Dzisiaj jest 02 gru 2024, 5:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2012, 16:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:32
Posty: 133
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
Witajcie. Mam zamiar nieco przytuningować moją Dna Gilere. Jakis czas temu zakupiłem Leovince Zx i teraz chciałbym kupić coś więcej. Czy Wariator Malossi Multivar 2000 i gaźnik Dellorto 17.5 to dobry pomysł :) ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 18:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 11:44
Posty: 719
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd:
Dobry zestaw :) dużo osób bierze Multivara do Zx.




_________________

Setup :
Stage6 Pro Replica
Stage6 Sport Pro Variator
Dzown Tec. Reszta seria... Już niedługo :)
Sprzedam kilka części do p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 21:16 
*

Rejestracja: 22 lip 2012, 19:44
Posty: 29
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
zestaw na pewno podniesie osiągi, ale pamiętaj o regulacji :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 20:11
Posty: 60
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
ZeX, Wiesz, że seryjny gaźnik w DNA to dell 17,5? Także jeśli wcześniej go nie zmieniałeś to jedno masz z głowy.




_________________

Ka-boom!


Ostatnio zmieniony 21 sie 2012, 21:45 przez Rico, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:32
Posty: 133
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
w takim razie co poradzicie skoro mam do wydania 300+ zł :)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 20:11
Posty: 60
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
ZeX, kup multivara. Zobacz też stan paska i przeciw-talerza. Jeśli masz dość znaczny przebieg to na przeciw-talarzu mogły powstać "rowki". Dobrze by było, żeby zakładając nowy wariator tych rowków nie było. Resztę kasy zostaw na ewentualną regulację napędu.




_________________

Ka-boom!


Ostatnio zmieniony 21 sie 2012, 22:16 przez Rico, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 8:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:32
Posty: 133
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
Masz rację! :) Wiem, że na pewno rolki są do wymiany, bo wymieniałem rok temu i już jest tam ostro tzn ślizgają się i coś tam strzela... Mam teraz 4.3 było podobno 5.3g, sprężyna i sprężynki podobno nigdy nie były wymieniane. :) Czy wiadomo, może jakie co trzeba kupić pod tego multivara czy np rolki testowe? I czy http://moto.allegro.pl/gates-pasek-gile ... 60990.html ten pasek będzie odpowiedni :)? Z góry dziękuję!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 11:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 20:11
Posty: 60
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
ZeX, ja bym na początku założył roki i sprężynę z zestawu i ewentualnie potem korygował. Może wyjść tak, że to co jest z wariatorem okaże się dobrą regulacją. Jak będzie coś nie tak, to wtedy coś poradzimy z regulacją. :wink: Szkoda by było kupować zestaw rolek testowych i sprężyn, gdyby okazało się to zbędne. Zawsze też możesz poszukać kogoś, kto ma podobny set i zastosować podobną regulację. Najlepiej jest się uczyć na cudzych błędach. :mrgreen: Pasek jest git. :cool:




_________________

Ka-boom!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy