Dzisiaj jest 29 lis 2024, 11:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 wrz 2012, 14:58 
*

Rejestracja: 09 wrz 2012, 13:06
Posty: 4
Pojazd:
Witam posiada skuter Piaggio nrg t2 i tłumik z serii a chciałbym go wymienić na tłumik polini for race 3 tylko nie wiem co zrobić z "rurką " zaznaczoną na zdjęciu (link do zdjęcia poniżej ; ) ) Proszę o szybką pomoc z góry dziękuje




LINK DO ZDJĘCIA http://www.wgraj.org/zdjecie/118805


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2012, 14:59 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Uciąć i zaspawać.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2012, 17:19 
*

Rejestracja: 09 wrz 2012, 13:06
Posty: 4
Pojazd:
Przepraszam za błąd źle zadałem pytanie gdyż chodzi mi o to ,że w nowym tłumiku nie ma tej "rurki"" i co zrobić z odpowietrzeniem jak w nowym tłumiku tego nie ma ????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2012, 18:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Nic , po prostu to jest tak jakby blokada na seryjnym wydechu , w pf3 tego nie ma możesz spokojnie wkładać nic nie majstrować .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2012, 18:45 
*

Rejestracja: 09 wrz 2012, 13:06
Posty: 4
Pojazd:
Witam ponownie, blokada seryjnego wydechu została już usunięta i zaspawana, do tej rurki, która zaznaczona jest na fotce dochodzi gumowy przewód mocowany przy pomocy opaski metalowej. Gumowy przewód jest najprawdopodobniej (bo nie jestem pewien) odpowietrzeniem które wychodzi z karteru i przez zawór membranowy doprowadzony jest właśnie do tłumika. W pf3 nie ma takiej rurki do podłączenia tego gumowego przewodu. I tu jest pytanie co zrobić z tym gumowym przewodem, czy on ma sobie po prostu tak zostać nie podłączony do niczego, czy może coś muszę z nim zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2012, 19:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Możesz go ściągnąć możesz go zostawić to jest taki jakby katalizator .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2012, 19:09 
*

Rejestracja: 09 wrz 2012, 13:06
Posty: 4
Pojazd:
Oki, bardzo dziękuje za odpowiedz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2013, 17:35 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
Witam ja mam Derbi gp 1 i problem z wydechem wiem że mam do wymiany tłumik w tym momencie nie mam kasy na to czytałem tu na forum że można tłumik wyczyscic wieloma sposobami ale mnie interesuje tylko jedno czy z katalizatorem też można wyczyscic? jest to orginalny tłumik

-- 15 wrz 2013, o 17:35 --

Witam ja mam jeden problem w DERBI GP 1 OPEN są to wibracje kierownicy myślałem że to opona bo była już do wymiany ( przednia) ale na tej starej nie było takich wibracji koło zostalo wyważone łożysko wymienione i w kierownicy tez, nie ma żadnych luzów w kierownicy na wachaczach też nie mam luzu a jak jade powyrzej 40h to się zaczyna widać jak kierownica skacze jak by na sprężynie była,olej w teleskopach wymieniony.Rozebrałem go w drobny mak dokrecałem co możliwe w ramie szukalem czy nie jest pęknieta i nic nie znalazłem problem dalej jest i słychać z przodu jak jade pomału że coś szczela i to w rytm prędkości lub zwalniania,prowadziłem go bez plastików wszystkie kable linki podwiązałem żeby nie ocieraly o ramę i dalej jest szczelanie nie mam pojęcia skąd. Ten problem pojawił się po wymianie cylindra na stage 6 i wydechu na leonevince zxr czy sprzegło moze mieć coś z tym wspólnego bo szarpie?Czy ciężarki kierownicy wymienić na cięższe proszę o pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy