Dzisiaj jest 26 lis 2024, 0:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2012, 19:14 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
revenmat, Usuń ten post bo się ludzie gułupot naczytają :wink:

kapi1302, W sumie jakby dorwać RS125 zablokowaną. Trochę pojeździsz , przyzwyczaisz się i można ją odblokować :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2012, 19:51 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 21:00
Posty: 14
Pojazd:
Dzięki wszystkim za podpowiedź i z tego co przeczytałem to na nowy sezon zakupie Yamahe YZF 125 ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2012, 20:55 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
kapi1302, Ja dodam jeszcze swoją wypowiedź, miałem 50cm 2T [AM6] i teraz stałem się posiadaczem yzf r125 to nie ma co porównywać, 50tke musisz piłować na wysokich obrotach żeby to jakoś szło, do tego trzeba lać olej. YZF ładnie przyśpiesza vmax około 135. Spalanie jakie mi wyszło to max 3.5litra a najmniejsze 2.5 :)




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 9:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
a r-ki to nie trzeba piłować żeby jakoś sie dokulać te 130?

powyżej 100-ki ona już nie ciągnie mocno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 20:24 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Tylko i wyłącznie 2T. 2T najlepsze są.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 21:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Ja toleruję tylko i wyłącznie 4T, dlaczego ?
-Żywotność
- Spalanie
- Moc od niskich obrotów

Fakt że słabsze, ale nie wymagajcie od 50tki mocy ścigacza .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 8:54 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
seb94 pisze:
a r-ki to nie trzeba piłować żeby jakoś sie dokulać te 130?

to chyba oczywiste, żeby osiągnąć maxa trzeba piłować każdy silnik :mrgreen:




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2012, 8:54 przez Michal125, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 10:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
chodziło mi o wypowiedź bartoxa

"CBRki czy yzf 125 leca te 140 spokojnie odblokowane, bez żyłowania,"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 16:46 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
seb94, aha to sory

yzf i cbr to rzadko który egzemplarz leci 140




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy