Dzisiaj jest 22 sty 2025, 19:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lip 2012, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2012, 11:23
Posty: 33
Lokalizacja: Podkarpacie/RMI
Pojazd:
Witam następny problem w moim aeroxie polega na tym, że o dużo zmniejszył się v-max. Jest on zablokowany do 8,5tyś/obr/min a teraz kręci się tylko do 7tyś/min i jedzie 70km/h;/// wcześniej jechał ponad 90km/h, wyczyściłem świece niccc... może to rolki bo długo nie wymieniałem, moze gaźnik??? Czekam na odp. najlepiej od osób którzy znają się na rzeczy. Dzięki z góry :cool:




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 10:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
sam sobie odpowiedziałes, na odległosc nikt ci nie pomoze, zajrzyj do wariatora




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2012, 11:23
Posty: 33
Lokalizacja: Podkarpacie/RMI
Pojazd:
Wyczyściłem gaźnik, wymieniłem filtr, przy okazji wypłukałem zbiornik paliwa, wymieniłem wężyki no i ma lepszy zbiór to na pewno, dochodzi do 7tyś. i tak jakby muli, manetki mam jeszcze troszkę a jak dam na full to chce przyśpieszać ale coś go trzyma, takie uczucie jakby miał blokadę, takie samo miałem w poprzednim chińczyku, bo był blokowany na module.

Jest to możliwe jak by miał źle wyregulowany gaźnik i tak się działo?? Np. za mało powierza albo dawki ???

świecę czyściłem nic to nie dało, a moze ona jest winna?? zrobiłem na niej ok 1500km..




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 lip 2012, 20:18 przez domel704, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 23:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
a jaki kolor świecy?

ale zajrzyj do wariatora, pewnie rolki masz kwadratowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 13:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2012, 11:23
Posty: 33
Lokalizacja: Podkarpacie/RMI
Pojazd:
świeca bielutka, tylko zostają mi rolki do sprawdzenia. Ale wydaje mi się, że na kwadratowych rolkach nie miał by takiego przyśpieszenia.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 lip 2012, 13:28 przez domel704, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 22:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
domel704, TO ZAJRZYJ DO WARIATORA!!!!!!!!!!!!!!!!

propo świecy, nie chodzi tu o ten trzpień tylko samą elektrodę, to co wchodzi do cylindra, a jak pisałeś o elektrodzie to zbyt uboga mieszanka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 19:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2012, 11:23
Posty: 33
Lokalizacja: Podkarpacie/RMI
Pojazd:
Dziś zajrzałem wszędzie!! ;/// i nicc...;/;/// jeszcze raz regulacja gaźnika u mechanika zmiana rolek na lżejsze nawet przetykałem tłumik bo mam serię i się przytkał i dalej nicc.. jutro ma przyjśc odblokowany moduł i zobaczę wtedy, a jak to nic nie da bardziej bede musiał się przyglądnąć temu tłumikowi bo po czyszczeniu od środka kretem jest delikatna poprawa tak do 7,5tyś...

Dziwne jest to że jak podniosę tylne koło i dam mu gaz na full to zakręci się do 8,5tyś i nie przerywa. co do może tak trzymać... ;//

Jechałem z naprawdę dużej górki to zakręcił się ledwo do 8tyś.... a jak zjechałem szybko wrócił na 7tyś...




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 sie 2012, 19:17 przez domel704, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 7:31 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Mierzyłeś kompresje ???

Jak wcześniej jechał 90 a teraz 70 to też może być pasek napędowy i kompresja .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 18:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2012, 11:23
Posty: 33
Lokalizacja: Podkarpacie/RMI
Pojazd:
kompresja jest ok, a pasek praktycznie nie naruszony malossi ma przejechane na nim z 4tyś.

Dziś zmienilem moduł na odblokowany to nawet na nim nie zapalił:/// kręci a nie pali;//

Narodził się jeszcze jeden nowy problem zaczął dużo palić może to być spowodowane źle ustawioną iglicą?? zauważyłem, że jest za mokro od paliwa przy wylocie z gaźnika i przy wlocie do filtra..




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 20:22 przez domel704, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 23:33 
*

Rejestracja: 02 sie 2012, 22:52
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
sprawdz dokladnie czy nie jest pokrzywiona, i jak jest zle ustawiona to moze miec to swoj wplyw, duze spalanie, jedz kontrolnie na kompresje, moze masz tlok przytarty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 17:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
powiadasz że im bardziej się pochyli tym większe obroty kręci ? hmm może paliwo nie płynie do gaźnika tak jak powinno , coś mu przeszkadza w tym ?




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy