Dzisiaj jest 28 lut 2025, 0:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 wrz 2012, 13:43 
*

Rejestracja: 09 lip 2012, 21:59
Posty: 50
Pojazd:
Witam,czy po szlifie cylindra trzeba go docierać?Jak tak to przez ile kilometrów i z jaką prędkością jeździć?Będzie to trzeci szlif.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 15:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
tak trzeba docierać przez ok 400 km normalna jazda bez przeciążeń typu we 2 osoby itd... NIE PRZEGRZEWAĆ !




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 16:10 
*

Rejestracja: 09 lip 2012, 21:59
Posty: 50
Pojazd:
A z jaką prędkością?Ponieważ teraz nim lecę 80km/h a jak bym musiał jeździć mniej to muszę założyć blokady zmienić wariator,ponieważ trudno będzie jeździć wolno jak się da więcej :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 17:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
tutaj nie chodzi o prędkość tylko o spokojną jazdę

musisz jeździć lekkich obrotach nie męcząc silnika




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 17:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Docierasz wg uznania, ale najlepiej ok 400-500 km bez szaleństw :wink:
tzn, żadnego palenia gumy, stawiania na koło, kręcenia max obrotów, jazdy we dwie osoby, kręcenia max manety ;) Ogólnie chodzi o to aby nie przegrzać cylindra ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 17:46 
*

Rejestracja: 09 lip 2012, 21:59
Posty: 50
Pojazd:
Ok to dobrze bo ja nie robię tego typu rzeczy jak palenie gumy,jazda w dwie osoby itp :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 19:03 
*

Rejestracja: 10 wrz 2012, 18:34
Posty: 25
Pojazd:
witam a ile przejadę na dotarciu na pełnym ?? w sensie km po ilu mi się przegrzeje ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 19:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Przegrzewa sie cylinder jak za mocno go eksploatujesz. Żyłujesz, wkręcasz na wysokie obroty.. A tak to nie ma prawa sie przegrzac..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 20:15 
*

Rejestracja: 09 lip 2012, 21:59
Posty: 50
Pojazd:
A jakie mogą być max obroty,żeby się nie przegrzał i na tylu obrotach się mogło spokojnie jeździć i go docierać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 21:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Po prostu staraj sie nie przekraczać 40 km/h jeżdżąc i docierając ;)
Nie zapomnij o zwiększonej dawce oleju przy docieraniu ^^




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 21:57 
*

Rejestracja: 27 mar 2012, 20:21
Posty: 34
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Mylisz się nie przekraczanie 40 km/h jest błędem.
silnik musi pracować na stosunkowo wysokich obrotach, bowiem siłą, która dociska brzegi pierścieni do gładzi cylindra jest napór gazów znajdujących się w komorze spalania. Sprężana mieszanka i gazy spalinowe przedostają się pomiędzy pierścienie i wywołują ich silniejsze przyleganie do cylindra. Im większe obciążenia, tym lepszy docisk.

Dobrym sposobem jest robienie przerw na ostygnięcie silnika co kilka cykli przyspieszania -zwalniania lub co np. 10km.

W żadnym razie podczas docierania nie osiągamy prędkości maksymalnej, staramy się także nie jechać non stop ze stałą prędkością – to prosta metoda do zniszczenia silnika!

odkręcamy manetkę powoli, prędkość pojazdu rośnie wraz z obrotami, jeżeli natomiast odkręcamy gaz od razu na maksa to obroty też idą od razu na koniec skali – tego unikamy i w żadnym razie nie robimy.

Aby silnik się nie przegrzał i nie zatarł robimy przerwy w jeździe. Najlepiej pierwsze 30km rozłożyć na trzy serie po 10km, po każdej silnik powinien ostygnąć.


Ostatnio zmieniony 10 wrz 2012, 21:57 przez Patryk_NRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 14:48 
*

Rejestracja: 09 lip 2012, 21:59
Posty: 50
Pojazd:
Skomplikowane :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 18:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Oczywiście to tak jest z teorii jeżeli bd jechał cały czas podobnymi obortami to nie znaczy ze zniszczysz silnik , poprostu nie rób tego zbyt często .
Wdłg mnie prędkość nie jest tu ważna a to żeby nie przegrzać zresztą Pawik095, , napisał to wcześniej i to dość wyraźnie także . Sam tak docierałem swojego power force'a i po 2 tys nadal jest kompresja w okolicy 11 barów .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy