Dzisiaj jest 30 lis 2024, 17:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sie 2012, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
Cześć. Wczoraj rano jechałem skuterem i zauważyłem, że lewy kierunkowskaz nie działa jak powinien, tzn. kontrolka przy liczniku miga bardzo szybko lub świeci światłem ciągłym, to charakterystyczne "tykanie" jest bardzo szybkie, albo słychać dźwięk "zzzzzzzzzz" jakby zwarcie się robiło. Tylny lewy kierunkowskaz miga bardzo szybko, albo świeci światłem ciągłym, natomiast lewy przedni nie świeci w ogóle. Najdziwniejsze jest to, że prawy kierunkowskaz zarówno przedni jak i tylny działa prawidłowo. Co to może być? Wina przerywacza? Jeśli tak, to gdzie go szukać w chińskim 2T?

Z góry dzięki.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 sie 2012, 19:07 przez adam10072, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 19:15 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sprawdź wtyczki włącznika kierunkowskazów prawo/lewo czy nie zaśniedziały,przerywacz kierunkowskazów powinien byc z przodu schowany pod obudową licznika i wygląda mniej więcej tak http://allegro.pl/listing.php/search?string=przerywacz+kierunkowskaz%C3%B3w+skutera&category=0&sg=0


Ostatnio zmieniony 24 sie 2012, 19:16 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 19:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Sprawdź wtyczki włącznika kierunkowskazów prawo/lewo czy nie zaśniedziały,przerywacz kierunkowskazów powinien byc z przodu schowany pod obudową licznika i wygląda mniej więcej tak http://allegro.pl/listing.php/search?string=przerywacz+kierunkowskaz%C3%B3w+skutera&category=0&sg=0


Ok, sprawdzę te wtyczki, dzięki :)
Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś propozycje, to piszcie żebym mógł jutro sprawdzić wszystkie możliwości za jednym razem żeby nie bawić się 10 razy w rozkręcanie ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2012, 11:13
Posty: 28
Lokalizacja: mazowsze
Pojazd:
tez tak mialem :) okazało sie ze akumulator słaby był i trzeba bylo kupic nowy ;) sprawdz :)




_________________

LwG !

"Życie motocyklisty nie liczy się w latach tylko w kilometrach"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 20:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
LeWy** pisze:
tez tak mialem :) okazało sie ze akumulator słaby był i trzeba bylo kupic nowy ;) sprawdz :)

Jak sprawdzić, czy akumulator jest słaby?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2012, 11:13
Posty: 28
Lokalizacja: mazowsze
Pojazd:
adam10072, podepnij na chwile jakos nowy czy cos takiego, podlacz pod prostownik o ile masz na prostowniku wskaznik ile wartosci jest z danego aku. ja mam w aku specjalny test, palą sie odpowiednia lampka i kazda oznacza stopien wartosci.

ale najlepiej podepnij jakis aku nowy ktory wiesz ze jest dobry i sprawdzaj kierunki.




_________________

LwG !

"Życie motocyklisty nie liczy się w latach tylko w kilometrach"


Ostatnio zmieniony 24 sie 2012, 20:54 przez LeWy**, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
LeWy** pisze:
adam10072, podepnij na chwile jakos nowy czy cos takiego, podlacz pod prostownik o ile masz na prostowniku wskaznik ile wartosci jest z danego aku. ja mam w aku specjalny test, palą sie odpowiednia lampka i kazda oznacza stopien wartosci.

ale najlepiej podepnij jakis aku nowy ktory wiesz ze jest dobry i sprawdzaj kierunki.


Jeśli będę miał dostępny jakiś akumulator to spróbuję. Ale z drugiej strony nie wiem czy to wina akumulatora. Rozrusznik kręci dobrze, tzn. tak jak zawsze, ogólnie wszystko jest w porządku, tylko kierunki świrują...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2011, 20:04
Posty: 140
Lokalizacja: Łuków (Ryżki)
Pojazd:
jak akumulator masz rozwalony to sprawisz na odpalonym silniku. Skuter ma ladowanie i bedzie wytwarzal prad... na wysokich obrotach.. zobacz czy np. przy ruszania tak samo jest?? a jak na wolnych obrotach..




_________________

Sprzedam Derbi Gp1 Racing 70/50 Malossi Sport na wale MHR.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2012, 11:13
Posty: 28
Lokalizacja: mazowsze
Pojazd:
adam10072, też myslalem ze to bzdury. Bo krecić krecił normalnie , swiatla byly. Wymienilem aku i wielki szok .. bo bylo wszsytko juz dobrze.
Doradzam Ci , zanim zaczniesz sprawdzac przerywacz :) zbadaj akumulator :)




_________________

LwG !

"Życie motocyklisty nie liczy się w latach tylko w kilometrach"


Ostatnio zmieniony 24 sie 2012, 21:19 przez LeWy**, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
daniel9541 pisze:
jak akumulator masz rozwalony to sprawisz na odpalonym silniku. Skuter ma ladowanie i bedzie wytwarzal prad... na wysokich obrotach.. zobacz czy np. przy ruszania tak samo jest?? a jak na wolnych obrotach..


Właśnie! Zapomniałem napisać, że na wolnych obrotach kierunkowskaz i kontrolka migają bardzo szybko, a podczas jazdy słychać zamiast "tykania" słychać "zzzzzz" a kierunkowskaz i kontrolka świecą światłem ciągłym...
Więc tak jak mówicie, będę musiał sprawdzić aku.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 21:29 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Na jałowych obrotach po zmierzeniu woltomierzem akumulator powinien miec około 12,5V ,na full manetce około14,5V :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 14:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
Chyba jednak jest to wina przerywacza, bo próbowałem odpalić silnik na akumulatorze kumpla i kierunkowskazy zachowują się tak samo jak na moim aku. Żadna z żarówek nie jest spalona, więc wychodzi na to, że przerywacz nadaje się do wymiany.

I mam właśnie pytanie dotyczące przerywacza; czy każdy przerywacz wydaje ten charakterystyczny dźwięk podczas migania (to takie tykanie)?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2012, 11:13
Posty: 28
Lokalizacja: mazowsze
Pojazd:
Cytuj:
I mam właśnie pytanie dotyczące przerywacza; czy każdy przerywacz wydaje ten charakterystyczny dźwięk podczas migania (to takie tykanie)?


nie każdy. Są i bez "tykania" :)




_________________

LwG !

"Życie motocyklisty nie liczy się w latach tylko w kilometrach"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy