Dzisiaj jest 27 lut 2025, 23:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2012, 16:35 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Witam!

Wczoraj postawiłem skuter w garażu, a dzisiaj nie mogę go odpalić,.
Wykręciłem świecę patrze brak iskry na świecy, fajce.

Sprawdzałem miernikiem na kablach które idą do modułu jest prąd, a z fajki już iskra nie wychodzi.

Moduł jest spalony? Można go naprawić, czy można kabel zmienić i fajkę?

Mam taki moduł

http://allegro.pl/cewka-modul-oryginal- ... 19910.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
Ustaw miernik w pozycji AC (~) minimum 200V i kopiąc kopajką zmierz napięcie na kablu zielonym który idzie do cewkomodułu i napisz mi jakie jest tam napięcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 18:24 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Nie mam kopniaka, ale już mówię wyniki rozrusznikiem.


AC (~) min. 200v

Nacisnę raz na rozrusznik, wychodzi 44.4
Jak trzymam to idzie 101.3 - 102.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
Sprawdzamy teraz impulsator - Sprawdź teraz omomierzem, opór na kablu czerwonym (odłącz od cewkomodułu) i masą. Podaj wynik.


Ostatnio zmieniony 21 sie 2012, 19:28 przez Slowik57, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 18:50 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Omomierzem - 108




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 20:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
Do wymiany cewkomoduł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 23:27 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Jak to stwierdzasz?

Mógłbym się dowiedzieć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 9:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
KingPin pisze:
Jak to stwierdzasz?

Mógłbym się dowiedzieć?


Ponieważ rezystancja impulsatora ma wynosić 90 - 140 omów
Sprawdź jeszcze opór pomiędzy kablem czerwonym i białym (odłączonych od cewkomodułu) Jeżeli wynik będzie się mieścić w/w przedziale to impulsator jest w 100% sprawny. I do wymiany jest cewkomoduł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy