Dzisiaj jest 23 lis 2024, 2:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 paź 2012, 21:33 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Otóż że kończy się sezon , a otwiera sezon przeróbek i zmian w maszynach postanowiłem zabrać się za mój sprzęt. Włożyłem nie dawno lagi USD z DRD Pro z wejściem na dwie tarcze , ale chciałbym jeszcze zmienić wydech. Obecnie mam Lv v6 górny, i chciałbym dolny i teraz R1 czy E-BOX czy zostać czy tym v6 ? Wydech ma współpracować Airsal Sport 70




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D


Ostatnio zmieniony 02 paź 2012, 21:34 przez Piczanowski, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Poczytaj specyfikację tych wydechów,wtedy będzie wszystko jasne.
P.S. Ja bym został przy wydechu sportowym. Zmiana na inny może nie dać żadnych zmian,lub nawet pogorszyć osiągi,a kasę przeznaczyłbym na coś innego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2012, 15:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 13:56
Posty: 106
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Podłączę się pod temat, wie ktoś cokolwiek o tym E-Boxie ? dawniej był G-box i w necie sporo info o nim jest, natomiast o Tym E-boxie prawie wcale, gdyby ktoś miał jakieś info i podał tu to bym się nie obraził ;)




_________________

KLIK >>> Generic Trigger SM / SWAP JC20E <<<KLIK
KLIK >>> Yamaha XJ600S Diversion <<<KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2012, 15:48 
*

Rejestracja: 12 sty 2012, 20:54
Posty: 145
Lokalizacja: Błażowa/Rzeszów
Pojazd:
Ja mam r2 i jest mega ale jeżeli bym miał wybierać między tymi to oczywiście r1.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2012, 17:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Piczanowski pisze:
Otóż że kończy się sezon , a otwiera sezon przeróbek i zmian w maszynach postanowiłem zabrać się za mój sprzęt. Włożyłem nie dawno lagi USD z DRD Pro z wejściem na dwie tarcze , ale chciałbym jeszcze zmienić wydech. Obecnie mam Lv v6 górny, i chciałbym dolny i teraz R1 czy E-BOX czy zostać czy tym v6 ? Wydech ma współpracować Airsal Sport 70


wszystkim 3-m konczy sie rezo przy około 10500 i do airsala sie nie nadają

dolnego g-boxa, yasuni r2, malossi mhr bądź arrowa/gianelli daj

w grę wchodzi też conti (crx,chr)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2012, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lis 2012, 17:57
Posty: 73
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Siema sprzedajesz może tłumik leo v6? Tak z ciekawości pytam bo szukam właśnie ;)




_________________

Lewy pas, gaz i płynę
-----------------------------------------------------------
Kupie tłumik do am6 np Leo v6 i cylinder 70-80cc do silnika am6 z tłokiem uszczelkami i zabezpieczeniami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy