Dzisiaj jest 30 lis 2024, 17:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2012, 8:37 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Witam, chcialbym was zapytac jakbym mogl latwo i szybko dostac sie do srodka sprzegla, mianowicie chcialem wymienic sprezynki sprzegla. Sciagnalem sprzeglo , wszystko ladnie i koniec nie moge dalej sie dostac do sprzegla. Bralem go na imadlo i nic , nie chce poscic. Az okladzina mi pekla i odpadla w jednym miejscu :/ . Pozdrawiam.




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 11:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Musisz odkręcić taką dużą cienką nakrętkę.
Możesz przecinakiem i młotkiem, możesz włożyć tą nakrętką w imadło i coś dalej próbować.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 11:29 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Tak robilem wlasnie , w imadlo i probowalem odkrecic ale nic... , jakies inne propozycje ???




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 13:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Młotek i przecinak.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 14:21 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
i powinno pojsc??? A jak wloze sprzeglo w deseczki na imadle to cos pomoze??? bo jak bez deseczek wlozylem to jak lekko mocniej docisnalem to odpadl mi kawalek okladziny :/




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 21:58 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
F5




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 10:36 
*

Rejestracja: 14 maja 2012, 6:24
Posty: 17
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Pojazd:
Ja z swojego doświadczenia robiłem tak :

Sprzęgło w imadło (brzegi oczywiście w deseczkach żeby nie skrzywić kolektora)

i odkręcałem Nasadowym rozmiar 36 i poszło szybciutko ;)


Próbuj francuzem jak nie masz takiej dużej nasadki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 21:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
W imadle i nie idzie? Nie ma takiej opcji nawet , ja daje w imadło , klinami po bokach żeby się nie pogieło i musi iść .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 23:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
WD-40 i musi pójść :D




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 6:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Trzeba też kręcić w dobrą strone xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 8:34 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
xD , dzisiaj sprobuje, odkrecic. Moze dlatego nie moglem ze wkladalem w imadlo bez tych deseczek i wtedy slabiej dokrecalem, i na kolektor dokrecac ? nie na okladziny ??? bo raz mi juz lekko pekla w jednym malym miejscu :/,


Mam drugie pytanie wczoraj zatankowalm squta i wszystko przed tankowaniem bylo ok. jak zatankowalem po jakims kilometrze zaczal przerywac i dalej caly czas .. czasami wszystko ok jest nie wiem moze jakis paproch wpadl, co o tym myslicie ??? jak wejdzie na wyzsze obroty to wgl juz nic prawie najgorzej jak rusza ( musze te sprezynki wymienic) bo na pro replice ma mula, to przerywal i nawet zgasl ze dwa razy , co to moze byc :/ ????????????




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 12:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
marcinzaki820, zatankowałeś wode z benzyną czy benzynę ze śmieciami? :D
Wyczyść gaźnik, powinno być dobrze.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 16:32 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
benzyne :D verwe :D moze cos wpadlo , nie wiem , a co jeszcze moze powodowac takie skutki???




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 18:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
no jedynie benzyna zła lub filtr zabrudzony




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
marcinzaki820, Widzisz taka robota. Okłądziny zwalone = gorsze przyśpieszenie więc zamiast zrobić lepiej tak zrobisz tylko jeszcze gorzej. Na pierwsze odkręcenie polecam oddać do jakiegos mechanika co zna się na skuterach czy coś żeby ci do ładnie odkręcił, albo sam znajdź dobry sposób bo tak to tylko niszczysz te okładziny a jak juz pierwszy raz odkręcisz to wtedy jest gitara bierzesz w imadło przez deseczki i tak wiesz na "trzyy cztee ryy" i mocno się zamachniesz i puści ja tak mam .




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy