Dzisiaj jest 03 maja 2025, 22:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 wrz 2012, 18:15 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Witam, posiadam skuter Aprilia SR i od pewnego czasu mam tak problem, otóż niekiedy mam taką sytuację iż klamka hamulca domyka się prawie do końca, a skuter prawie wcale nie hamuje, a teraz dosłownie przed chwilą gdy odpaliłem skuter i przejechałem się kawałek, to klamka hamulca znów idzie do połowy, i skuter dobrze hamuje, prawie staje na przednie koło
Co może być winne? bo to chyba nie klocki, może coś z płynem? zapowietrzył się? nie wydaje mi się,

Prosze o porade.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 18:18 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Odpowietrz go (chyba wiesz jak to zrobić),jeśli nie to w dziale zrób to sam jest poradnik.Sprawdź samą pompę,i zobacz,czy jest w niej płyn w zalecanej ilości.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2012, 18:18 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 16:30 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Nie odzywałem się, ponieważ dotychczas wystarczał mi tylni hamulec, ale dziś ledwo uniknąłem kolizji, dlatego odpowietrzyłem hamulec, tzn gdy zaczynałem leciał płyn bez bąbelków, także postanowiłem ze nie będę dalej marnował płynu, ponieważ nie mam zastępczego. i przestałem, ale hamulec nadal nie hamuje, teraz to już wcale, klamka chodzi leciutko praktycznie bez wysiłku. Nie odkręcałem pokrywy samej pompy, no ale przecież płyn sam by nigdzie nie uciekł tak?
Klocki są w dobrym stanie, dotykają tarczy, a po przyłożeniu palca i naciśnięciu klamki, klocki prawie wcale nie są wypychane w kierunku tarczy czuje minimalny ucisk, ale prawie ze wcale.


Co to może być?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2012, 9:11
Posty: 181
Lokalizacja: Wieliczka
Pojazd:
Zacisk raczej do wymiany.




_________________

Keeway Ry8:
- cylinder 70cc
- wariator malossi multivar
- sprzęgło hebo NG
- gaźnik dellorto 21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 22:00 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
A to jest możliwe ze przestało działać tak z dnia na dzień? bo przecież ten hamulec hamował jak przecinak ; D




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 15:10 
*

Rejestracja: 14 sie 2012, 21:54
Posty: 89
Pojazd:
nie zacisk tylko odpowietrz go, weź płyn wlej na full w zbiorniczki i nie zamykaj go.
podłącz wąż na dole do odpowietrznika, wprowadź go do słoika żeby stary płyn mógł zlecieć
odkręć odpowietrznik i zacznij pompować, klamką hamulca, powoli i do końca, wciskasz i powoli puszczasz. Jak ubędzie chociaż trochę płynu to od razu dolewaj, no i ciśniesz dalej pompujesz, i tak z 10 minut :D wtedy będziesz pewien że nie przypie***** gdzieś. Jak skończysz odpowietrzać to zakręcasz odpowietrznik. Ściągasz węża. dolewasz na górze płynu w zbiorniczku i skręcasz wszystko ładnie.


Ostatnio zmieniony 01 paź 2012, 15:11 przez fiucek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 15:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 23:55
Posty: 174
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
RuNNerka pisze:
Zacisk raczej do wymiany.
x2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 15:22 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
A mogę np dla testów wlać wodę zamiast płynu, bo aktualnie go nie mam, a chcę tylko sprawdzić czy faktycznie ten zacisk jest do wymiany, czy może wystarczy sam płyn uzupełnić.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 17:30 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
wiesz wgl czy masz w zbiorniczku płyn ?




_________________

Sprzedam pokrywę przełożeń minarelli !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Jak czytam tu co niektóre posty to aż mi się śmiać chce, najlepiej to niech kupi cały układ hamulcowy :lol: :lol: :lol: :lol:. Radzę najpierw zrobić to co napisał kolega apriliasr95 później fiucek i gitara, jak nie to masz pukniętą albo pompkę albo zacisk :<




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 19:07 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Dzięki zwol, oczekiwałem konkretnej odpowiedzi, bo każdy pisał coś innego ; )

Jutro sie za to zabiore i dam znać co było winne.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 19:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Casey, miałem to samo jak kupiłem SR więc nie chce żebyś nie potrzebnie wyrzucał kasę w błoto. U mnie na początku było właśnie tak jak u Ciebie raz łapała raz nie, podpompowałem z kilka razy i później zaczął na chwilę działać i potem znów nie. Mało płynu miałem. Pojeździłem ze 2 dni i przestał hamować w ogóle, mówie Kur... co jest, zaglądam w zacisk a tam ledwo co klocków :mrgreen:




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 21:07 
*

Rejestracja: 14 sie 2012, 21:54
Posty: 89
Pojazd:
ja już napisałem jaka przyczyna

kolega tak w neosie miał, raz działał a raz nie, odpowietrzył i założył klocki nowe przy okazji i żyleta.

A teraz druga sprawa

wody nie, nie możesz lać :D
po trzecie: płynów nie możesz też mieszać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 23:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
fiucek pisze:
płynów nie możesz też mieszać.

Jednakże ja nie negowałbym w kiblu mieszanie DOT 3 z DOT 4- w końcu nie panują tam ekstremalne warunki jak w aucie czy motocyklu.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 9:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2012, 9:11
Posty: 181
Lokalizacja: Wieliczka
Pojazd:
Ja mialem tak ze odpowietrzylem raz to musialem kilka razy podpompowac zeby chwycił. Dopiero drugi raz odpowietrzylem to była żyleta.




_________________

Keeway Ry8:
- cylinder 70cc
- wariator malossi multivar
- sprzęgło hebo NG
- gaźnik dellorto 21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 18:41 
*

Rejestracja: 14 sie 2012, 21:54
Posty: 89
Pojazd:
czarekcw, ja nie odwalam kaszany. A z układem hamulcowym od którego zależy życie to lepiej nie igrać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy