Dzisiaj jest 25 lis 2024, 23:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 paź 2012, 21:01 
*

Rejestracja: 02 paź 2012, 20:50
Posty: 17
Pojazd:
Witam
Chciałbym się dowiedzieć jaka jest najlepsza firma z częściami tuningowymi taka jak np. Polini , najbardziej wytrzymała i dająca super osiągi!
Jestem zainteresowany stuningowaniem motoru przez cylinder 80cm3 lub 90cm3 jeśli jest możliwy , gaźnik, króciec, wydech, moduł, wał, filtry sportowe ,sprzęgło. Chciałbym się też dowiedzieć co to jest boost bottle i zawór membranowy i czy je też opłaca się stuningować? Ewentualnie proszę o propozycje jeszcze innych części do stuningowania.
Byłbym bardzo usatysfakcjonowany szybką i dobrą odpowiedzią. Dopiero wchodzę w tą branże motocyklową więc proszę o dobrą pomoc w stuningowaniu motoru.
Pozdrawiam Gabciu99


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 21:38 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Podaj fundusz oraz czy spalanie się liczy i w jakich warunkach wykorzystujesz swoją yamaszke :D?




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 5:27 
*

Rejestracja: 02 paź 2012, 20:50
Posty: 17
Pojazd:
Witam
Fundusz się za bardzo nie liczy ,bo chodzi mi o wytrzymałą firmę i dającą super osiągi i wiem ,że tu trzeba mieć trochę kasy. Spalanie jest ważne ,bo nie chcę ,żeby paliła 8l/100km. Jest ona wykorzystywana na miejskich drogach tylko czasami zjeżdżam z Asfaltu na pobocze ,żeby się pobawić. Chcę ,żeby miała dużą moc, szybkie przyspieszenie i ,żeby szybciej jeździła.
Dziękuje za szybką odpowiedź i czekam na następną.
Pozdrawiam Gabciu99




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 7:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Zawór membranowy - tuż za króćcem jest zamontowany. Polepsza on napełnienie cylindra mieszanką,działa w jedną stronę - zapobiega cofaniu się mieszanki do gaźnika.
Z budowy to są to 2 lub 4 listki materiałowe,grubością przypominają tekturę.
Boost bootle teoretycznie również ma zapobiegać cofaniu się mieszanki do gaźnika oraz zalewaniu na niskich obrotach. Jednak po zamontowaniu tak naprawdę nie czuć żadnej różnicy,jest to bardziej ciekawostka niż potrzebne rozwiązanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 12:01 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
To ja bym proponował Airsal Sport 70cc , Wał Tec Evo , Wydech , Leo Vince v6 - Metrakit Thower , i jakiś filtr np : Malossi E15 i wieksza dysza do gaźnika i jeździ :D. Spalanie nie duże moc będzie




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 13:42 
*

Rejestracja: 02 paź 2012, 20:50
Posty: 17
Pojazd:
Proszę jeszcze o inne propozycje...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 17:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Tuning na maxa?
W takim razie zaczynamy od gaziora. Potrzebne będzie minimum 21 mm,aby wyciągnąć coś z cylka,a najlepiej 28 mm(średnica gardzieli). Koszt - ok 400 zł
Potrzebny będzie też nowy filtr powietrza. Stożkowe dają lepszą reakcję silnika na gaz i troszkę więcej mocy,jednak filtracja zasysanego powietrza jest troszkę gorsza.
Standardowe,puszkowe filtry wyciszają moto i nadają mu "puszkowy" dźwięk. Cena ok 100 zł.
Cylinder - zależy co wolisz. Aluminiowe są mocniejsze,wytrzymalsze na katowanie i lepiej odprowadzają ciepło,jednak jeśli zatrzesz cylinder,pęknie ci pierścień itd musisz kupować kolejny cylinder.
Żeliwne są słabsze o 1-2 konie,mocniej się grzeją,trochę mniej wytrzymałe od aluminium,ale gdy coś się stanie - zawsze możesz zrobić szlif. Cena (w zależności od twojego wyboru)700-1500 złotych.
Wał korbowy - mocny cyl to i mocny wał. Polecam ci Wał korbowy Top Racing Evolution NG - mam taki od 2 lat,moto dostawał mocny wpierdziel i żadnych luzów. Cena od 500 do 900 zł
Łożyska - nie warto na nich oszczędzać,cena wacha się od 140 do 190 zł.
Wydech - to też zależy od wybranego cylka oraz....gustu. Jednym podoba się dźwięk LeoVince,innym Yasuni. Każde wydechy z poziomu Racing będzie dobry do twojego cylka. Ceny wahają się od 700 do 1200 złotych
Sprzęgło - konieczne nowe tarcze,przekładki oraz sprężyny,inaczej będzie się ślizgać po dodaniu gazu. Koszt ze sprężynami - 230 zł.
Można też pokusić się o sportowy zapłon,doda z 2-3 konie,jednak przy jakiejkolwiek usterce(gaźnik,elektryka,świeca)moto się nie odezwie. Koszt 1500 zł.

Koszt całkowity - ok 6200 złotych(+robocizna),zakładając,że na niczym nie oszczędzasz.

Moc będzie w przedziale 20-24 konie mechaniczne. Spalanie na poziomie 7-8 litrów. Silnik będzie bardzo wyżyłowany,jego żywotność będzie niższa,niż 125 w 2t,która pali od 7 do 10,ma więcej mocy oraz żywotność większą.

Zastanów się. Za 8000 możesz kupić już dobrą 600tkę.....


Ostatnio zmieniony 03 paź 2012, 17:33 przez Biskup Śmierci, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 20:28 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Biskup Śmierci, Ma to mu mało palić , a twój set to smok




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 20:37 
*

Rejestracja: 02 paź 2012, 20:50
Posty: 17
Pojazd:
8 litrów to samochód tyle pali! Chciałbym max. 4-5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 20:42 
*

Rejestracja: 02 paź 2012, 20:50
Posty: 17
Pojazd:
Widze ,że znasz się na motorach. Ale ja chę mieć 50cm3 przerobioną bo to moj pierwszy motor. Nie chce od razu siadac na 600cm3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 20:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
4 litry po pali 50 bez tuningu jak jedziesz 80-90 km/h
Na twoim miejscu zacząłbym od WSKi-części dużo i tanio,nauczysz się zasad działania silnika.
Przerobiona 50 to skarbonka. Ciągle pierdoły będą wyskakiwać


Ostatnio zmieniony 03 paź 2012, 20:44 przez Biskup Śmierci, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 21:16 
*

Rejestracja: 02 paź 2012, 20:50
Posty: 17
Pojazd:
A z jaką maksymalną prędkością jedzie yamaha dt50 bez przeróbek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 21:39 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Biskup Śmierci, Ja mam seta jakiego zapronowałem tylko gaźnik 17,5 i pali mi 3-4 hahahha

Ja bym na twoim miejscu wybrał mojego seta




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 8:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Więc śmiało mogę Ci powiedzieć,że nie wyciągnąłeś całej mocy z tego zestawu. Ja mam na seryjnym cylku,wydechu Yasuni,stożek Polinii,nowy wał,tłok, gaźnik 17,5 mm,seryjnych przełożeniach v-max 100 km/h przy 13 tyś. obrotów. Pali mi od 3-5 litrów,zależy jak operuje gazem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 11:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Polecam ci taki setup
Cylinder Airsal 80 TECH RACING .
Wał to już twój wybór .
Gaźnik PWK 24 mm .
Zawór Membranowy Polini Evolution
Wydech Yasuni R1.
Filtr Polini Airbox
Łożysk i simeringi zestaw cały firmy Stage6 w skład wchodzą łożyska SKF i uszczelniacze correto .

Pali mi około 4 litry ;)
Z Gazu na koło ( nie nie to nie bajka )
Siedząc na baku , wciskam pełen gaz i przód idzie w górę;)




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D


Ostatnio zmieniony 04 paź 2012, 11:49 przez Jaworek990, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 13:45 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Jaworek990 pisze:
Pali mi około 4 litry ;)

Dołóż bo masz z czego, tyle to pali seria, a ty twierdzisz że masz cylek 80cc i gaźnik 24, więc to siłą rzeczy musi spalać ponad 5l a i pewnie więcej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 20:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie nie musi

szczególnie że yasiek r1 nie da z tego zestawu super v-maxu a za to od 6 tys mocno ciągnie do 10 tyś

więc mocny doł, nie musi obrotami szaleć i jest elastyczna, jeszcze zęby pod stunt inne

i oto mamy 4l

3,5 to moja pali z samym tecnigasem rsg

przy jeździe do 70/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy