Dzisiaj jest 02 gru 2024, 8:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 wrz 2012, 12:14 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
Wita. Mam nie mały problem z moim silniczkiem. Jakiś miesiąc temu zatarłem cylek z TOP-a i postanowiłem zrobić szlif. Pierwszym problemem był zakup tłoka. Dostałem tylko tłok 51mm(poprzedni49.8mm). Zaniosłem do szlifierza i powiedział że bez problemu to zrobi. Kilka dni temu otrzymałem go i podczas składania wyszło ,że tłok się nie mieści w karterach... Żeby tego było mało okazało się, że nie dogadałem się z sprzedawcą i podał mi wysokość od środka denka a nie od krawędzi przez co tłok jest krótszy od tamtego o 2mm. Pierwsze moje pytanie odnośnie karterów czy mogę je ze szlifować o 1,2 mm w miejscu, które zaznaczyłem na foto. Kolejne to czy ten tłok będzie działać jeśli już mi się go uda tam zmieścić? Dodam, że tylko wysokość tłoku jest inna. Inne wymiary takie same.
I jeszcze jedno. Wczoraj tymczasowo założyłem cylinder z TEC-a 50ccm i mam problem bo moto na niskich obrotach nie daje rady. Dopiero gdy osiągnie rezo czyli gdzieś 7-8k idzie normalnie. Słyszałem, że to normalne w am6 lecz na poprzednim cylindrze tego nie było. Czy możecie coś poradzić na ten temat, bo się nie da tak jeździć.

Link do zdjęć:
http://zapodaj.net/7cfc0b32cbfcd.jpg.html


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2012, 12:15 przez pawslo95, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 13:06 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 20:40
Posty: 67
Pojazd:
O matko boska jakie niedokladne kanaly w karterach.. o.O
Sprawa szlifowania karterów - jasne ze tak.. jesli chcesz to dokladnie zrobic to trza kartery rozpolawiac bo zasyfisz opiłami alu. lozyska na wale i dolne lozysko korby, co za tym idzie przy jakiejkolwiek probie odpalenia narobisz wiecej szkody jak pozytku.. zakladając ze odpali. Czym ? ludzie różnie robią.. raz dremlami i na koniec papierem wygladzają bodajze 400 innym zas razem pilnikami i tez papierami, jak rękę masz pewną to i tym i tym porządnie zrobisz.

To ze silnik nie daje rady na 50cc a wczesniej miales topa ktory ma wieksza pojemnosc, co za tym idzie wiekszy moment obrotowy.. i tu wiele mowic nie trzeba po prostu 50cc w am6 tak ma, jak nie kręcisz wysoko na biegach, to generalnie nie jedziesz, w wiekszych pojemnosciach juz duzo lepiej to wyglada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 14:06 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
no a sprawa tłoku ??? Co do szlifowania karterów to mam dostęp do frezarki więc raczej problemu nie bedzie. No a co do tej 50 też tak myślałem. I pewnie winny jest również wydech przelotowy, który daje rezo na wysokich obrotach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 18:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Tłok jest niższy o 2mm na dole ??
Jeżeli tak to może nie do końca kanały zamykać.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 21:46 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
Czyli nie ma sensu tego robić?Maciek1997,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 22:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
pawslo95, nie piszę że nie ma sensu, ale może nie domykać kanałów, ale wątpię w to.
Zrób te kartery to składaj ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2012, 9:48 
*

Rejestracja: 15 lut 2012, 14:39
Posty: 36
Lokalizacja: ok.Cmolas
Pojazd:
Sprawdź czy tłok gdy jest u góry to zamyka kanał wydechowy jeśli tak i jest jest zapas to możesz go skrócić od dołu tak aby nie blokował się w tym punkcie co zaznaczyłeś.A co do tego że jest niższy o 2mm (z tego co napisałeś to chyba od osi sworznia do górnej krawędzi) to można stoczyć cylinder w wtedy będzie tłok dochodził do końca




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2012, 19:49 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
dudu44, problem w tym, ze od osi sworznia do dolnej krawędzi jest krótszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 17:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
pawslo95, to jeszcze lepiej a nie problem ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 15:47 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
Maciek1997, a czy tłok czasem nie bedzie nie domykać kanałów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 13:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Zmierz ile mm będzie od góry cylindra do końca okna wydechowego.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 13:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2012, 20:46
Posty: 195
Lokalizacja: to wiesz ?
Pojazd:
Maciek1997, x2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy