Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 17:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2009, 14:45 
*

Rejestracja: 19 sie 2009, 14:28
Posty: 1
Pojazd:
Witam
Od tygodnia jestem użytkonikiem Nexxona50. Jest to mój pierwszy jednoślad.
W czasie jazdy zaobserwowałem niepokojące mnie działanie skutera. Wizyta w serwisie zakończyła się diagnozą, że wszystko jest ok. Ponieważ nie mam zbytniego przekonania do serwisu chciałbym zapytać innych użytkowników czy wszystko jest prawidłowo.
Oto opis tego co mnie zastanawia:
Po włączeniu skutera stojącego na stopce i włączeniu 1 koło zaczyna się obracać (manetka nie ruszana). Przed rozpoczęciem jazdy gdy włącze 1 czuje, że skuter chce ruszyć bez dodawania gazu. W trakcie jazdy po puszczeniu manetki czuć wyraźne hamowanie silnikiem. Po puszczeniu manetki i redukcji biegu np. z 4 na 3 czuje się ostre wytracanie prędkości.
Moje pytanie - czy jest to normalne, czy też sprzęgło odśrodkowe nie działa zbyt dobrze.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i czekam na wasze opinie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 8:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2009, 15:16
Posty: 88
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Na pewno po odpaleniu działa ssanie więc obroty są wyższe niż normalnie wiec koło się kręci. A co do reszty nie pomogę bo nie posiadam takowej wiedzy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
jeżeli masz go na obrotach na 4 i zrzucisz na 3 to wiadomo że od razu go szarpnie i spadnie predkość bo to normal . A jak stoisz i wrzucisz 1 to musi lekko szarpnąć . Przynajmniej jest tak przy tym silniku i sprzęgle. Miałem motocykl z identycznym silnikiem i wiem co i jak .




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell


Ostatnio zmieniony 21 sie 2009, 20:55 przez michcio247, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2009, 15:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 23:29
Posty: 64
Lokalizacja: ciechanów
Pojazd:
wszystko jest ok. przecież jak masz 1 to skrzynia jest połączona z silnikiem a jak postawisz na centralna stopke to nie ma oporu i się obraca koło...to jest normalne że traci prędkość jak puścisz manetke..wgl. sprawdz czy hamulce nie są zapowietrzone

pozdr i szerokości :cool:




_________________

są samochody zawodne, niezawodne i jest mazda;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 13:19 
*

Rejestracja: 29 sie 2009, 13:07
Posty: 6
Lokalizacja: Radzionków
Pojazd:
Miałem to samo do ponownej regulacji gaźnika. Zmniejsz odrobinke obroty jałowe. Jesli obroty jałowe są za wysokie to sprzęgło odśrodkowe nie jest do końca rozsprzęglone.
Odnośnie szarpania miałem te same uwagi co kolega. Redukuj bieg dopiero przy mniejszej prędkości a jedynkę proponuje wrzucać dopiero po zatrzymaniu pojazdu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy