :)

A o remoncie powiem tak : Tym się nie przejmuj , jeżeli wszystko dobrze chodzi to po co ruszać , w książce natknąłem sie na to ,że po 15 tyś trzeba wymienić tłok to kup sobie kuty Wossnera najlepiej . Coś jeszcze trzeba było wymienić przy 15 tyś żeby zapobiec zatarciu silnika ale nie pamiętam co a nie mam książki w PL .

TeDeX zrób temat ze swoją rs :)




_________________

CBR 125 < RS 125 < RS4 125

Odwiedź moją RS4 klikając w link !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 9:42 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
RedDevil pisze:
TeDeX, a gdzie ja napisałem, że kaczorowski2b poleruje ramę?

Pisząc: "jak ładnie wyjdzie polerka ramy, to poradź mi jakim papierem ściernym i co po kolei.", miałem na myśli oczywiście lakiernika, który ma polerować ramę :wink:



Ja natomiast zrozumiałem że lakiernik będzie mu polerował lakier po malowaniu ;)).

kaczorowski2b pisze:
A o remoncie powiem tak : Tym się nie przejmuj , jeżeli wszystko dobrze chodzi to po co ruszać , w książce natknąłem sie na to ,że po 15 tyś trzeba wymienić tłok to kup sobie kuty Wossnera najlepiej . Coś jeszcze trzeba było wymienić przy 15 tyś żeby zapobiec zatarciu silnika ale nie pamiętam co a nie mam książki w PL .


Do nicasilu lepiej Vertexa władować:), ale tak jak piszesz przy 15kkm trzeba tłok zmieniać, niby może jeździć dalej, ale prędzej czy później cylek sie zatrze i będzie musiał kupować nowy, albo tuleje wbijać, wiec lepiej zmienic ten tłok i mieć spokój :). A i przy 16kkm trzeba tryby plastikowe zmieniać :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 9:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Cytuj:
Do nicasilu lepiej Vertexa władować:),
Nie wiem czy wiesz ale mało kto kupuje Vertexa tłoki , poniewaz Vertex nie ma kutych tłoków .
TeDeX pisze:
A i przy 16kkm trzeba tryby plastikowe zmieniać :lol:
Dla mnie te nowe silniki to nie wypały , widziałem już jak na forach przy 3-5 tyś km nówki się ZACIERAŁY niewiadomo dlaczego ,lecz wygląd... :wink:




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 9:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2012, 19:28
Posty: 19
Lokalizacja: LOP
Pojazd: Yamaha Booster
Fajna apcia ;d




_________________

Booster ( Fullsport ) ;** <3
Airsal 70cc sport
Dellorto 17,5
Malossi Multivar
Sprzęgło Tec Evo
Membranki Malossi
Wydech Gianelli
Polini Airbox
Fajka NGK
Stopka RMS
(fullsport)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 10:28 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Jaworek990 pisze:
Dla mnie te nowe silniki to nie wypały , widziałem już jak na forach przy 3-5 tyś km nówki się ZACIERAŁY niewiadomo dlaczego ,lecz wygląd... :wink:


Ja nigdy nie słyszałem o takim przypadku, jedynie co to ludzie mówią że się zacierają po 17k km bo tłoka nie zmiieniają, btw. co masz na myśli nowe silniki?, które były stare?.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 10:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
TeDeX pisze:
co masz na myśli nowe silniki?, które były stare?.
chodzi mi o te nowe budy całe .




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 11:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Jaworek990, w nowej budzie jest ten sam silnik co w pośredniej (a nawet w niektórych starych), czyli Rotax 122. Od tamtej pory (chyba ok 1997r albo i wcześniej, pewny nie jestem) jego konstrukcja nie została w żaden sposób zmieniona, więc ciężko tutaj mówić o nowym silniku :P




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.


Ostatnio zmieniony 20 sie 2012, 11:24 przez FiRe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 12:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 16:54
Posty: 43
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
FiRe, z tego co ja się dopatrzyłem to została zmieniona w taki sposób ,że nowa buda nie ma kranika zwykłego tylko podciśnieniowy .

TeDeX, oddaje do polerowania końcówkę wydechu i ramę do odnowienia bo szadzią naszła .




_________________

CBR 125 < RS 125 < RS4 125

Odwiedź moją RS4 klikając w link !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 13:06 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
kaczorowski2b pisze:
FiRe, z tego co ja się dopatrzyłem to została zmieniona w taki sposób ,że nowa buda nie ma kranika zwykłego tylko podciśnieniowy .


Masz racje:), ponadto w tych nowszych rocznikach 2011-12 (chyba) jest jakiś nowatorski system wtrysku paliwa przez gaźnik, jeżeli ktoś wie o co z tym chodzi to niech napisze.;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 14:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Co do kranika to oczywiście masz rację, ale nie traktowałem tego jako części silnika :) Jeśli chodzi o ten gaźnik to nie mam pojęcia, nie słyszałem o czymś takim. Może ktoś, kto ma nową RS zechce podzielić się informacją.




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.


Ostatnio zmieniony 20 sie 2012, 14:37 przez FiRe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 15:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 16:54
Posty: 43
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
TeDeX pisze:
kaczorowski2b pisze:
FiRe, z tego co ja się dopatrzyłem to została zmieniona w taki sposób ,że nowa buda nie ma kranika zwykłego tylko podciśnieniowy .


Masz racje:), ponadto w tych nowszych rocznikach 2011-12 (chyba) jest jakiś nowatorski system wtrysku paliwa przez gaźnik, jeżeli ktoś wie o co z tym chodzi to niech napisze.;)


To jest już w modelu 2008 w górę , to jest nic innego jak elektronika od motocykla z wtryskiem zaadaptowana do gaźnika , dlatego w nowych modelach 2008- jest kontrolka EFI , taki sam patent stosowało kiedyś Suzuki .




_________________

CBR 125 < RS 125 < RS4 125

Odwiedź moją RS4 klikając w link !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 18:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
kaczorowski2b pisze:
To jest już w modelu 2008 w górę , to jest nic innego jak elektronika od motocykla z wtryskiem zaadaptowana do gaźnika , dlatego w nowych modelach 2008- jest kontrolka EFI , taki sam patent stosowało kiedyś Suzuki .


Dobrze gada, polać mu :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 7:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 18:38
Posty: 14
Lokalizacja: Niepołomice
Pojazd:
Pozwoliłem sobie skopiować kawałek tematu z forum aprili :) tam wszystko wyjaśnia więc nawet było to stosowane od 2007 roku :)

Rocznik 2007


Typ:

1)PY
2)RD
3)RM

Moc:

1)PY
-zablokowane do 11kW-15KM
-po pełnym odblokowaniu 21kW-28KM

2)RD
-zablokowany do 11kW-15KM
-po odblokowaniu 18kW-24KM aczkolwiek po pełnym odblokowaniu motocykl ma 21kW-28KM

3)RM
-jest to tzw wersją FULL POWER czyli mamy 28KM po wyjeździe nowego motocykla z salonu

Malowania:

-czerń z brązowymi lwami
-biel z szarymi lwami
-lorenzo replica – Spain`s No1


WERSJA RD:


RD – jest to nowsza wersja nowej RSki mimo tej samej budy. Motocykl o typie RD jest seryjnie zablokowany a po odblokowaniu ma 18kW, jednak można uzyskać moc 21kW jak w starszych wersjach – wystarczy ją w pełni odblokować.

Motocykl Aprilia RS 125 type RD charakteryzuje się:
-nową elektryką ( Motocykl ma elektrykę od tzw „wtryskówki”-jednak jest gaźnikowcem!!! - podobny patent kiedyś stosowało Suzuki)
-bardziej skomplikowanym gaźnikiem
-modułem zapłonowym EFI – model AC29 – który skupia w sobie moduł zapłonowy oraz moduł zaworu wydechowego czyli 2 in 1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 11:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 16:54
Posty: 43
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
Konrad1147 pisze:
Pozwoliłem sobie skopiować kawałek tematu z forum aprili :) tam wszystko wyjaśnia więc nawet było to stosowane od 2007 roku :)

Rocznik 2007


Typ:

1)PY
2)RD
3)RM

Moc:

1)PY
-zablokowane do 11kW-15KM
-po pełnym odblokowaniu 21kW-28KM

2)RD
-zablokowany do 11kW-15KM
-po odblokowaniu 18kW-24KM aczkolwiek po pełnym odblokowaniu motocykl ma 21kW-28KM

3)RM
-jest to tzw wersją FULL POWER czyli mamy 28KM po wyjeździe nowego motocykla z salonu

Malowania:

-czerń z brązowymi lwami
-biel z szarymi lwami
-lorenzo replica – Spain`s No1


WERSJA RD:


RD – jest to nowsza wersja nowej RSki mimo tej samej budy. Motocykl o typie RD jest seryjnie zablokowany a po odblokowaniu ma 18kW, jednak można uzyskać moc 21kW jak w starszych wersjach – wystarczy ją w pełni odblokować.

Motocykl Aprilia RS 125 type RD charakteryzuje się:
-nową elektryką ( Motocykl ma elektrykę od tzw „wtryskówki”-jednak jest gaźnikowcem!!! - podobny patent kiedyś stosowało Suzuki)
-bardziej skomplikowanym gaźnikiem
-modułem zapłonowym EFI – model AC29 – który skupia w sobie moduł zapłonowy oraz moduł zaworu wydechowego czyli 2 in 1


Kolego Aprilia RS w wersji RD nie ma zaworu wydechowego , ma go wersja RM czyli seryjnie odblokowana ...




_________________

CBR 125 < RS 125 < RS4 125

Odwiedź moją RS4 klikając w link !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 11:29 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Wy wszyscy jesteście zarej. na forum RS?:P jakie nicki? :P bo nie kojarzę :).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 11:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
kaczorowski2b pisze:
Konrad1147 pisze:
Pozwoliłem sobie skopiować kawałek tematu z forum aprili :) tam wszystko wyjaśnia więc nawet było to stosowane od 2007 roku :)

Rocznik 2007


Typ:

1)PY
2)RD
3)RM

Moc:

1)PY
-zablokowane do 11kW-15KM
-po pełnym odblokowaniu 21kW-28KM

2)RD
-zablokowany do 11kW-15KM
-po odblokowaniu 18kW-24KM aczkolwiek po pełnym odblokowaniu motocykl ma 21kW-28KM

3)RM
-jest to tzw wersją FULL POWER czyli mamy 28KM po wyjeździe nowego motocykla z salonu

Malowania:

-czerń z brązowymi lwami
-biel z szarymi lwami
-lorenzo replica – Spain`s No1


WERSJA RD:


RD – jest to nowsza wersja nowej RSki mimo tej samej budy. Motocykl o typie RD jest seryjnie zablokowany a po odblokowaniu ma 18kW, jednak można uzyskać moc 21kW jak w starszych wersjach – wystarczy ją w pełni odblokować.

Motocykl Aprilia RS 125 type RD charakteryzuje się:
-nową elektryką ( Motocykl ma elektrykę od tzw „wtryskówki”-jednak jest gaźnikowcem!!! - podobny patent kiedyś stosowało Suzuki)
-bardziej skomplikowanym gaźnikiem
-modułem zapłonowym EFI – model AC29 – który skupia w sobie moduł zapłonowy oraz moduł zaworu wydechowego czyli 2 in 1


Kolego Aprilia RS w wersji RD nie ma zaworu wydechowego , ma go wersja RM czyli seryjnie odblokowana ...



Ale tu nie chodzi o sam zawór wydechowy, tylko o MODUŁ zaworu wydechowego, który reguluje zawór. Ja niestety musiałem do swojej RS dokupić zawór, bo nie miałem :<




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 16:54
Posty: 43
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
Myślałem ,że dziś przyjedzie kurier z manetkami a tu cisza -_- . Nudzi mi się bez Apki już 2 tydzień ...




_________________

CBR 125 < RS 125 < RS4 125

Odwiedź moją RS4 klikając w link !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 18:38
Posty: 14
Lokalizacja: Niepołomice
Pojazd:
Chłopaki ale nie chodziło mi o zawór , tylko o tą elektryke ze od 2007 juz montowali , bo ktos pisal ze w 2011-2012 dopiero :) po co wam zawory.. :) ja nie mam , bo nie potrzebuje :) po górach daje rade i objezdzam rs która posiada zawór.. :) nie mam żadnych dziur w przyspieszeniu ani mułów , nic z tych rzeczy :)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 16:54
Posty: 43
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
Konrad1147, napisałeś kiedyś w swoim temacie ,że masz wersje RM więc nie masz wersji RM bo ta ma zawór wydechowy i moduł ac34 ...




_________________

CBR 125 < RS 125 < RS4 125

Odwiedź moją RS4 klikając w link !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 344 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy