x6itru pisze:
dysze w gaźniku zmień na większą :p
a jaką mam bo nie wiem ? - z tego wychodzi ze mialem ja wykrecic - to wykrecilem i zlozylem ;] . To co zrobić ?
Ok. zobacze czy jest jeszcze na allegro ten moduł odblokowany do mojego modelu - a czy go normalnie wczepiasz czy mechanik jakos to specjalnie ustawia - i trzeba sie do niego zglosic?
A gdzie taki zestaw 72cc znajde ? - i czy sie oplaca ? bo znalazlem tylko to : - co o tym sadzicie:
http://allegro.pl/silnik-80-romet-zetka ... 42344.html
Co daje ta dysza wgl . - i jak "zmieni " mi tego vmaxa i moc .. - bo juz az siara - prezentuje sie "super" - jak by to niebyla 50 - a rower go wyprzedza ....
moglibyscie cos doradzic sta dysza i zestawem?
troche krece - mam zajawke przy silniku czy cos - nie ze z czesci 0 zloze calego - ale te z innej strony. wiec moze tam jakis "tut " itp. k?
@edit
wczesniej mialem na oku pewien modul 50 odblokowany - ale niestety nie znalazlem zakladki strony w ulu.
Okey znalazłem taki:
http://allegro.pl/modul-romet-crs50-crs ... 24633.html
czy to jest taki jak ja mam ? :
http://img850.imageshack.us/img850/9728/img0282cc.jpg
http://img831.imageshack.us/img831/5263/img0281g.jpg
@edit2
znalazłem coś takiego -
ale słyszałem też takie "teorie" ze po zmianie silnika(cylindra?) wszysto sie sypie - a raczej amory - trzeba zebatki pozmieniac itp . - co wy o tym sadzicie ? roradzcie.
Dowiedziałem się od kumpla - który zna sprzedawce w moim mieście od tego Rometa - i mówi, że sam nie wie co w nim jest - że coś na górze w silniku czy coś takiego - żeby wyminić - bo mówi pościągał blokady i i tak to nic nie zmieniło. - porady jakieś ? - poczeakm jeszcze na odp. i wtedy podejme decyzje czy ten modul kupic- zamowic. 60 + dostawa .. drogi jakiś . Wcześniej dopatrzyłęm się za 40 + dostawa - ale chyba już znikł z portau allegro.