Dzisiaj jest 07 kwie 2025, 6:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sie 2009, 9:13 
*

Rejestracja: 01 cze 2009, 16:08
Posty: 35
Pojazd:
witam mam problem z mojim keewayem wczoraj rano gdy jechalem nad jezioro to skuter jechal i po chwili usyszalem gwizd i squt zgasł odpalilem go i jechalem dalej gdy wracalem z nad jeziora squt znowu zgasl pojechalem zawiesc kumpla i rozkrecilem kufer pacze a tu oslowa od cylka sie smazyla od temp jaka oddawal cylek dojechalem do domu odsawilem go na jakies dobre 30 min i pojechalem na trening to treningu juz nie odpali co to jest prosze o szybka i dobra pomoc z gory Dzienki!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 10:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Cylinder zatarty na 90% :D Może coś się zblokowało ? Membranki sprawdź gaźior przeczyść :D




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 11:12 
*

Rejestracja: 01 cze 2009, 16:08
Posty: 35
Pojazd:
ale na zatartym bym jechal???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 11:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Na początku przytarłeś potem jeździłeś i go całkiem zatarłeś




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 11:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jeśli kopką możesz ruszyć albo z elektryka kręci silnikiem to nie jest zatarty. Jeśli kopka rusza się naprawdę ciężko lub strasznie lekko no to coś jest źle. Najlepiej sprawdzić kompresje przyrządem albo od razu rozebrać głowice i sprawdzić co z cylindrem i tłokiem.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 11:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
z kopką się nie zgodzę , ponieważ jest ona na przekładni i nawet bez cylindra chodzi tak samo Prawie , może ew. chodzić ciężej




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 18:10 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 13:34
Posty: 78
Lokalizacja: Zendek
Pojazd:
to 4t czy 2t? może zapomnialeś wymienić/dolać oleju ;p




_________________

Keeway Matrix

Wydech: Yasuni Z
Wario: Malossi 2000
Pasek: Stage6
Cylek: Hebbo 70ccm
Gaźnik: Dell'orto 21mm - Stage6 Racing
Sprzęgło: Polini 2G Evolution II
Wał korbowy: Top Racing Evolution NG
Zawór membranowy: Tec Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 20:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
sieku, no nie do końca chodzi tak samo. Jeśli tak jest u Ciebie to przesmaruj mechanizm kopniaka, poza tym mówię oczywiście że chodzi inaczej o ile mechanizm kopniaka jest dobry. Wielką różnice można odczuć gdy np. tłok ma dziurę, kompresja jest słabiutka czy jak cylinder jest zatarty. Jeśli nie w tą stronę no to zawsze zostaje druga strona wału czy wentylator i magneto ale tam już ciężej to ocenić moim zdaniem. Najlepszą opcją jest test kompresji przyrządem lub rozebranie cylindra.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 9:50 
*

Rejestracja: 01 cze 2009, 16:08
Posty: 35
Pojazd:
no i jak sciagne glowice to co wtedy ?? jezeli kompresja nie tak to nowy cylek czy wstarczy sam tlok?? a jest to 2 T keeway focus


Ostatnio zmieniony 21 sie 2009, 9:50 przez Szelung, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 10:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jak ściągniesz głowice to musisz ściągnąć też cylinder, wtedy oglądasz tłok i gładź cylindra. Jeśli cylinder będzie miał rysy itp a tłok jakieś ślady przerysowań, przetarć no to niestety, tylko wymiana lub szlif Cię ratuje. Tylko jak się na tym nie znasz to się za to nie zabieraj bo więcej zepsujesz niż naprawisz. Jak będziesz kupował cylinder to trzymaj się z daleka od tego g.wna z Allegro za 1/3 ceny dobrego cylindra.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 21 sie 2009, 10:32 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy