Dzisiaj jest 27 lut 2025, 21:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 wrz 2012, 21:07 
*

Rejestracja: 17 wrz 2011, 10:40
Posty: 39
Pojazd:
jak w temacie do 73 km/h kreci 7 tyś potem leci do 9 tyś a przyśpieszenie na starcie też dobre co to może być ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2012, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Sprecyzuj pytanie bo ciężko zrozumieć jaki masz problem..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2012, 23:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Tak jak kolega wyżej, ale to normalne, że po osiągnięciu maksa wchodzi na wyższe obroty.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 10:09 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
a ile obrotów ma ci krecic 50 ccm pod obciazemniem wstaw sobie na nózki to ci wiecej wykreci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 12:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2011, 9:48
Posty: 90
Pojazd:
seria kręci max około 7-8k i więcej ci nie wykręci... zmień se wydech na wysokoobrotowy, daj lekkie rolki to ci będzie kręcił 10-11k...




_________________

Może tam dżemie oprogramowanie telefonu?

Sprzedam tablet. http://allegro.pl/lark-freeme-70-1-nowy ... 87498.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2012, 15:35 
*

Rejestracja: 17 wrz 2011, 10:40
Posty: 39
Pojazd:
7-8 ? dziwne czemu przy 80 kreci 9 tyś a max predkosc to nie jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2012, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Seria kręci 7-8 hehe spokojnie 10-11 tylko wtedy już nie ma mocy, bo na seryjnym wydechu maksymalna moc jest przy 7500-8000rpm.

Jak mamy sportowy wydech, to punkt w którym mamy maksymalną moc jest wyżej. Tak jak to już zostało wspomniane 10-11k

Jak pisałem wyżej najlepsze obroty dla serii to 7500-8000rpm.

Cała reszta po prawidłowa regulacja.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 21:28 
*

Rejestracja: 17 wrz 2011, 10:40
Posty: 39
Pojazd:
hardmen969, przykro mi ale muszę się z Tobą nie zgodzić może w Twoim runnerze max moc jest 7500/8000 ale mój ożywa dopiero przy 8 tyś a maksymalne obroty i prędkość na prostej drodze 9200rpm i 94 km/h lecz miałem tak tylko 2 razy na 5 tyś km za 2 razem prędkości nie mogłem sprawdzić bo były samochody i mam porównanie do 2 runnera też na serii i na początku mi ładnie kręci 9 tyś i jestem 1 potem już spada do 7tyś i już mnie wyprzedza a przy 74 obroty zaczęły rosnąć i wygrałem v-max spadł o jakieś 6 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 22:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
karoleqq, możesz się ze mną nie zgadzać, ale wykres nie kłamie.
Z tego co ja widzę maks moc jest przy powiedzmy 7550rpm, a przy 9000rpm jest już o ponad 1KM mniej.

Te 94 to GPS, czy licznikowe?

Obrazek




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 10:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2011, 9:48
Posty: 90
Pojazd:
hardmen969 pisze:
Seria kręci 7-8 hehe spokojnie 10-11 tylko wtedy już nie ma mocy, bo na seryjnym wydechu maksymalna moc jest przy 7500-8000rpm.

Jak mamy sportowy wydech, to punkt w którym mamy maksymalną moc jest wyżej. Tak jak to już zostało wspomniane 10-11k

Jak pisałem wyżej najlepsze obroty dla serii to 7500-8000rpm.

Cała reszta po prawidłowa regulacja.


kutfa, seria p/g ci więcej niż 8-9 nie wykręci salonowa... nie mówiłem tu o modyfikacjach typu wydech, w tedy to oczywiste że zmienią się obroty i jeżeli wydech jest wysokoobrotowy to może dojść nawet do 13k ;) a jak masz pro elo wydeszek + pro elo roleczki + pro elo sprężynki to już nie jest seria :)




_________________

Może tam dżemie oprogramowanie telefonu?

Sprzedam tablet. http://allegro.pl/lark-freeme-70-1-nowy ... 87498.html


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2012, 10:17 przez Maccabra, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 18:06 
*

Rejestracja: 17 wrz 2011, 10:40
Posty: 39
Pojazd:
hardmen969, może w innym jest o 1km mniej mocy przy 9 tyś ale u mnie jest lepiej nie gorzej ! 94 licznikowe więc może 91 realne Maccabra, u mnie jest tylko wkład filtra powietrza zamiast seryjnego z polini co nic nie dało mi wykręciła 9i około 200 i kolega z 70 (streetrace) był z tyłu i zauważył różnice w prędkości :) a co do obrotów zamówie rolki 5.5 lub 5 i w garażu mam jeszcze membranki carbonowe i zobaczymy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2011, 9:48
Posty: 90
Pojazd:
nawet taka rzecz jak wkład filtra powietrza wiele zmienia... polini zapewne przepuszcza więcej powietrza przez co jest różnica, którą czuć :)




_________________

Może tam dżemie oprogramowanie telefonu?

Sprzedam tablet. http://allegro.pl/lark-freeme-70-1-nowy ... 87498.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 22:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Maccabra, weź po uwagę to, że w tych silnikach były montowane seryjnie różne wydechy. Np. sam mam sitoplus i kiedyś kupiłem next-r. Szczerze powiem, że był minimalnie mocniejszy i to na bardzo wysokich obrotach, a wszystko poniżej muł w porównaniu do sito.

Weź ściągnij pasek i odpal maszynę. Zobaczysz jakie obroty potrafi wykręcić i wtedy daj znać ile kręci.

karoleqq, spierał się nie będę. Takie są wyniki z hamowni. Może masz wersje z "lepszym" wydechem jak ja :D
Tak przy okazji coś dokładny ten licznik masz. Ja przy 115 licznikowych mam 94 na gps




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 20:54 
*

Rejestracja: 17 wrz 2011, 10:40
Posty: 39
Pojazd:
hardmen969, masz starą wersje runnera ? Maccabra, akurat polini przepuszcza mniej powietrza i różnicy nie ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Tak mam starą wersje. Na każde 10km/h licznikowe zawyża o 2km/h.
Czyli 100 licznikowe 10x2=20 100-20= 80 realne. 12x2=24 120-24=96 realne




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy