Dzisiaj jest 29 lis 2024, 14:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: swap rs 50-125
Post: 10 wrz 2012, 19:08 
*

Rejestracja: 29 gru 2011, 16:44
Posty: 28
Pojazd:
Witam
Zamierzam zrobić swap silnika w rs 50 na 125 do wyboru mam silniki z ,rs 125 rotax, nsr 125 ,cbr 125, wecie jak wygląda instalacja w rs lub nsr jest tam cewko-moduł moduł i jak to mniej więcej podłączyć czy będzie pasowała reszta instalacji z rs
wiem ze trzeba zmienić wahacz czy od 125 wejdzie bez przerabiania? i jak z wydechem skoro idzie po drugiej stronie
pozdr jeśli ktoś zna jakiś link z podobnym tematem proszę podać




_________________

hurricane>rs50>nsr125>cbr f3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 19:15 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
szkoda czasu i $$$ lepiej sprzedaj i kup sobię jakieś 50/125




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 20:01 
*

Rejestracja: 29 gru 2011, 16:44
Posty: 28
Pojazd:
wole swap i tak za rok ściga kupuje;D bratu robie bo am6 po tuningu szybko się sypia




_________________

hurricane>rs50>nsr125>cbr f3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 14:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Słyszałem że silnik rotax wchodzi bez przeróbek, Bym osobiście założył od hondy nsr 125 w 4t małe spalanie dobre osiagi




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 14:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 13:05
Posty: 104
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
rafalk54 pisze:
hondy nsr 125 w 4t małe spalanie dobre osiagi


To NSR jest czterosuwem ?:O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 15:39 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
NSR 2t , CBR 4t dla przypomnienia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 16:53 
*

Rejestracja: 29 gru 2011, 16:44
Posty: 28
Pojazd:
dobra pomylił się chłopak a tu od razu 2 co nigdy się nie mylą rotax był w rs 125 zębatki po prawej stronie chyba
składałem cbr od podstaw coś czuje ze ciężko by było




_________________

hurricane>rs50>nsr125>cbr f3


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2012, 16:54 przez daniel35351, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 18:22 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Ma mówimy że się nie zna :?: My go tylko poprawiamy :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy