Dzisiaj jest 24 lut 2025, 13:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sie 2012, 22:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2012, 12:45
Posty: 84
Pojazd:
W moim Speedfight II 100ccm seryjnym mierzyłem kompresję i wynosi od 4,5 do 5 bar. Ile powinna wynosić prawidłowo bo wydaje mi się ze to jest sporo za mało jak na taką pojemność. Co nie tak z silnikiem? co by trzeba wymienić? ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 0:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
matiss55, opcja szukaj!
nowe cylki mają 11-12 bar bdb to 9-10 bar db 8-9 dst 7-8 i już takie słabsze -6
może łapać lewe powietrze,Sprawdź simmeringi,cylek,króciec czy nie łapie lewego itd.




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
proponuje kupić tłok i zrobić szlif i dobrze dotrzeć i bedzie chulać




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy