Dzisiaj jest 22 kwie 2025, 1:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sie 2012, 15:01 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 15:12
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam, niedawno zmieniłem cylinder z głowicą na 72cc (47mm) a mimo to prędkość ta sama.
Cylinder już prawie dotarty (500km) a V-max prawie ten sam. Dodam, że wcześniej zmieniłem wariator na Malossi Multivar. Po zmianie cylindra jest wyraźny przyrost mocy i bardzo dobre przyspieszenie do 60km/h (praktycznie jednym ciągiem do samego v-maxu). Później każdy kilometr to walka - rozpędza się max do 65 km/h

W czym może leżeć przyczyna?

Pare informacji:
- nie jestem pewien czy odblokowany jest moduł CDI i nie specjalnie mam jak sprawdzić z racji braku obrotomierza na liczniku
- czy może przełożenia są winne
- za lekkie rolki (obecnie 7.0 g Malossi z zestawu)
- zbyt uboga mieszanka paliwa (podobno dysza była wymieniona na większą)

Ktoś ma jakiś pomysł od czego zacząć ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 17:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 18:45
Posty: 82
Lokalizacja: NS,Chełmiec
Pojazd:
Gdy jedziesz z gorki dochodzi do wyzszych predkosci?wszyskie blokady sa zdjete? i jaki to cylinder?u mechanika robione?czy wyregulowany gaznik, ,,czysty,,? : p ja bym z ciezszymi rolkami zaszalal jesli nic innego nie jest problemem.

jesli wszystko zrobisz polecam Ci kupic wiekszy gaznik 17,5 chociaz : P powinno to dodac do osiagow conieco.
no i pod sam koniec odblokowany wydech za 70zl z allegro )




_________________

Obrazek
Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=292755


Ostatnio zmieniony 04 sie 2012, 18:22 przez kacperlebdowic, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 9:29 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Seryjnie ma gaźnik 18.5mm po co ma montować mniejszy? Sam cylinder w 4T nie zmienia V-max, a multivar da w tym silniku na seryjnej przekładni 2-3km/h realne. Jeżeli te 65 to licznikowe to albo jest jeszcze gdzieś zablokowany albo zła regulacja 75-76 real powinien iść.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 9:55 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
w agiliti masz blokowane cdi po wymianie na odblokowany zeby poczuc roznice polecam zmiane gaznika na 24mm oraz króćca mam akurat na sprzedaż za 95zł komplet.




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 10:59 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 15:12
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Odpowiadam na pytania:
- tak, z.górki nieco szybciej ok. 5km/h
- nie wiem czy są zdjęte wszystkie blokady, na 100% z wariatora i gaźnika, nie mam pojęcia czy są blokady na CDI i wydechu. Czy w ogóle seryjnie t są w tym modelu.
- tak, robione u mechaników, którzy tylko naprawiają skutery.
- gaźnik wyregulowany, z większa dyszą, cylinder WM Motor z głowicą dedykowaną 47mm

To jest Agility City a nie Agility. Nie wiem czy ten sam moduł CDI co w Agility. Na 100% ten sam co w Agility RS.

Jak sprawdzić czy CDI i wydech jest zablokowany ?




_________________

Agility City 50/72cc 4T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 14:52 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Stawiasz na stopkach centralnych i dajesz gaz do końca jak będzie przerywał coś jak by odcinka w autach masz blokowany jeżeli będzie się ciągle wkręcał (oczywiście do granic) masz odblokowany, wydech odkręcasz i na początku kolanka przy łączeniu z głowicą może być zwężka to blokada wątpię aby była bo to 4T.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 13:32 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 15:12
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
dobra po krótkim researchu okazuje się że CDI jest odblokowane (2 fioletowe kable są odłączone). Wyszło na to że jednak rolki są.... za lekkie.

I tu pytanie: czy lepiej dać cięższe rolki i zostać przy twardszej sprężynie (Malossi z zestawu, biała, chyba 22%) i dać cięższe rolki czy wrzucić starą sprężynę. Oczywiście opcja druga będzie tańsza, ale jak to będzie się miało do przeniesienia napędu związanego ze zwiększoną mocą.




_________________

Agility City 50/72cc 4T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 11:54 
*

Rejestracja: 26 sie 2012, 11:29
Posty: 8
Pojazd:
Mam taki sam skuter i dużo z nim walczyłem .
Też mam cylinder 72cm ale wszystko dawałem Naraku .
Z tego co mi wiadomo to cylindry różnią się mocą i momentem przy tych samych pojemnościach.

Mam:
- cylinder Naraku 72CC
- wariator Naraku HS Racing + spreżyna
- zespół napędowy Naraku ( ten z tyłu ) z założoną sprężyną z kompletu od wariatora
- dzwon Naraku R Vent
- rolki próbowałem różne i na razie mam 7 gram.
- dysza 88 po wyciągnięciu zwężki z filtra !

Przebieg to 460km
V max na prostej to 75km/h

City to duży i ciężki skuter wiec demonem prędkości nie będzie.
Oryginalne blokady w nim to :

- zablokowana tuleja wariatora
- dwa fioletowe kabelki - do wyciągnięcia z modułu i jest to ograniczenie PRĘDKOŚCI !
- dysza 80 - odblokowana to 82

Wracając do modułu to wypięcie fioletowych kabelków to jedynie zdjęcie blokady od prędkości która jest mierzona z obrotów przedniego koła. Wiec przy gazowaniu na stopce będzie się kręcił ale przy jeździe będzie blokowany.
Po wyciągnięciu kabelków wariator nadal ma blokadę obrotów .


Ostatnio zmieniony 26 sie 2012, 19:34 przez muda44, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy