Dzisiaj jest 27 lut 2025, 17:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2012, 12:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Gdy przetrę okładziny sprzęgła papierem ściernym, do tego stopnia, że ten wyślizgany obszar zniknie to do 70 ma lepsze przyśpieszenie. Po jakimś czasie znowu to samo.

Też tak macie?




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 7:24 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 7:16
Posty: 62
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Nie wiem jak Ci pomóc. moje motorki normalnie śmigają.
Może podmień sprzęgło i zobacz czy będzie różnica?
Mam seryjne w idealnym stanie do sprzedania za kilka złotych..

Jak coś to bij na gg


Po drugie czasami jest tak że skuter raz jedzie tyle raz tyle raz przyspiesza tak raz tak nigdzie nie masz napisane że zawsze będzie jeździł tak samo.




_________________

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26245055 Link do części !
TYPHOON NRG NEOS NTT LC NA CZĘŚCI ! 39716729 GG

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=330885 Typhoon 2010rok ! Komentować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 8:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Może to być wina po prostu sprężynek sprzęgła oraz dzwonu. Dzwon - jajko, wówczas będzie się tak działo, a jak masz za miękkie sprężynki to jak wiadomo sprzęgło przez jakiś czas kręci się w tym dzwonie zanim stanie, natomiast jak dasz twardsze sprzęgło rozkręci się i szybko załapie dzwon przez co nie będzie ślizgało się początkowo w tym dzwonie ;)
Sprawdź sprężynki oraz czy dzwon masz równo okrągły :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 10:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Dzwon jest okrągły, a sprężynki mam twarde. Nie wiem jakiej są firmy, ale rusza z wysokich obrotów. Jeszcze jedna sprawa. Od 0 do 85 kręci dość wysoko, ale od tych 85 obroty lekko spadają jest tak zawsze.
Nawet jak jadę np. 100 i jest górka skuter zwalnia do 85 i wtedy obroty rosną.

Ale wydaje mi się, że to wina wariatora, bo zrobiłem oversize.
Jak przykręcę to blokadę na 3 śruby, to maks jedzie 90 i nie ma spadku obrotów, a nawet lekko jeszcze rosną.

Bez tej blaszki z górki jedzie ponad 115 licznikowe, więc śmigam bez niej.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 11:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Hmm.. w takim razie ciężko stwierdzić od czego to może być.. W każdym razie coś z napędem ;) A kwestia wariatora, jeśli nie ma rowków to nie ma co się do niego czepiać




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 12:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Wario jest tak przerobione, że rolki przy pełnej prędkości trochę wystają.


Obrazek




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 12:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Nie wiem czy to coś daje oprócz tego że psuje wariator ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 13:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Przed przeróbką skuter jechał maks 97-98 licznikowe, teraz dochodzi do 110.
Z górki przed przeróbką 103-104, a teraz 115, a na seryjnej sprężynie praktycznie 120 licznikowe.

Aha jeszcze z drugiej strony, gdzie chodzi pasek zeszlifowałem około 1mm i pasek wchodził tak wysoko, że tarł o bendisk.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h


Ostatnio zmieniony 23 wrz 2012, 13:04 przez hardmen969, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 13:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
No ok, ale pomyśl jak po dupie dostaje wał ^^ Jedna rolka podejdzie te 0.5mm wyżej niż ta obok i to powoduje odchylenie się tylnego talerza wariatora a więc krzywi wał..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 13:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Zrobiłem już tak około 2500km i nic się nie dzieje, nawet nie mam luzu na łożyskach.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy