Dzisiaj jest 27 lip 2025, 23:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2012, 20:41 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
Witam, mam aeroxa z 2002r. na poczatku lipca jezdzilem normalnie az do pewnego razu gdy zgasł i już nie zapalił, rozebrałem cylinder a tam pierscien pęknięty, cylinder był igła stan wiec wymienilem tylko pierscienie ale dalej nie odpalał. No więc kupiłem nowy tłok vertexa i dałem cylek do szlifu, złożyłem wszystko elegancko ale dalej nie odpala, ŚWIECA MOKRA, ISKRA JEST A NIE ODPALA, czasami łapie na pare sekund, udało mi się go dziś zapalić 2 razy ale trzymalem mu gaz a jak puscilem to zgasł, odpalilem drugi raz i znowu zgasł bo puscilem manetke a teraz juz wogole nie odpala. CO TO MOŻE BYĆ ?! CYLINDER DZIŚ PRZYSZEDŁ ZE SZLIFU WIĘC TO ODPADA ! SWIECA NOWA ! ISKRA JEST ! DORADZCIE BO JA JUZ NIE MOGE SOBIE Z TYM PORADZIĆ 2 MIESIĄCE.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 20:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2011, 10:54
Posty: 519
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Honda Civic EJ9
Zalewa go, sprawdź czy gdzieś nie ma lewego powietrza. Pisząc że świeca mokra to na bank go zalewa.




_________________

Yamaha Aerox
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 06&start=0

Piaggio Zip [SPRZEDANE]
viewtopic.php?t=206386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 21:00 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
ojciec tez mi tak powiedział ze niby go zalewa ale jak mam mu zmniejszyc dawke ? jak on nawet nie chcial sie utrzymac na wolnych obrotach to znaczy ze za male obroty a jak obroty zwiekszam to dodaje mu wiecej paliwa.. jak na pływaku zmniejszyc paliwo lub gdzieś ?

ale jak by go zalewało to powinien zapalić gdy wylałem paliwo z komory i potem troche nalałem a ani odzewu nie było.. czasami chwyta tak jakby na 2sekundy, tak jakby chciał zapalić ale nie umie ;(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2012, 14:49
Posty: 456
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
No tak zalewa go być może przez złą regulację gaźnika, wkręć mu śrubkę od mieszanki na maxa i zabezpieczenie na iglicy ustaw na środek, zrób tak i zdaj relacje, jak dalej nie będzie chciał palić to pomyślimy dokładniej co mu może być.




_________________

Aprilia Sr project by Mateq
viewtopic.php?t=269518&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 21:12 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
iglica jest na środku. a srubka od powietrza jest wykrecona o 2,5 obrotu tak jak jest zalecane..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 22:08 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
wex wyciąg gaźnik , przekop go porządnie bez gaźnika, (lub z gaźnikiiem ważne by nie było w nim paliwa) Przekop go tak by wszystko wydmuchało z cylindra paliwo, aż jak założysz swiece bedzie sucha, Jesli bedzie sucha zalej go benzyna sproboj odpalic, a kranik podciśnieniowy sprawny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 22:19 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
dominixon1300, przecież mówiłem ze swieca mokra to znaczy ze podaje paliwo nie, to jak by miał być kranik nie sprawny ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 23:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2012, 14:49
Posty: 456
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Bondi, moze być, że się nie zamyka.




_________________

Aprilia Sr project by Mateq
viewtopic.php?t=269518&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 0:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Wyjmij zaworek iglicowy, przedmuchaj kanalik. LECIUTKO rozciągnij sprężynkę.... Złóż gaźnik....
Odkrec świece i przedmuchaj ją. Nastepnie szmatka do głowicy i kopiesz aż wyrzuci całość paliwa.
Wkrecasz swiece... Kopiesz ze 20-30 razy aż gaźnik zapełni się benzyną. Po tym wszystkim powinien zapalić jesli kompresja i zapłon jest dobry. Sprawdź czy uszczelniacze są suche....
Aha i wkrec troche śrubke w gazniku odpowiadającą za wolne obroty.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 9:33 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
slawek5t, jak sprawdzić czy uszczelniacz jest suchy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 12:16 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Bondi, pewnie trzeba zobaczyć ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 12:38 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
Huberto203, to sie pytam jak -.- ? jesli chodzi wam o sposob zeby zobaczyc czy w pokrywie jest sucho to tak, jest sucho czyli uszczelniacz nie puscil !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 13:31 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Bondi, z jednej strony ściągasz wariator itd, zębatki od rozrusznika i masz uszczelniacz. Z drugiej ściągasz magneto, zapłon, koło od pompy oleju (jeśli masz) i widzisz uszczelniacz :) Jeszcze jest zabezpieczenie ale to mniej istotne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 13:36 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
ale gdyby uszczelniacz puści to by lała sie benzyna w pokrywie silnika nie ? a tam jest sucho




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 13:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Potop sie nie zrobi tam.... Wystarczy że jest lekko spocony. Trzeba wszystko pościągać i zobaczyć. Ale to i tak nie daje 100 %.
Żeby mieć 100 % to trzeba posiadać specjalną pompke którą nabija sie ciśnienie do skrzyni korbowej i wtedy widać na manometrze czy coś ucieka. W silniku 2T wystarczy mała nieszczelność żeby obroty "głupiały" - wtedy mozemy sobie regulować gaźnik aż do świąt - ...

Narazie sprawdź prostsze czyli gaźnik.... Jesli bedzie go zalewało to też bedzie gasł.
Raczej bedzie to gaźnik ale uszczelek nie można wykluczyć.
Pozdro




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 13:48 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
jak wyciągłem zawór membranowy i widziałem wtedy wał to jak lekko kopałem na kopce to tam aż świszczało co taka kompresja. Ale jakby go zalewało to napewno by dawał odzewy i by odpalil a dziś juz zadnego odzewu.. co moze byc nie tak ze bulgota czasami w zbiorniczku wody ? sprzatam sobie garaż a tam w zbiorniczku bulgotnie raz na jakieś 2minuty.. a nie był ani odpalany ani nic..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 13:55 
Zbanowany

Rejestracja: 18 sie 2012, 16:25
Posty: 118
Pojazd:
Sprawdz uszczelki pod głowica




_________________

http://tablica.pl/oferta/yamaha-aerox-t ... dd800;r:;s: SPRZEDAM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 14:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ma "nowy" cylek więc raczej dał dobre uszczelki. No chyba że dał uszkodzone heh.....




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 14:34 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
slawek5t, nie nowy tylko stary, tylko ze dalem go do szlifu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 14:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
To nie widzisz cudzysłowia którego specjalnie użyłem ?

Zrób to co pisałem wczesniej........... Odezwij sie jak już coś bedziesz wiedział bo tak to tylko spam robimy.

Jesli dalej silnik nie chwyci a iskra jest to raczej tylko 2 opcje:

- mała kompresja mimo szlifu itd (rózne powody)
- nieszczelność ...




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy