Dzisiaj jest 09 sie 2025, 12:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sie 2012, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
Wszystko złozyłem elegancko, zadnych nieszczelności, próbuje dziś odpalać a tu nic. Kupiłem nowy cewkomoduł, iskra jest(sprawdzałem na kilku swiecach). Kopie i po prostu zalewa świece. Próbowałem dmuchać sprezarka od steony filtra do gaźnika i nadal nie łapał. Membranka Malossi ok, nie odstaje. Co moze być?

-iskra jest(jest mozliwe takie coś w skuterze jak iskra, która nie pojawia się w porę)
-szczelny w 100%
-cylinder, fakt przytarty, ale sprężanie ma, tłok i pierscienie nowe
-membrana, gaźnik ok
-psikałem do cylindra taki srodek jak start pilot(do odpalania) i nawet nie da rady odpalić.

Dodam ze nawet jak kopne 2x to swieca jest tak mokra, ze po prostu z niej kapie, nawet przy odłaczonym gaźniku...




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 20:53 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Dokręć na gaźniku śrubkę od mieszanki do oporu a potem dwa obroty w drugą stronę (to ta mniejsza), a tą drugą jak masz wkręconą? I nie wstrzykuj żadnych środków tylko czystej benzyny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
Robiłem wszystko co powiedziałeś. Zero odzewu.




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 21:12 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ale ciągle zalewa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 19:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
No dokładnie. Kopne raz to swiece taka sobie, lekko wilgotna, kopne drugi juz mokra. Może być przyczyną to, że jak kranik podcisnieniowy sie zaciał i paliwo zaczęło sie wylewać z gaźnika i przeciekło do komory korbowej i tam zostało i zalewa teraz?




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 20:27 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wiesz co u mnie świecę zawsze zalewa ale normalnie pali, taką przypadłość mam. Może Ci się przepustnica tnie? I sprawdź jeszcze zawór membrankowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 20:28 
*

Rejestracja: 22 lip 2011, 6:57
Posty: 181
Lokalizacja: międzyrzec podlaski
Pojazd:
może klin zcieło miałem to kiedyś magneto sie przestawił i iskra była w innym miejscu




_________________

Ogień z rury, przód do góry,
Trzymaj się ramy, nadeszła katana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 21:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
klin jest ok, obecnie stoi rozebrany bez wiatraka. A poza tym pytanie mam. Iskrownik powinien być ustawiony wtyczka z kablami u góry czy u dołu?




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 22:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:32
Posty: 179
Lokalizacja: brać benzynę ?
Pojazd:
do dołu




_________________

-->PROJEKT BUUGY 126P<--




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 22:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
Próbowałem i tak i tak i nic nie daje... Nwm na prawde co robić. Wydmuchac te paliwo z komory korbowej i próbować ponownie?




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 9:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Rafcio95, Jak będziesz kopać, to zdejmij filtr powietrza i pryskaj wd40 albo czymkolwiek płynnym z puszki pod ciśnieniem. Wiele razy tak robiłem i zdawało egzamin.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 9:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Lub plakiem , moje piaggio kiedyś zgasło , nie wiem z jakiego powodu , i nie odpaliło , próbowałem wszystkiego , iskra była , wszystko ok ale nie pali , psykłem do filtra plaka i po chwili kopania odpalił , mój kolega też odpalił takim sposobem auto które stało parę lat :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 9:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2009, 10:19
Posty: 102
Lokalizacja: Kurow
Pojazd:
a masz paliwo w komorze korbowej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
No o to chodzi ze mam odłączony gaźnik wgl, w komorze korbowej własnie jest duzo paliwa, ze jak zakrece wałem to aż ścieka po wale nadmiar paliwa. Nawet dmucham powietrzem ze sprezarki do króćca i kopi i nie odpala.




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2009, 10:19
Posty: 102
Lokalizacja: Kurow
Pojazd:
Rafcio95, wylej paliwo z komory i zobacz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2012, 12:10 
*

Rejestracja: 22 lip 2011, 6:57
Posty: 181
Lokalizacja: międzyrzec podlaski
Pojazd:
wymień membrany jak cieknie




_________________

Ogień z rury, przód do góry,
Trzymaj się ramy, nadeszła katana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2012, 14:57 
*

Rejestracja: 23 sie 2012, 12:08
Posty: 5
Pojazd:
Mierzyłeś sprężanie czy na "oko" patrzysz, też kiedyś założyłem cylinder używka nie wiedziałem w jakim stanie jest, miał sprężanie na "oko" ale nie palił, na drugim starym zapalił z kopa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2012, 17:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
sprawdz czy zaworek w gaźniku zamyka dopływ paliwa gdy komora sie napełni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2012, 23:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
Jednak to cylek. Sprezanie 6,6 bara.




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 18:18 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:13
Posty: 179
Pojazd:
Rafcio95 pisze:
Jednak to cylek. Sprezanie 6,6 bara.


To przecież nie jest tak źle
Rozkręć kartery wylej paliwo załóż gaźnik i tak jak wyżej plack albo z biedronki dezodorant za 3,5zl ;) lej prosto w gardziel
Musi odpalić !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy