Dzisiaj jest 06 mar 2025, 21:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Speedfight 2 AC
Post: 20 sie 2009, 22:38 
*

Rejestracja: 29 lip 2009, 12:18
Posty: 4
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Witajcie
Jestem szczęśliwym :mrgreen: posiadaczem tegoż Peugeocika, jednak trochę mnie niezadowala jego v-max i spalanie.

Otóż: jestem drugim właścicielem tego sprzętu i oddziedziczyłem tłumiczek Leovinca z lekkim wgniotem na nim. Zauważyłem także że w ogóle nie poprawia on osiągów skutera, a jedynie zwiększa spalanie. Tutaj chciałem zapytać od razu czy taki wgniot mógł spowodować jakiekolwiek uszkodzenie, a tym samym słabą wydajność tłumika?

Rozmawiałem już na temat osiągów z zaznajomionym tuningowcem :lol: On z kolei powiedział, że dużo osób narzeka na słabe osiągi Speedfightów w wersji AC, i że LC są lepsze pod tym względem. Jest to prawdą? Bo mi ciężko w to uwierzyć.

Ostatnimi dniami zainwestowałem w nowe sprzęgło Stage6 i sprężynę centralną +22% Hebo wraz z regulacją napędu i rolkami Top racing 6g. Po za przyśpieszeniem (czuć je ale spodziewałem się czego innego :/) i jeszcze większym spalaniem ok.5-6 l nic się nie zmieniło. Pytanie: czy takie spalanie w speedfightach jest normalne? Bo słyszałem że max to 5 l a norma to 4-4,5 ...

Chciałbym jeszcze zapytać co byłoby odpowiednim krokiem w dalszym ulepszami mojego skuterka? Czyżby wario?

Czekam na wasze odpowiedzi i porady :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 22:52 
*

Rejestracja: 06 cze 2009, 21:14
Posty: 112
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
Najlepiej wario Malossi Multivar.
A z tym spalanie to u mnie też jest lipa :/ i nie wiem gdzie jest przyczyna.
Puźniej możesz kupić tłumik tecnigas rs 2. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 1:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:39
Posty: 36
Lokalizacja: PMI
Pojazd:
Każdy Speedfight tak pali mój też ! A co do tuningu to polecam ci Wariator Hebo Next Generation albo Malossi Multivar tak jak kolega mówi . Ale wydech Leo jest dobry jak na cylek seryjny zostaw go pomyśl puzniej nad paskiem np. Stage6 Pro :<


Ostatnio zmieniony 21 sie 2009, 1:05 przez dudas95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 8:47 
*

Rejestracja: 29 lip 2009, 12:18
Posty: 4
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Hmm... Doczytałem też na necie, że sportowy wariator użytkowany przy cylku 50ccm przynosi małe, a nawet znikome efekty w osiągach - w przyśpieszeniu nieodczuwalne, a w v-maxie ~3km/h, to prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 9:04 
*

Rejestracja: 27 kwie 2009, 10:06
Posty: 125
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Nie to nie prawda :) Jeżeli założysz wario i tłumik sportowy oraz ładnie to zestroisz ze sobą to możesz zyskać nawet ok 10km/h więcej i przyśpieszenie też znacznie wzrośnie :wink: Co do spalania to ono normalne nie jest... Mój speed seryjny pali jak mu mocno daje w dupe to jakieś 4 litry max "!!" Możliwe że musiałbyś obniżyć iglicę w gaźniku o jeden ząbek w dół i wyrególować gaźnik... Wyczyścić filtr powietrza :)

Tak, to prawda że speedy LC są szybsze i mocniejsze od AC, bo przy LC są inne przełożenia i jest inaczej wykonany cylinder wraz z głowicą :D W LC jest większe sprężanie i ma on więcej KM, także jest mocniejszy :) Mój seryjny speed leciał 95km/h licznikowe w ładną pogodę itp :cool:

Pozdrawiam.




_________________

Pal gumę, nie duszę... ^^

Mój Speed:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... ight/51529

http://www.bikepics.com/members/wolwik93/05speedfight/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 14:30 
*

Rejestracja: 29 lip 2009, 12:18
Posty: 4
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
No dzięki wielkie za odpowiedź. W końcu jakaś dobrze sprecyzowana wypowiedź ;)
Co do gaźnika to chyba nawet mogę powiedzieć, że iglice mam lekko krzywą :/ więc to wszystko sprawdze plus czyszczenie - mam nadzieję, że coś to da :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 19:52 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 21:41
Posty: 91
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
kesli masz gaznik gurtner to tam nie me regolacji na iglicy. mozesz tylko srobka od mieszanki regolowac




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda, ... ,125/56845

ogladajcie, oceniajcie:D
brakuje jeszcze jednego ale pewnie wkrotce sie pojawi:P
ps. to jest Vespa LX125 :p.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 20:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Cytuj:
paskiem np. Stage6 Pro
- to są paski atheny, płacisz tylko za firmę

Cytuj:
kesli masz gaznik gurtner to tam nie me regolacji na iglicy. mozesz tylko srobka od mieszanki regolowac


Co ty gadasz? W każdym gurtnerze, a widziałem już kilka jest regulacja na iglicy, tylko w niektórych na śrubce nie ma tego "rowka" żeby kręcić, ale ja to załatwiłem nacinając brzeszczotem na płaski śrubokręt :).

A spalanie masz jak każdy ze speedfightem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 13:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2008, 22:36
Posty: 20
Lokalizacja: Okolice Torunia
Pojazd:
konrad12209 pisze:
kesli masz gaznik gurtner to tam nie me regolacji na iglicy. mozesz tylko srobka od mieszanki regolowac
Niekoniecznie ;) Tez mam Gurtnera, i mam regulacje ;) Trzeba wyjac cala sprężyne i regulacja sie ukazuje :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy