Dzisiaj jest 27 lut 2025, 21:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2012, 18:08 
*

Rejestracja: 06 wrz 2012, 18:02
Posty: 48
Pojazd:
Siemka kupiłem piaggio nrg wszystko było dobrze gdy chciałem założyć stacyjkę bo jej nie było wszystko było dobrze palił ze startera itp. aż za jakąś godzine gdy chciałem go zapalić nie chciał wyjołem świece sprawdziłem brak iskry wyjąłem cewkomoduł i sprawdziłem napięcie na zielonym kablu bo 4v jak kopnąłem i czy jest do wymiany stator czy moduł proszę o szybką odpowiedź.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2012, 23:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Ostatnio miałem podobny problem tylko, że na zielonym było 0 V czasem 1-2 V i wtedy odpalał, ale po chwili gasł. Pomocne okazało się poruszanie cewek śrubokrętem przez dziurki w magnecie.

Jeśli na zielonym masz cały czas napięcia to cewka ok, ale powinno być około 12v. Tak przynajmniej piszą, ale to chyba przy wyższych obrotach.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2012, 13:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
Cytuj:
Jeśli na zielonym masz cały czas napięcia to cewka ok, ale powinno być około 12v


Na kablu zielonym idącym do cewkomodułu jest napięcie zmienne w granicach 0-100V w zależności od ilości obrotów. "!!" Badając multimetrem musisz mieć ustawiony na AC czyli prąd zmienny.
hardmen969, Trzymaj goły drut w ręce i kopnij kopniakiem to zobaczysz jakie jest tam napięcie...

Już wiele razy pisałem, jeżeli dobrze wykonałeś pomiary to masz uszkodzony stator lub kabel idący od niego.

Tyle w tym temacie. "!!"


Ostatnio zmieniony 07 wrz 2012, 13:37 przez Slowik57, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2012, 17:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Slowik57 pisze:
Cytuj:
Jeśli na zielonym masz cały czas napięcia to cewka ok, ale powinno być około 12v


Na kablu zielonym idącym do cewkomodułu jest napięcie zmienne w granicach 0-100V w zależności od ilości obrotów. "!!" Badając multimetrem musisz mieć ustawiony na AC czyli prąd zmienny.
hardmen969, Trzymaj goły drut w ręce i kopnij kopniakiem to zobaczysz jakie jest tam napięcie...

Już wiele razy pisałem, jeżeli dobrze wykonałeś pomiary to masz uszkodzony stator lub kabel idący od niego.

Tyle w tym temacie. "!!"


Napisałem, że tak piszą o tych 12v. Na tym forum ostatnio to przeczytałem.
Pisząc, że jeśli cały czas jest napięcie na zielonym nie chodziło mi o stałą wartość.

A to, że napięcie się zmienia zależnie od obrotów, to chyba każdy wie.

A goły drut sam możesz sobie potrzymać :D




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 10:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Coś o tym wiem, bo za młodu jak miałem simka fajka miała przebicie:D




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy