Dzisiaj jest 27 lut 2025, 23:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 wrz 2012, 15:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Siema. Mam swapa p/g i teraz mam linke od keewaya i za krotka jest z lekka i musze miec gaznik przechylony w lewo bo jak bedzie prosto to przepustnica cala podniesiona. I teraz pytanie czy przez to moze go zalewac i miec mały vmax 55? ;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
Kombinujesz jak koń pod górkę... :evil: Kup normalną linkę co będzie pasować i tyle. Tylko raz Ci się ta linka zablokuje to rozwalisz skuter i przy okazji siebie :shock: A później baw się w regulacje gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Gaźnik musi być w takiej pozycji jakiej przewidział to producent. Jak dasz w lewo, to będzie dostawał mniej paliwa.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy