Dzisiaj jest 29 lis 2024, 15:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sie 2012, 11:55 
*

Rejestracja: 25 lut 2012, 22:21
Posty: 26
Pojazd:
Witam kolega rozbierając kosz uszkodził go teraz zastanawia się nad kupnem nowego znalazł coś takiego http://sklep.motor-land.com.pl/p-17591- ... relli-am6/ tylko że jego kosz jest na 5 tarczy czy ten będzie pasował bez żadnych przeróbek? Co daje ta jedna tarcza więcej?

Bardzo przepraszam jeśli nie w tym dziale proszę moderatora o przyniesienie.




_________________

porady serwisowe: http://poradnik.telewizor.eu


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 12:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
Ułamała Ci się tulejka z gwintem ? Jak tak to mam na patent :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 12:40 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Szczerze nie wiem co daje 1 tarcza więcej . U siebie wymieniałem oryginalnie było 4 (chyba) teraz jest 5 i wszystko ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 12:50 
*

Rejestracja: 25 lut 2012, 22:21
Posty: 26
Pojazd:
tak właśnie ten cypek się ułamał co wkręca się w niego śrubę dociskową.
Mateo to zdradź ten patent




_________________

porady serwisowe: http://poradnik.telewizor.eu


Ostatnio zmieniony 31 sie 2012, 12:53 przez Kozak58, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 13:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
To co zostało złamane w koszu musisz zeszlifować żeby było na płasko. Dobierasz śrubę o długości ciut dłuższej niż ta tulejka z gwintem. Łeb śruby musisz trochę przyszlifować żeby był niższy. Dalej wkładasz łeb śruby(łeb ma być od strony silnika), z drugiej strony dajesz nakrętki i zakładasz normalnie tarcze itd. Nakładasz sprężynki i dajesz nakrętke. Jak nie szczaisz o co chodzi to mów, narysuje jakoś ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 19:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
pewny jesteś że po takich zabiegach docisk jest równomierny

koledze się ułamał to od spodu dokręcił ten bolec, a z wierzchu dał krótszą śrubę

niestety sprężyna nie jest napięta tak jak inne i kosz obraca sie (widać gołym okiem) lekko ze skosa

przy puszczonej klamce jest ok, przy wciśniętej niestety to widać

musiałby wiedzieć ile przykręcic ta nakrętkę z wierzchu żeby napięcie było takie samo jak 3 pozostałe


jeśli sie myle to mnie popraw




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 20:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
Pewny. Robiłem kilka takich koszów i jak wiesz jak dokręcić to nic się nie będzie działo. Te kosze co robiłem jeżdżą do dziś i nikt nie narzeka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 20:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ale jak rozwiązałes sprawę odpowiedniego naciągnięcia sprężyny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy