Dzisiaj jest 06 lis 2024, 20:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2012, 19:19 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 14:43
Posty: 84
Pojazd:
Witam. Będę zmieniał cylinder na większy, i znalazłem cylinder Power Force http://allegro.pl/cylinder-power-force- ... 18471.html. Czy moglibyście napisać opinie o nim czy się opłaca? Jeśli mam gaźnik SHA 14mm wystarczy zmiana samej dyszy? mam 70. I moje ostatnie brak wydechu sportowego tylko jakiś mam oryginalny jakaś przerabiana dysza to czy ograniczy bardzo osiągi, czy sama wymiana końcówki na sport wystarczy? Wiem, że bardzo dużo tematów jest o tuningu, ale wszystko jest takie chaotyczne.
A i czy power force spasuje do AM5 apka z 95 roku?


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2012, 20:47 przez Lecher0, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Powiem tak , sam przy 70 ccm mialem ten gaznik i jest on okropny , motor powoli sie wkreca i nie jezdzi tak jak powinien, zmieniaj gaznik na 19/21 przy 70ccm i odzyje cylinder zupełnie. A co do wydechu to poprostu musi byc wybebeszony czyli całkowity przelot bez zadnych blokad , no i dobry dyfuzor zeby mial , ja mam metrakit thrower i nawet fajnie to chodzi , a koncowka jest tylko po to zeby wyciszyc wydech. wiec sama koncowka nie ma takiego znaczenia , co wydech cały czyli kolanko i dyfuzor. no i przy 70 albo seryjny wydech odblokowany , albo zmiana na tuningowy ;) ew. spawak ;)
pozdrawiam dejwid333.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 19:45 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 14:43
Posty: 84
Pojazd:
Zmiana samej dyszy nic nie da?
Bo nie wiem czy będę zmienial bo mam taki problem z apką ze odpali na pycha, poniżej 3 tys gaśnie, jest zamulony, wkręca się maks prawie do 17tys, ale nie przerywa, nie ma siły.
- Czyściłem gaźnik i kranik
- Sprawdzałem membranki
- Zmieniłem świecę i paliwo

Co się może z nim dziać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 20:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Skoro wszystko co zrobiłeś nie dało skutku, sprawdź jeszcze kompresję i będziesz wiedział, bo ja obstawiam koniec cylka.
Chociaż z drugiej strony jak ci się to kręci do 17tys. to musisz tam mieć piekielną kosę, a nie padakę :roll:




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy