Dzisiaj jest 04 maja 2024, 11:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 wrz 2012, 11:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Cześć. Mam takie pytanie.. Otóż oryginalnie posiadam akumulator Yuasa Yumicron 12V 14Ah tutaj link - http://www.shop.mieloch.pl/akumulator-y ... 8192.bhtml ma on 14 Ah. Jednakże jest mi to za mało, ponieważ nie posiadam ładowania akumulatora po przez sportowy zapłon a czasami jednak przydadzą się światła. I stąd moje pytanie czy aku od ściga powiedzmy to - http://allegro.pl/akumulator-powerbat-z ... 82459.html będzie chodziło mi właściwie? Instalacje mam pod 12V.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 11:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Jeżeli będziesz go doładowywał na czas to będzie działał. Pamiętaj też że będzie on 2-3 razy większy i cięższy.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 11:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Akurat wymiary i waga są dla mnie najmniejszą przeszkodą :) Bo nie wiem czy mam tak popsuty akumulator obecny że 14 Ah wystarcza mi na 20 min ciągłego świecenia halogenu przód 35W + tył 15W czy to po prostu tak ma być.. Bo domyślam się że 40Ah jakieś 2,5 raza dłużej mi wytrzyma?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 12:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Fizyka:
50W/12V≈4,2A.
Akumulator ma pojemność 14Ah czyli powinien wytrzymać 14Ah/4,2A≈3,3h≈200minut.
Czas realny może być o kilka procent mniejszy. Z wyliczeń wynika że akumulator masz do wymiany lub nie ładujesz go do końca.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Ficu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 12:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Ładowany jest dobrze.. Więc to z nim jest coś już nie tak ;) Ok. Dzięki za info :)
Temat do zamknięcia :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 12:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ważną informacją jest również to że nie możesz dopuścić do momentu aż żarówki przestaną świecić albo będą słabiej świeciły - to zabija akumulator. Graniczne rozładowanie do max 10,5V pod obciążeniem.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy