Dzisiaj jest 22 lis 2024, 7:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 8:55 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
Dobra , nie wymagajmy od RS nie wiadomo czego , pamiętajmy że to jest motocykl na drogi publiczne i jakby nie było o małej pojemności i raczej nie opłaca się w nim montować nie wiadomo jakich hamulców : ) No chyba że ktoś się bawi na torze : )

A z tego co czytałem kolega nie ma planów związanych z torem ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 12:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Miki1996 pisze:
Z jakim autem ścigałeś się do zakopanego?


BMW 535d 286KM

Marcin194 pisze:
Wg mnie, hamulce powinny być w niej lepsze, a zawieszenie twardsze. Ale są gusta i guściki. Do żyletek trochę jeszcze trzeba xD


A wg. mnie RS-ka posiada tak samo zaawansowane technologie hamulców i zawieszenia, jak motocykle z wyższych pojemności. Gdyby wstawić tutaj silnik od 600, to niczym by się nie różniła od Ninja, czy podobnych.

Co do trakcji to RS bije na głowę YZF-R125. Jeździłem i tym motocyklem i hamulce to porażka, nie mówiąc już o osiągach, które są jak na tej klasy markę, śmieszne...

Dużo też zależy od użytkowania, bo jak się ciągle hamuje przednim hamulcem, to tak jest. Miałem porównanie co do RS-ki z 2006r., którą zamierzyłem już kupić. Sprowadzona z Anglii bez dokumentów, jeden kluczyk, przebieg ponad 10k, i 5700zł. Odpuściłem, bo jak ojciec się przejechał, to był pod wrażeniem, że ktoś tak nie dbał o motor. Skręcał na prostej drodze, hamulców nie miał, trzeba było nogami hamować :lol:

kamil102 pisze:
A z tego co czytałem kolega nie ma planów związanych z torem ?


Na tej sztuce nie, lecz kupuję drugą RS-kę, typową na tor. Tylko nie wiem, którą budę wybrać...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 14:06 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 15:54
Posty: 42
Pojazd:
RedDevil pisze:
A wg. mnie RS-ka posiada tak samo zaawansowane technologie hamulców i zawieszenia, jak motocykle z wyższych pojemności. Gdyby wstawić tutaj silnik od 600, to niczym by się nie różniła od Ninja, czy podobnych.

Niestety, aż tak dobra to RSka nie jest :)
RedDevil pisze:
Co do trakcji to RS bije na głowę YZF-R125. Jeździłem i tym motocyklem i hamulce to porażka, nie mówiąc już o osiągach, które są jak na tej klasy markę, śmieszne...
Nie porównuj R125 do RS, bo to 2 motocykle wyznające 2 zupełnie inne filozofie. Yamahę prędzej można przyrównać do RS4 125, która także ma silnik 4 suwowy, jednak nadal widać różnicę. Podstawowa to cena, R125 jest jednak przeznaczona dla szerszego grona ludzi dzięki cenie obniżonej właśnie poprzez użycie tańszego i mniej zaawansowanego osprzętu. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 16:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
DuzyEd pisze:
Yamahę prędzej można przyrównać do RS4 125, która także ma silnik 4 suwowy, jednak nadal widać różnicę. Podstawowa to cena, R125 jest jednak przeznaczona dla szerszego grona ludzi dzięki cenie obniżonej właśnie poprzez użycie tańszego i mniej zaawansowanego osprzętu. ;)


YZF-R125 jest tańsza od RS4 125? :shock: Przecież obaj mają praktycznie takie same dane techniczne, więc Twoje zdanie jest nie na miejscu...

DuzyEd pisze:
Niestety, aż tak dobra to RSka nie jest


Jeździłeś, że się wypowiadasz?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 17:21 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 15:54
Posty: 42
Pojazd:
RedDevil pisze:
YZF-R125 jest tańsza od RS4 125? :shock: Przecież obaj mają praktycznie takie same dane techniczne, więc Twoje zdanie jest nie na miejscu...
A nie jest? To, że mają podobne charakterystyki silników (w końcu co można wymyślić w obrębie 125 4t?) nie znaczy, że ich cena jest taka sama. Pisałeś o lepszych hamulcach, zawieszeniu itp. w RSce. Chciałem Cię uświadomić jedynie, że nie jest to jakaś hańba dla Yamahy, a hańbą byłoby, gdyby dużo droższa RSka nie była w tych elementach lepsza od Rki. ;)

Powiedzmy tak, miałem styczność zarówno z RSką jak i ninją 600. Nie miałem żadnego z nich, znajomy posiada apkę, brat posiada ninję i to tyle. Jednakże, nie trzeba mieć wielkiego kontaktu, żeby wiedzieć, że porównanie osprzętu RSki i np. Kawy 636 jest zupełnie na wyrost.

I jakby co, no offence, pomimo jakiejś tam różnicy zdań, wcale nie chcę się kłócić. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 17:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
DuzyEd pisze:
A nie jest?


Ja oczywiście mówię o nowych sztukach, bo o używanych nie można wspominać, bo nie wiadomo jak były używane :lol:

Przykład:

YZF-R125: 18k
RS4 125: 14k


A co do naszej wymiany zdań, to wiadomo, że tylko sobie dyskutujemy. Nie mam zamiaru z nikim się kłócić i to do tego bezpodstawnie :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 21:14 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 15:54
Posty: 42
Pojazd:
Brałem ceny z tego testu:
http://www.motocykl-online.pl/testy/Yam ... ito_SP_525

Na stronie yamahy, faktycznie, cena wyższa, ale pewnie już u dealera jest taniej. Musiałbym skoczyć do rapid motocykle zobaczyć jak to wygląda. W teście różnica, między R125 a RS to 5 tysięcy (na korzyść Rki), a z tego co czytałem na ścigaczu, RS4 wcale nie ma być tańsza od swojej 2-suwowej siostry. Ale nie wiem jak to będzie w rzeczywistości. Dobrze, że też nie masz zamiaru się kłócić, niektórzy na tym forum już by mnie bezpodstawnie zwyzywali niewybrednymi przekleństwami, chwała Bogu, że są tu też tacy jak Ty. ;)

Pepoo, o mnie mowa? Jeśli tak, to mamy little misunderstanding. Jestem z typu ludzi, którzy życzą wszystkim jak najlepiej i sam nie mam najgorzej, dlatego zawiść (nie zazdrość, bo czasem czegoś zazdroszczę, ale w "pozytywnym" sensie) jest mi obca. Tym bardziej, że sam uzbierałem kwotę wystarczającą na kupno używanej zarówno RSki jak i R125 i właśnie przymierzam się do zakupu tej drugiej. Aczkolwiek, gdybym nie bał się, że coś mi do łba strzeli podczas jazdy, prawdopodobnie brałbym RSkę, bo to świetne moto, jak na swoją klasę. To chyba tyle. :)


Ostatnio zmieniony 24 sie 2012, 21:21 przez DuzyEd, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Niestety ale podejrzewam, że RS4 może okazać się straszną klapą. Bynajmniej w Polsce. No chyba, że cena za nową sztukę nie będzie przekraczała tego, co to jest warte. 4 suw, mniejsze tarcze, wąskie opony, nie wspominam juz tutaj o nawet o braku dostępności części, mimo ze moto jest na rynku ponad rok...

DuzyEd, ja zawsze bardzo szanuję opinie forumowiczów i nigdy nie prowokuje do wszczęcia jakieś dyskusji. Zazwyczaj chcę naprostować parę spraw. Stąd taka niepotrzebna napink :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2012, 18:23 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 22:55
Posty: 15
Pojazd:
Oficjalne ceny na Polskę kształtują się następująco:
RS4 125: 21 999zl
R125: 18 300zl
RS 125: 23 999zl (warte to dla mnie 16 000zl MAX)

Co ciekawe,śmieszne i żałosne: RS4 125 za zachodnią granicą w wersji tylko na Niemcy: od 3700euro = 15 200zl (zakaz wywozu z Niemiec ? nie wiem o co chodzi ).

Co do sedna batali,hamucle w RS 125:
4 tłoczkowy zacisk + stalowy oplot + tarcza 320mm,tył 2 tłoczkowy 220m + oplot.Jeśli to są słabe hamulce jak na seryjne wyposażenie w śmiesznej pojemności 125cm3 to kompletnie nic nie wiesz o motocyklach bo dla porówniania NINJA 250R ma w seri: zacisk 2 tłoczkowy,tarcza 290m bez oplotu.Nie wspomne już o tym że tarcza z modeli GS aprili RS 125 była wyjęta z ducati monstera 600cm3.Taka sama tarcza szła w Cagivie 125cm3.A jeśli twój kolega który miał RS 125 uważał że RS ma słabe hamulce to powinin wiedzieć że się klocki wymienia i nie na takie po 30zl z alledrogo tylko konkretne np Ferodo racing.

Jeszcze mi któryś będzie tutaj aprilie rs 125 krytykował ? :D.Jest był i będzie to najlepszy motocykl w swojej klasie !.Strasznie ubolewam że w tym roku zakończyli produkcje i wypuścili RS4 z gównianym silnikiem i cały osprzętem.No ale to nie ich wina,tylko ekologów bo 2T nie spełniały nowych norm spalin i dlatego je wycofali z motoGP i teraz ze sprzedaży cywilnej.Szkoda,bo żaden 4T nie dosrasta to pięt rski :).

Narka;).




_________________

REKLAMA USUNIĘTA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2012, 18:44 
*

Rejestracja: 28 maja 2012, 15:54
Posty: 42
Pojazd:
Mój kolega nie uważał, że RS ma słabe hamulce. Nikt w ogóle czegoś takiego nie napisał. Nadinterpretacja, mistrzu. :) RS ma osprzęt genialny jak na 125, jednak kosztem ceny, która jest po prostu większa niż u konkurencji. BTW, ninja 250 pomimo 4 suwowego dwucyla na wtrysku, wciąż jest tańsza od RSki, właśnie kosztem chociażby zacisków, lag itd. Jednak pomimo całej świetności, porównywanie układu hamulcowego, do 600ty, gdzie działa podobnie, jednakże na 2 tarczach (delikatna różnica, c'nie? :D) jest trochę na wyrost. I o tym pisałem. Nie umniejszam tutaj klasy RSki, bo klasę ma, i wygląd jest świetny (zwłaszcza tej z tego tematu, nakładki na czachę niwelują nieco moim zdaniem jej jedyną wadę, wąski przód) i osiągi bardzo dobre, i cały osprzęt.

Także koledzy, nie szukajcie krytyki tam gdzie jej nie ma. ;) Gdybym nie bał się, że mnie poniesie i nie bał się tego, że trafię na trupa do reanimacji (bo ludzie lubią sprzedawać 125 zwłaszcza w 2t na skraju żywota) to pewnie kupiłbym RSkę, jednak będzie Rka.

Jeszcze cofając się posta wstecz a propos wejścia RS4 na polski rynek, myślę, że będzie można je zobaczyć na ulicy już za rok, dwa, gdy zacznie się masowe sprowadzanie trupów z francji itd. Bo jak RSka jako 2 suw miała słabą konkurencję i nadrabiała różnicę cenową. RS4 już nie odstaje od R125 tak mocno niczym oprócz ceny, więc trzeba czekać na wysyp tanizny z zachodu. :D

I jeszcze jedna rzecz (sorki za chaotyczność posta), a propos różnicy cen w niemcowni. Wydaje mi się, że dużą rolę gra tu popyt. W Polsce te motorki raczej sprowadza się do salonów już na konkretne zamówienie, raz na 100 lat, więc trzeba narzucić marżę, żeby w ogóle opłacało się fatygować, podczas, gdy w Niemczech pewnie jakiś tam popyt jest, bo wiadomo, statystyczny obywatel jest w stanie kupić coś takiego swojemu dziecku, w Polsce raczej tylko ci ciut zamożniejsi.


Ostatnio zmieniony 25 sie 2012, 18:46 przez DuzyEd, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 13:40 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 22:55
Posty: 15
Pojazd:
hmm R125 fajny bike optycznie + fajne spalanie + fajna cena.Pytanie tylko: czy ty chcesz tym sobie tylko jeździć po mieście do szkoły itp ? jeśli tak do dobry wybór.Jeśli jednak masz ambicje żeby połykać samochody,odstawiać na światłach wszystkich i sobie przycinąć czasem,pobawić się na winklach itp do bierz RS125 bo to ma mocy aż za dużo jak na 125cm3:D.Porwać cię nie porwie,zależy co masz w głowie :).Sam zaczynałem od RS125 i znowu bym ją wybrał.Awaryjność ? hmm jak już padnie zrobisz remont generalny za 1500zl do 2000zl i spokój :).Części dostępne,do tuningu też coś się trafi.Decyzje zostawiam tobie:P.




_________________

REKLAMA USUNIĘTA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 15:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
No, jak dobrze pójdzie to w poniedziałek części będą zamontowane. Przednią zębatkę już mam, planuję kupić dyszę 140 i oczywiście zamontować mocowanie R&G :twisted:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 16:30 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
RedDevil pisze:
planuję kupić dyszę 140


I będzie odcinała przy 7-8k rpm :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 16:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
TeDeX pisze:
RedDevil pisze:
planuję kupić dyszę 140


I będzie odcinała przy 7-8k rpm :D


Mówisz? :twisted:

To co proponujesz? Żeby nie stracić na przyspieszeniu, a zyskać na v-max :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 13:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Aktualizacja!

Uchwyt R&G przyszedł do mnie 3 dni temu.

Zdjęcia zaraz po odebraniu paczki:


Obrazek


Obrazek


Od razu zabrałem się za niego i efekt wyszedł rewelacyjnie :mrgreen: RS-ka wreszcie wygląda, jak powinna. Było troszkę problemów z zamontowaniem kierunkowskazów, ponieważ firma R&G przystosowała tylko uchwyt dla modeli z diodowymi kierunkowskazami. Ja niestety (ale teraz już stety :twisted: ) mam kierunkowskazy łeski :) Było też trochę roboty z oświetleniem LED, bo oryginalne kabelki nie pasują do tych z mocowania. Musiałem kupić dodatkową kostkę i zlutować. Szwankowała też żarówka tylnego światła postoju, ale już wymieniona :cool:

Aprilka jest teraz dopracowana pod każdym kątem, a oryginalne części (tj. wydech, moduł, mocowanie, itp.) są cały czas w moim posiadaniu i ich nie sprzedaję :wink:

W najbliższym czasie zostaną zamontowana:

:arrow: dysza 140
:arrow: szybka Ermax (dymiona)
:arrow: opony Michelin Pilot Sport

A tutaj macie fotki:


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Tutaj porównanie do RSV4, właśnie do takiego efektu dążyłem :twisted:


Obrazek


Komentować! :mrgreen:

Jeśli mielibyście jakieś sugestie co do wyglądu, to śmiało pisać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 14:03 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 22:55
Posty: 15
Pojazd:
mam sugestie: zrobić z niej ITALIE :D




_________________

REKLAMA USUNIĘTA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 14:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Jak wygram w totka, to tego sobie zostawię i kupię Ali Italię by Max Biaggi :twisted:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 21:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 16:54
Posty: 43
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
Dla mnie z tym mocowaniem to rewelacji nie ma i za taką kase ...




_________________

CBR 125 < RS 125 < RS4 125

Odwiedź moją RS4 klikając w link !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 21:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
A według mnie jest warte swej ceny. Nie ma na rynku żadnych innych mocowań (oprócz Evotecha), które pasują bezpośrednio do RS-ki. Jak wiesz, żeby swoje założyć, musiałeś wiercić w motorze, czego ja nie musiałem robić, a to była główna przyczyna tego, że się zdecydowałem. Wreszcie wygląda jak powinien. Wisienką na torcie będzie tylna opona 160 Michelin Pilot Sport, która doda mu jeszcze większego zacięcia, tj. RSV4 :twisted:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 16:54
Posty: 43
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
u mnie już są szerokie laćki a mocowania zdj. dam jutro narazie bez siłownika bo chce mi się spać :)

+ ty masz na tyle dunlop d202 ? czyli też nie seryjne oponki nie ? ja mam d202 ale 160 i 120




_________________

CBR 125 < RS 125 < RS4 125

Odwiedź moją RS4 klikając w link !


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2012, 22:12 przez kaczorowski2b, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy