Dzisiaj jest 26 lis 2024, 23:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2012, 9:04 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
Witam, Ostatnimi czasy nazbierało się syfu w gaźniku , muliło skuter itd, postanowiłem wyczyścic gaźnik, wyregulować. Wyjąłem wszystkie dysze , wyczyścicłem dokładnie i wgl cały gaźnik, poskładałem wszystko chodziło ,wolne obroty były, i wgl. Wczoraj padł kranik podciśnieniowy, założyłem nowy i teraz jest problem bo nie mam wolnych obrotów, przy 3 -4 tys , chodzi nierówno a jak spadnie na 2 to już gaśnie, wyjąłem dzisiaj gaźnik wyczyściłem dysze od wolnych obrotów i odpalam problem jest nadal. Ktoś sie orientuje? Próbowałem regulować skład mieszanki ale na nic, na wysokich obrotach jest ok, tylko na wolnych nie bedzie chodzic... Tydzien wczesniej wszystko było i wolne obroty, i wgl ok, po wymianie kranika nie ma wolnych(tamten kranik zalewał cały skuter na zgaszonym silniku)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 12:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Może za mało paliwa podaje teraz ten kranik.. Albo przypchany może jest..
Stało sie to po zmianie kranika, więc to jego wina.. Szukaj przyczyny przy nim :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2015, 11:43 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Witam .. Do autora tematu .. Jak rozwiązałeś swój problem ?? mam to samo .. silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2015, 11:49 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
lijosk8 pisze:
Witam .. Do autora tematu .. Jak rozwiązałeś swój problem ?? mam to samo .. silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach..
Jakbyś nie zauważył to temat jest z przed trzech lat.Jeśli nie równo pracuje to pierwsze co sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2015, 17:31 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Sprawdzone juz ... Nowe uszczelniacze na wale ... Krócieć dobry ... Zastanawiam się czy to nie wina złego ustawienia zapłonu do 70ccm który jest do 50ccm. Wczesniej miałem szlif 47,2 chodził tez nie równo ale teraz po szlifie na 47,4 jest jeszcze gorzej ... Jutro jeszcze raz wszystko sprawdzę ... I dorobiłem klin z przesunięciem zapłonu... Zobaczymy co to da...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy